Gå til innhold

Fordi jeg (ikke) må ut og oppdage


Gjenglemt sykkellås

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! Bare én arbeidsdag igjen nå. :Nikke:

Ha en gøyal ferie selv, du! :smilbla::klem1::hoppe::tommel:

:reise:

Snakkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Ja, skal nok ikke så mye i ferien, men.

Henge her hele tiden? :ler:

Neeei, skal jobbe litt, også skal jeg jobbe med den hersens oppgaven :sur:

(Jeg er altfor treg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bøllefrøet

Olaaaf, du må vakne, indianarane kjem!!

:-D

Endret av Bøllefrøet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I ettermiddag sovnet jeg på sofaen. Da jeg våknet og kikket på mobilen for å se hvor mye klokken var, hadde den blitt nøyaktig 18:14. Neppe tilfeldig på en dag somme denne.

:flagg::flagg::flagg::flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
I ettermiddag sovnet jeg på sofaen. Da jeg våknet og kikket på mobilen for å se hvor mye klokken var, hadde den blitt nøyaktig 18:14. Neppe tilfeldig på en dag somme denne.

:flagg:  :flagg:  :flagg:  :flagg:

Hehe. Konspirasjoner :ler:

Gjort noe spennende i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gjort særdeles lite.

Jeg har sett på NRK1 (der de viste TV-bilder fra den byen jeg helst ville ha feiret 17. mai :grine: ). Og jeg har vært en kort tur i sentrum hvor jeg nøt en båt-is og konsumerte en øl.

Også har jeg lest, vasket klær, ryddet, sovet. Det samme som jeg gjør stort sett hver eneste dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering, mandag 28. mai:

#1 Jeg har støvsugd opp en edderkopp. Edderkoppen var rett ved hodeputa i senga mi. Isj. (Stakkars edderkopp.)

#2 Jeg har lyst på mækkdånalsmat. (Strengt tatt ikke en oppdatering, jeg vet.) Mangobrusen fra Fanta er forresten svært god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Mmmm.. McDonalds-mat! :sikle:

Synd jeg bor langt fra Mækkærn nå :(

Eyh, jeg drømte om deg i natt :ler:

Jeg drømte at du hadde en dverghamster, og en vanlig hamster, og at de hele tiden rømte fra buret sitt, fordi sprinklene hadde for stort mellomrom. Jeg hjalp deg å fange dem, men den ene var slem, og beit meg hele tiden :ler: Jeg måtte hjelpe deg å finne en løsning på problemet, og det ble at vi surra masse klær rundt sprinklene for å gjøre mellomrommet mindre, men så fant vi ut at det var en dårlig idé, for hamsterne kom jo til å spise opp klærne :hoho:

Jeg har rare drømmer *Fnis*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Den var morsom! Men det er jo ikke jeg som har hamster :lol: Har jeg fortalt deg at jeg faktisk har hatt en hamster som spiste klær? Fnis. - Og jeg har en lillesøster som pleide å ta ut en sprinkel som var løs i sprinkelsenga hennes, sånn at hun kunne spasere ut av den. :ler: Skjønner jo nå hvordan foreldrene mine skulle ordnet opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøllefrøet
:hoho:

Den var morsom! Men det er jo ikke jeg som har hamster :lol: Har jeg fortalt deg at jeg faktisk har hatt en hamster som spiste klær? Fnis. - Og jeg har en lillesøster som pleide å ta ut en sprinkel som var løs i sprinkelsenga hennes, sånn at hun kunne spasere ut av den. :ler: Skjønner jo nå hvordan foreldrene mine skulle ordnet opp i det.

Ja, du får huske det til du får barn en gang, sånn i tilfelle barnet ditt gjør det :hoho:

Jeg har også hatt en hamster som spiste klær :ler: Eller egentlig nesten et helt dynetrekk :overrasket:

Endret av Bøllefrøet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

Hallooooooo........ :tunge1:

Er alltid jeg som drar opp denne dagboka. På tide å skjerpe seg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Ja. Vet jeg er elendig.

Noe teit/kjedelig: Jeg bestilte et eller annet surr fra Strawberrynet for lenge siden, men plutselig hadde de ikke produktet allikevel, selv om de hadde trukket penger fra kontoen min.

De har så satt inn penger til meg igjen, men de har satt inn i dollar - så det er jo mye mindre enn det de tok ut, pga dollarkursen! Grrr.

(Mye = 7 kroner) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...