Gå til innhold

Fordi jeg (ikke) må ut og oppdage


Gjenglemt sykkellås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hahaha. :ler: Jeg er så glad for at du henger på sånne nettsider. :mrgreen: Den var morsom. I :hjerte: Chuck

I kveld skal jeg klippe håret. :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt
Hahaha. :ler: Jeg er så glad for at du henger på sånne nettsider. :mrgreen: Den var morsom. I :hjerte: Chuck

I kveld skal jeg klippe håret. :hakeslepp:

:sjokk:

Hvordan skal du gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har bare klipt det.

Tok kanskje..... 10-12 cm? Noe sånt.

Men ingen har klart å se det, før jeg har sagt det selv, så det betyr vel at forandringen ikke er så stor som jeg føler selv. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt

Du er så ræva til å oppdatere denne boka di! :kjefte:

;)

Jeg får skrive litt her jeg da! :opplyser:

Ble ikke noe familieselskap på oss i dag, gitt. ***** (nesten så jeg skrev navnet nå :tunge1: Må sensurere meg selv :ler:) orka ikke pga vondt, og jeg kom hjem seint fra Sverige. Harryturer tar tydeligivis lang tid :ler: Men nå har jeg kjøpt en del godis da! Vil du ha? Hehe. Nå har jeg stratos, masse potetgull, maaasse smågodt +++ i skapene her. *Prøve desperat å friste med alt godiset* :fnise:

Endret av Britt Banditt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt
Du er jo bare kjempesøt! :Hehe:

Jo, takk så mye du. Jeg vet. :fnise:

Hva skjedde med at du skulle bruke denne dagboka til å skrive ned minst en positiv ting som skjedde hver dag a? (Jeg har lest første sida i boka di, ja :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:fy_fy:

Så det ble EU-tur på deg i går, ja. Kjøpte du stratos i Sverige? :klø: Jeg kjøpte tre store stratosplater i går. Tilbud - tre til 40 gryn. Ikke verst, eller hva?

I går var vi på loppemarked. G-ø-y! Det er så gøy å se folk som pruter på prisen... En gammel dame skulle ha noe skrot og spurte hvor mye de tok for det. Ti kroner sa loppisdama. Det nekta dama å betale, hun ville ikke gi mer enn fem. Snakk om å være gjerrig. Jeg kjøpte også ting. For tilsammen 20 kr.

I dag ringte hustelefonen kl 0930

kl 0959

kl 1015

kl 1049

.......Gud, for et mas. Gi oss nå den stakkars søndagen i fred. Sukk. Nå maser Han, så jeg får stikke. Snakkes senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt

Nei, jeg hadde stratos fra før ;) Men siden du har så klarte jeg visst ikke friste med det :tunge1:

Hva kjøpte du på loppis da?

Ja, det er mange gjerrige folk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag:

* Har vært på kafè.

* Er på jobb.

* Vurderer å spise middag snart.

Spennende? :ler:

Vi må spille biljard igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...