Gå til innhold

Fordi jeg (ikke) må ut og oppdage


Gjenglemt sykkellås

Anbefalte innlegg

Huff. Hater sånne tekster. :ler: Er du sånn SM-dame du altså (sikkert feil bruk av utrykk, men) - som elsker å plage deg selv - og laster ned sangene du hater? :hoho:

I dag så jeg en innmari bra orddelingsfeil, men jeg kommer ikke på hva det var. Søren.

Du er flink med stepmaskinen da! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

Ja, jeg er SM-dame :hoho: :hoho:

Jeg laster alltid ned sånne urteite sanger og hører på dem :ler: *Se på Itunes-lista* F.eks har jeg: Heidi Hauge (!!!)- Uten deg (den er heeeelt jæææævlig) :ler: Bluesøsken - Se der går en zebra (Hørt den eller? :ler:) , Black Eyed Peas - My Humps (Syns den er dritteit jeg), DJ Bobo - Chihuaha (Haaallooo :tunge1:), Eli Rygg og Jarl Goli - Ta en potet, Sesam Stasjon - Digger deg, Los Lobos - La bamba (fnis), Svein Krogstad - Med på alt, The hamsterdance :ler: + Sånn teit gammel fjortiss-musikk som Spice Girls, Solid Harmonie osv :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: !!!

Om du ikke er en SM-dame, er du i hvert fall en selvpiner! :hoho:

Tror ikke jeg har en eneste en av de sangene der. Hm.. "Ta en potet" er hyggelig da. Den skulle jeg kanskje likt og hatt. For å mimre om gamle dager.

OK. Jeg sjekket nettopp og fikk bekreftet mistanken min om at jeg har Sesam Stasjon-introsangen. :rodme: Hvor i alle dager har jeg den fra? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:ler: Selvfølgelig har du det.

I dag har jeg sett en kul film. Mormor og de åtte ungene i byen. Koselig. Maren, Martin, Marte, Mats, Mona, Milly, Mina og lille Morten minstemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har den på DVD. Den er kjempesøt. Også er det morsomt å se levende bilder av hvordan Oslo så ut i 1976-77. Myyye er forandret skal jeg si deg. :lol:

Huff. Jeg må sove nå. Er trøtt som en strømpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hehe, vet du hva jeg kom på nå? Jeg drømte om deg i natt :ler:

Drømte at jeg jobba på en kantine på et gamlehjem, og der jobba tydeligvis du og :ler: Også var bestemora di der, og så ville hu heller at jeg skulle gi henne mat enn deg, fordi hu likte ikke deg noe særlig :ler:

:trene: (måtte bare bruke en ny smiley ;))

Endret av Kake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:trene:

Selvfølgelig!

Du er klar over at jobben ringte klokka ni i dag tidlig og lurte på om jeg kunne jobbe? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Vi oppfører oss alltid pent i dagboka til Gjenglemt Sykkellås, så her er det ikke noen vits i å lese :ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover.  :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Hei!

Jeg synes du skal ta en titt på ditt eget innlegg litt lenger tilbake her. Der bryter du faktisk en regel (og det synes jeg er kjempesøtt siden du er moderator. Fnis :ler: )

Hyggelig at du stikker innom og passer på oss. Har tross alt et bøllefrø innom av og til. Litt skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...