Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Lene; man må trene når man selv føler at det er best. Jeg har to små og da er det greit å gjøre det før de står opp, så jeg kan være sammen med de hele dagen :)

har bare stått opp tidlig 2 dager denne uken, så det er ikke så ille.

Skal til Hafjell i helgen og stå på ski (for første gang på 10 år uten barn) så da blir det nok trening da også! MÅ komme meg i bakken nå, for jeg reiser til Italia og alpene på onsdag, og da er det greit å i det minste ha hatt ski på beina en gang... bare håper jeg ikke skader meg i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørtes veldig godt ut med alpene ja...... :briller2:

jeg har enseligt beg min treningskarriere 2007!!! trente spinning som aldri før, syns formen var øveraskende bra...... men ble veldig kvalmen midt i da......

men d var veldig gøy.

kjekt at det blir veiedag , det trenger jeg pga målet var 10 kilo ned og jeg gikk ned 4-5 å nå er vel alle på igjen....... må sjerpe meg mot sommeren, målet er bikini!!!!

håper det blir spinning i morgen å jaffal på mandag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur til Alpene høres bra ut, mari :)

I går ble det bare vel 6000 skritt på meg...Men jeg gikk tur mandag, tirsdag, onsdag og fredag denne uken! :) Jeg skal ut å gå i dag også.

Kos dere med det som er igjen av helga! Ha en sprek søndag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble tur opp i bakken 2 dager med 3 timer, det kjenner man i knærne, men ellers var det greit. Klarte å falle på hånda da jeg skulle av en stolheis, så nå går jeg med bandasje på venstre hånden, men det ser verre ut enn det er. Men blir veldig spennende å komme på jobb i morgen, for jeg er tegner, og venstre hendt, så da blir det jo innteresant om jeg klarer det uten for mye smerte!

Gleder meg veldig til Alpene, bare 3 dager til nå så ligger bakkene for mine føtter, sto mye på ski etter at jeg "ble skadet", og det gikk veldig fint!

Ha en fin søndags kveld dere som forvirrer dere inn her i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg på trening. Kan ikke si jeg har store forhåpninger til veiedag, forresten, men jeg lover å melde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

endelig var jeg klar for full trening igjen dette året så er jeg jammen blitt syk. temmelig bra forkjølet..... sliten av å gå i trappa så jeg må vel stå over treningen noen dager fremover........... hmmm får se hva veiedagen sier. er vel snart over 75 som jeg aldri skulle uten at det var bebis på vei.....

huff huff litt frustrert jeg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Lene! Jeg har gått ned 0.5 siden jul. Det er i alle fall rett vei (selv om det er mer å ta av fra jula!)

Hadde god trening i går, gleder meg til time i dag også. Har laget noen nye trinn som jeg tror blir gøy.

Ha en god dag, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillstand på vekta her.... huff jeg må nok ha en innsjerping på maten!

Var på mandagsspinn i går, og det var bare dødstungt. Følte meg helt på bånn etterpå, og trodde jeg hadde fått brukt masse kalorier. Har sikkert det, men det vistes ikke på vekta. Bedre lykke neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pellegrino: Du må nok smøre deg litt med tålmodighet. Du skal se resultatene kommer etterhvert :)

Når man kommer fra trening er kroppen/musklene ømme og oppblåste, man har drukket masse vann etc. Å veie seg da, kan være deprimerende, så anbefales ikke.

Veiing 1 gang pr uke, fast dag, og tidspunkt, det er det beste :)

I går ble det lang tur på meg. Tok med meg sønnen min og gikk til søs. Hun bor ca 7 km fra meg.

Kjenner det i hoftekammene i dag :ler:

I dag blir det dancestep på meg. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart at vi som trener så mye kjenner gåturer i kroppen. Jeg har det på samme måten. Det er tydelig at man bruker kroppen annerledes når man går.

Jeg hadde en veldig god time i går, og kjenner at formen er på vei tilbake. Og da jeg kom hjem, hadde vi kjøpt ny leilighet! Så da måtte jeg feire med litt sjokolade... Men ikke mye, bare to ruter mørk sjokolade. Angrer ikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny leilighet, helenaa? Gratulerer!!!!! Så kjekt :)

Jeg har kun hatt en trening denne uken, men i ettermiddag har jeg planlagt 90 min. spinning. Det tror jeg blir bra.

Tro om jeg spiser nok for tiden? Jeg har skjerpet inn på inntaket, men går som sagt ikke ned i vekt selv om jeg har trent godt etter nyttår. Kjenner meg ofte sulten, men spiser likevel sjelden mellom måltidene. Det blir i så fall et eple eller en sånn yoplait-yogurt nesten uten kalorier. Uff, jeg virkelig misliker å være sulten. Det vil nok neppe gå i lengden, for jeg tenker selvsagt konstant på mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er viktig å spise nok ja!! jeg merker at vekta avogtil går ned når jeg syns jeg har spist mye og tilogmed usunt...

veiedagen resulterte i 2 kilo opp fra jula...... 73 kilo..... bedre enn jeg trodde men er enda syk så sofaen er min beste venn , spørs derfor om d minsker neste uke.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_
Ny leilighet, helenaa? Gratulerer!!!!! Så kjekt :)

Jeg har kun hatt en trening denne uken, men i ettermiddag har jeg planlagt 90 min. spinning. Det tror jeg blir bra.

Tro om jeg spiser nok for tiden? Jeg har skjerpet inn på inntaket, men går som sagt ikke ned i vekt selv om jeg har trent godt etter nyttår. Kjenner meg ofte sulten, men spiser likevel sjelden mellom måltidene. Det blir i så fall et eple eller en sånn yoplait-yogurt nesten uten kalorier. Uff, jeg virkelig misliker å være sulten. Det vil nok neppe gå i lengden, for jeg tenker selvsagt konstant på mat.

Hvis du har nådd et platå kan det av og til hjelpe å spise litt mer så man "sparker" forbrenningen igang igjen, det virker som om kroppen din har vent seg til matinntaket ditt. Spiser du ofte nok? Hyppige måltider hjelper jo også på vektreduksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helenaa: Grattis med ny leilighet :klem: De små sjokkisrutene fortjente du!

Pellegrino: Det høres ut som du spiser altfor lite? Prøv å øke litt. Dette hjalp meg, da jeg stagnerte vektmessig.

De gangene jeg hadde skeiet ut gikk jeg ned, og ved for lite matinntak, sto jeg bom stille!

I dag skal jeg på 1 time core, og 1 time spinning etterpå!

God trening jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...