Gå til innhold

Fordi jeg (ikke) må ut og oppdage


Gjenglemt sykkellås

Anbefalte innlegg

Heldiggris. Jeg vil også ha nye pumps, men føttene mine er for små til å passe inn i pensko-strl-36 og ettersom de selger heller få pumps i barneavdelingen så... Kjedelig er bare fornavnet.

Skal du spennende ting i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

Nope.. Har spist middag nå nettopp, og så skal vel jeg og kjæresten se en film eller noe sånt. Kanskje Da Vinci koden.. Selv om jeg ikke har så veldig lyst :tunge1:

Noen som har det og har små bein.. Jeg har 40 jeg :( Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Vinci-koden er ikke jeg (heller) noe fan av egentlig. Men hadde vært deilig med en filmkveld og kjæreste. Jeg har gjort så godt som ingenting i dag. Supereffektiv med andre ord. Men jeg har tatt deilig ansiktsmaske og kost meg med gøyal musikk.

I morgen skal jeg starte et nytt og bedre liv. Kors på halsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Jeg har jo glemt at jeg skal nevne én positiv ting som skjer hver dag!

I dag, 09.12.06: Jeg har kokt poteter! (Og stekt de etterpå slik at jeg kunne spise stekte poteter og speilegg og brødskive. Nam.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hehe :) Så flink du er da. Ikke ofte jeg koker poteter må jeg innrømme.. Sist jeg hadde poteter var det Fjordland :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg døpe deg om til Glemmebok istedet for Dagbok, da bok?

Neida, jeg skal ikke det.

Men jeg har en milliard ting jeg skal ha gjort! Det blir et gjennomsnitt på mange millioner pr dag frem til julaften, det. Sukk. Glad jeg er liste-menneske og har skrevet opp alt jeg skal rekke i løpet av den neste uken.

Og julevasken (her) ble unnagjort i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet

Så flink du er da :)

Jeg har ikke fått kjøpt alle julegavene ennå :rodme:

Vet nesten alt, så skal dra og kjøpe i morgen :) Er du ferdig med shoppinga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med julegavene? Er du gal? :ler:

Jeg har kjøpt fire-fem gaver, har rundt 10-12 igjen(!!!!!!!) Muligheten har rett og slett ikke bydd seg før, så i morgen ettermiddag, tirsdag formiddag og delvis onsdag og torsdag blir virkelig julegaveshopping for min del.

Har du mange du skal kjøpe til i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Samme her.. har jobba så mye og hatt eksamen, så har rett og slett ikke hatt tid.. Har bare 3 gaver jeg, men ikke så altfor mange å kjøpe da..

Men i morgen, da blir det shopping! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shopping er gøy. - Men jeg har virkelig spart de vanskeligste folka å handle julegave til, til sist. Typisk. :ler:

I dag har jeg kjøpt tre DVD-filmer, men jeg har ikke tv. Smart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Shopping er gøy. - Men jeg har virkelig spart de vanskeligste folka å handle julegave til, til sist. Typisk. :ler:

I dag har jeg kjøpt tre DVD-filmer, men jeg har ikke tv. Smart!

Hehe.. Kan se de på pc'en da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det er vel det som er litt av planen. Jeg har en kjæreste med TV óg.

Går det bra med kattene? Jeg har lekt med en kjempefin hund i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Har ikke lagt merke til at låsen har fått på seg nisselue før nå - fantastisk!!  :legrine:

Knis. Kan'ke glemme låsen vet du. :ler:

Fin oppsumering på en =#/#&¤/#/&#& dag:

- Eksamen. (Eksamen i seg selv er ille nok, men når eksamensvaktene ikke har deg på listene sine over hvem som skal ta eksamen - det er bare ti ganger verre enn å ha eksamen. Ordna seg, men fy søren for et nervevrak jeg ble.)

- Ikke fått handlet en eneste julegave, selv om jeg var i Oslo sentrum altfor lenge!

- Fuck Smart Club. Sier ikke mer. Bare :frustrert::frustrert:

- Idiotiske IKEA-buss!! Kjør fra et annet sted enn jeg er vandt til du, FØR tida til og med!! La meg stå i kulda og fryse du!! La meg stå på en kald bussholdeplass og snakke Petter Solberg-engelsk til ei utenlandsk dame. - "eh, the next IKEA-bus leaves ten minuttes over eight". Jada.

- Glemme å kjøp IKEA-pose og bære varene. Skaffe to nye poser fra Europris som revner.

Usj, skulle ikke dette være en-positiv-ting-som-har-skjedd-i-dag-dagbok? JO!

En positiv ting som har skjedd i dag: Jeg fikk kjøpt hermetisk ananas til to kroner pr boks. :sprettoy:

Sliten. Vært våken i 19 timer ganske nøyaktig! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:  Innom og hilser på i natten.

:vinke: God morgen, Zari!

Gøy at du kom innom i nattens mulm og mørke.

Nå blir jeg nødt til å gå ut for å gjøre gode gjerninger. :forvirret:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir rett og slett nødt til å ønske alle de tusenvis ( ;) ) av leserne av dagboken min en riktig god jul!

Om noen timer drar jeg på ferie, uten tilgang til Internett.

God jul Kake, Zari, Lamadama og Drua! :nisse::nisse::nisse::nisse: (Og om det skulle være noen andre innom: Good jul til dere også.)

Jeg var hos tannlegen i går og borret to hull, nydelig start på ferien. Også tryna jeg selvfølgelig. Det var veeldig glatt i går, og det endte selvfølgelig med et stygt fall. Har vondt i armen, men det går vel over innen nyttår tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...