Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Gratulerer, Lene. Du holder virkelig koken.

Jeg har gått ned 200 gram på to uker... Men det er jo rett vei, og jeg har ikke så mye jeg vil ha av nå. Føler meg ganske bra, faktisk.

Trente i går og ble skikkelig sliten, er litt støl i dag. Trening i kveld igjen, gleder meg til det. Det ble egentlig en ganske sunn helg denne gang, så kanskje vekta er fortsatt på vei ned til neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Har laget en 3-splitt nå og skal se om den kan gi gode resultater :)

Mandag: Armer og bryst

Tirsdag: Fri/kardio

Onsdag: Bein og skuldre

Torsdag: Fri/kardio

Fredag: Rygg

Lørdag: Fri/kardio

Søndag: Fri/kardio

Føler jeg meg pigg og har overskuddsenergi, kjører jeg på kardio i hviledagene. Har jeg ikke overskudd, tar jeg heller en dags pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trente igjen i går.. skal være mye flinkere de neste ukene!

blir nok en treningsøkt i kveld også!

gratulerer Lene, alltid gøy når kiloene raser av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi!!

jojo thei har begynt trening nok en gang. frisk som en fisk og veeeldi klar.

gratulerer med nedgang lene - du trener veldig bra!!!!

dere er så gode!! håper at jeg klarer meg like godt som dere denne gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Thei; hang in there ;)

Helenaa: så moro du føler deg bra. Det er jo det som er det viktigste, hva vekta viser betyr NADA!

Kristin; bra treningsplan!

Mari;bra jobba! Imponerende hvor mange treningsøkter du får lagt inn, tross små barn!

Trente dancestep i går, moro som alltid.

Tirsdag var jeg på aerobic, men fikk ikke stort ut av treningen.

Var stappfullt, og jeg var livredd for å kræsje med noen (noe jeg gjorde MINST 4 ganger)

I dag blir det 1 time spinning.

STÅ PÅ JENTER!

Vi er DØDSRÅE :ler:

Endret av *Lene*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Prøvde militærpress og benkpres for første gang i dag :cool:

Styrketrening er festlig, satser på det slår ut på forbrenningen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 times hard spinning i dag også!!! herlig!!!

håper at vekta skal gå under de magiske 70 denne gang før jeg gir meg!! skal ikke gi meg helt noen gang....

hatt en fin helg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 times hard spinning i dag også!!! herlig!!!

håper at vekta skal gå under de magiske 70 denne gang før jeg gir meg!! skal ikke gi meg helt noen gang....

hatt en fin helg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Ah de magiske 70.... Har et håp om at det skal passeres i februar, men jeg står og stanger og stanger for tiden.. Konsentrerer meg mest om styrke nå, så blir det vekk med underhudsfettet utover i mars/april tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluen :)

Ser ut som dere har jobbat på her Thjei og Kristin. BRA!

Jeg var på dancestep lørdag, og i går løp jeg 1 mil på ski!

Skal si jeg var svett og sliten etterpå. Men sååå utrolig digg! Det var knallvær, og flott føre. Litt småkaldt, men ble fort varm.

I går skeiet jeg skikkelig ut, med både sjokoladekake og boller.

Spørs hvor morsomt det blir å veie seg i kveld :(

Har hatt en knall treningsuke. Trening hver dag, bortsett fra torsdag!

Slik så uken min ut:

Mandag: Step intervall

Tirsdag: Aerobic

Onsdag: Step

Torsdag: fri

Fredag: Step

Lørdag: Step

Søndag: langrennstur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra innsats sånn treningsmessig da lene, må vel være rom for utskeielser der!!!!

en times spinning i dag også!!! i morgen blir det pause med god savittighet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, skal si dere er på topp! Det er bra.

Jeg hadde trening i går, og ble helt utrolig sliten. Lurer på hvorfor... har det samme programmet som før. Men det er i alle fall herlig å bli sliten! I dag kan jeg melde om min sedvanlige nedgang: minus 100 gram! Må nesten le - jeg har altså gått ned 400 gram den siste måneden. Det er jo ikke akkurat kjapt. Men det er ned, så det er greit nok. Jeg kunne sikkert satset litt mer og fått mer resultater, men gidder ikke det nå.

I dag er det trening igjen, og jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto stille denne uken, og har vel fortjent det kanskje.

Trent mye, men gikk bananas i helgen med både vin, sjokkis, boller og sjokoladekake :sjenert:

Men, fit for fight igjen!

Trente mandag step intervall.

I dag blir det dancestep.

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere. Har vært litt vekke i det siste, men nå skal jeg prøve å gjøre en innsats igjen. Det er ekstra motiverende å høre hvordan dere får til både trening og vektreduksjon, så stå på :)

Har fått trent litt, men har en sånn appetitt at jeg ikke går ned noe i vekt. Har fått tips om spising etter trening. Jeg er i utgangspunktet ikke særlig sulten sånn like etter trening, men nå har jeg begynt å spise litt likevel. Kan det være derfor at vekta går opp? Spiser dere etter trening? Hvor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kristin_

Visstnok er det optimale ca din egen kroppsvekt i karbohydrater (altså 1kg = 1 gram selvsagt :) ) og ca halvparten av kroppsvekt i proteiner. Om man er veldig tung så kan man sikkert fire litt på kravene. Typiske raske karbs er rosiner, bananer, riskaker etc. Proteiner kan man drikke i en shake eller lign. Det gjør underverker for restitusjon etc. For å brenne litt ekstra fett kan mat etter trening sløyfes, men husk da at kroppen også vil trenge lenger tid på å restituere seg (alfa og omega for å unngå overtrening om du trener mye btw)

Jeg spiser alltid etter trening, og jeg spiser alltid til jeg blir mett, men det er i 95% av tilfellene veldig sunt det jeg stapper i munnen :) Jeg vet at med et større kaloriunderskudd ville jeg muligens gått fortere ned i vekt, men for min del er det også viktig med nye gode vaner, så man ikke smeller opp igjen etterpå og så mye som jeg trener trenger kroppen energi for å klare å restituere seg skikkelig.

Hva med å skrive opp det du spiser i løpet av en dag? Lettere å kommentere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive det jeg spiste i går, for det er en ganske typisk spise-dag for meg:

frokost:

to brødskiver med leverpostei, rødbeter og majones (ja jeg vet, jeg kan sikkert sløyfe sistnevnte :))

te med melk og halv teskje sukker

et glass skummet melk

mellom:

0,1 % yoplait yoghurt

lunsj:

to brødskiver (en med lettmargarin og brunost, en med bare leverpostei)

vann, kaffe

mellom:

appelsin

middag:

fem fiskepinner, en middels potet, masse grønnsaker (amerikansk blanding)

kveld:

pære

pluss måtte smake på kaken som eldstemann skulle ha med på skolen i dag

Aktivitet:

en time ute i raskt tempo med hunden

Ellers trener jeg spinning 2-3 ganger i uken. Går ut med hunden hver dag i 30-60 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann pellegrino!!! d går i berg å dal bane for de fleste her inne, mer aktiv til tider. men nå trener vi mot sommeren og det er en grei motivasjonsfaktor for meg.

bra med så mange måltider til dagen jaffal.

jeg også lurer fælt på om mat etter trening er bra når en vil ha bort fett, de anbefaler det på treningen men kan vel være for dem så vil få mer muskler.... pleier å ta en frukt jeg.

skal på 1 times spinning i dag og så jentekveld etterpå................ :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

pellengrino: Det som slår meg er at du kanskje ikke spiser spesielt mye igrunn. Men du spiser litt lite proteiner syns jeg. Du trener såpass ofte at det er lurt å bygge opp kroppen litt mellom "slagene", da må proteiner til. Få i deg litt proteiner til kvelds også, det hjelper forbrenning om natten. Hva slags type brød spiser du?

Husk at brunost ikke akkurat er slankemat, mye mettet fett og sukker :)

Endret av Kristin_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...