Gå til innhold

Fordi jeg (ikke) må ut og oppdage


Gjenglemt sykkellås

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Jeg sitter med ny laptop på fanget. :sjarmor:

Legge seg, svært så fornuftig du er da, jeg har min første forelesning dette semesteret i morgen, og burde derfor allerede ha sovet. Men jeg våknet ikke før klokken 22 i dag, så det er nok lenge til jeg får sove. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter med ny laptop på fanget.  :sjarmor:

Legge seg, svært så fornuftig du er da, jeg har min første forelesning dette semesteret i morgen, og burde derfor allerede ha sovet. Men jeg våknet ikke før klokken 22 i dag, så det er nok lenge til jeg får sove.  :sjenert:

Gratulerer med PC! Heldiggris. Fornøyd så langt? Men du.... Du sto opp klokka 22........? Jeg trodde jeg hadde vært crazy de siste dagene, siden jeg har stått opp i 13-tida, men nå skjønner jeg at jeg har møtt min overkvinne. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg er veldig fornøyd, moro med min helt egne pc!

Har ikke kommet meg i seng enda jeg, så får ikke lagt meg før etter at jeg har vært på skolen. :rodme: Må få orden på dette snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg skjønner deg godt, jeg. Er egentlig nattmenneske selv, så det går veldig lett an å snu døgnet om man har hatt fri noen dager for meg også. Skjønner nesten ikke at jeg har klart å komme meg opp av sengen i dag.

Når starter forelesningen?

Jeg har fri helt til den 15. :danse: Må bare jobbe litt i dag, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Forelesningen starter 9.15, så det er ikke så lenge til. Og heldigvis er jeg ferdig 11.00, da er det bare å kjøpe noen bøker også hjem i seng.

Deilig med fri frem til den 15. da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det har vært en avslappende og lang ferie, men hadde ikke gjort noe om den hadde vart enda lenger. ;)

Huff, i mangel på noe som helst form for frokost spiser jeg nå kjeks til frokost. Chokolate Chip cookies. Godt jeg ikke har noe nyttårs-lev-bedre-forsett. :ler:

Nei, nå får jeg pakke sammen her og komme meg ut i kalde, kalde, kalde Oslo. Ha en fin dag, og sov godt etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Kjenner godt til dårlige frokostvaner. Her før jul gikk det i ostekake til frokost. :ler:

Takk takk, håper du får en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Gikk det bra den første skoledagen? I dag er jeg ganske crazy; Har fri, men har allikevel stått opp nå. Vet ikke helt hvorfor, men jeg fikk ikke sove mer. Så nå sitter jeg i en mørklagt stue og hører på P3-morgen. Slåkner vel på sofaen om en times tid tipper jeg. Jeg skal hvert fall ikke ut. Fryser bare jeg ser ut av vinduet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første skoledag gikk fint. Blir en del jobbing dette semesteret ser det ut som, men det går vel bra. Deilig med fri! Håper du får en flott helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme til deg, Zari og "alle" andre her inne: God helg!

Har sett på Nytt på nytt og spist saltstenger. Perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nå føler jeg meg skikkelig slem. Har lagt ut en bok til salgs-annonse på et nettsted for kjøp og salg av brukte skolebøker og ville jo egentlig benytte meg av førstemann til mølla-prinsippet. Den første som gav utrykk for at h*n ville kjøpe den bor så langt unna så jeg måtte ha sendt boka i posten. Sa først ja til det, rett før jeg fikk en sms av en person som bor på samme sted som meg. Så jeg sa ja til den personen også. Sånn for min egen del er det jo ti ganger lettere for meg å treffe en person på studiestedet enn å måtte styre med post og brev og sånn.

Så nå måtte jeg si til den første personen at h*n ikke fikk kjøpe boka allikevel. Så slemt av meg! Håper personen ikke blir rasende og sender meg trusselbrev i flere uker fremover!

Og sånn ellers er livet ålreit. Jeg har fått TV igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen grunn til å føle deg slem, jeg hadde hatt full forståelse for at du valgte å selge boka til en du slipper å poste den til i hvertfall.

Jeg har faktisk tenkt til å legge meg snart jeg, føler meg trøtt. Krysser fingrene for at jeg klarer å snu døgnet nå. Ha en fortsatt fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har klart å snu døgnrytmen, Zari! Jeg selv kommer til å ha et forferdelig halvår - halve uka er uten forelesninger. Hvordan skal det gå med meg? :ler: Huff, de gangene jeg har noen som kan mase på meg går det greit å legge seg tidlig. Men sånn som i kveld..... Kommer til å sitte oppe i evigheter.

Tror jeg trenger en ny bok å lese på kveldingen. Men vet ikke hvilken. :klø:

Sov godt, Zari! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Duuu.. Jeg prøver å gjemme meg her altså :lol:

Fy søren så kaldt det er i en leilighet hvor absolutt ingen radiatorene i hele bygget ikke fungerer. Iiiiiiiiskaldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Det tror jeg på! Har du ikke noen egen ovn da? Fyrer som bare faen her jeg (men jeg liker å ha det vaaarmt) ;) Har du egen hybel med eget kjøkken og bad, eller er det felles bad og kjøkken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...