Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Godt nyttår!

Jeg skal på vekta i morgen, og frykter det verste. Gleder meg til å komme i gang med treningen igjen, har bare fått tid til noen få turer + litt styrketrening hele jula. Blir spennende å se hvor mange som kommer på aerobictimen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahh-da var årets første tur unnagjort! :) Gikk ut med dundrende hodepine - men kom inn igjen mye lettere til sinns! Måtte bare entusiasmen vare...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi hi! ny årets første treningsrunde avsluttet :)

ble 1 time med carmen electra, gøy å danse litt, samtidig som man får trent.. lurer på om jeg skal ta jobb som stripper nå som jeg virkelig begynner å få taket på rutinene ;) mannen ville foresten kanskje ikke satt pris på det så jeg får holde meg til det jeg kan!

Entusiasmen varer nok den Ottine, det er bare å følge med denne tråden så holdes i hvertfall min motivasjon oppe!

merker faktisk at kroppen har blitt en del strammere i det siste, så da gjør jeg vel noe rett, selv om drømmen er ennå strammere, men det kommer vel med ennå mer trening... ja ja , ha en fortsatt fin kveld alle sammen, og lykke til med trening i morgen helenaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!

kjekt å se nye navn i denne tråden-hei ottine!!!

MARI og LENE skal si dere er flinke med treninga , er helt imponert!!! min vekt er nesten der jeg startet............... men fra i morgen begynner et nytt og sunnere liv!! dette er året jeg skal ned alle mine ti kilo å bli en del strammere!!! jippi!!!!!

håper å komme med gode resultater alt fra neste uke!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helnaa, og thei, godt å "se" dere igjen :)

Kommer sikkert til ¨å være fullt på aerobictimen din helenaa.

Det er nå alle med forsetter begynner å trene vettu ;)

Kommer til å være helvete på jobb fremover..Først nå mnds avslutt, så nærmer årsoppgjøret seg med stormskritt :sur:

Uansett, jeg SKAL trene...

I morgen satser jeg på step intervall eller spinning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spinning på meg i dag. 1 time... Kule time med masse bra musikk.

Stappings, ikke en eneste sykkel ledig. Tydeligvis mange med nyttårsforsetter :)

I morgen skal jeg på step!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenker det blir stappa fullt i treningstudioet nå ja!!!

satser på spinning i morgen jeg!! ofte er de kiloene som kommer fort på litt raske å få av også- håpe håpe!!!!!!!!!!

flinke du lene :klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp, så dårlig form jeg har rukket å komme i! Treningen i går tok virkelig på, men det var veldig gøy å komme i gang igjen. Heldigvis kom det ikke så mange, så alle fikk plass til å ta skikkelig i. Jeg hadde helt nytt program, og det funka faktisk veldig bra. Alltid litt spennende første gang man skal prøve programmet på "vanlige folk", og ikke bare hjemme i stua.

I dag skal jeg prøve meg på en sykkeltur, men utenom det er jeg redd det ikke blir tid til trening denne uka.

Er ganske fornøyd med vekta etter jula. Jeg har 1-2 kg mer enn i begynnelsen av desember, og de skal nok komme ganske greit av. Skal hamstre sunn mat i butikken i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei helenaa :) Ja, utrolig hvor fort formen faller, men er man i utgangspunktet i bra form, kommer den tilbake igjen etter 1-2 treninger. Det er ihvertfall min erfaring!

Du har jaggu ikke lagt på deg mye ihvertfall, bra jobba!

Spent på min vektøkning i grunn.. Har spist veldig bra i julen, så regner med at den har økt med ihvertfall 2 kg.

Begynner på GR igjen mandag, så blir "spennende" å se!

Ha en strålende dag jenter!

Blir ikke trening på meg i dag, jobbe jobbe jobbe :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lene, jeg håper du har rett ang. formen. Jeg er så klar for å bli "megselv" igjen.

Lykke til med jobbinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke trening i går, hadde så vondt i bekkenet! fikk deilig masasje av mannen min og det hjalp veldig! så i dag tidlig var det 20 min pilates før klokken 6... blir en treningsøkt til i kveld, men da blir det styrke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år,jenter!

Jeg er tilbake etter en koselig,men dog veldig fetende jul. Selv om jeg spiser lite,så merkes det godt på kroppen at jeg har levd(nesten) på kofekt, julebrus og fete middager gjennom hele julen- og nyttårshelgen.

Nei, takke seg til hverdagsmat og rutiner,sier jeg. Denne uken har gått nokså i ett så jeg har ikke fått trent like mye som jeg ville. I kveld kommer mannen min hjem som har vært på jobbtur i flere dager,så vi skal kose oss i kveld, og tar heller en treningsøkt i morgen og på søndag. Har lyst til å reise i svømmehallen i morgen, men jeg føler som oftest at jeg ikke få så effektiv trening ut av det. Noen andre som trener i vann her?(svømming)

Nå skal jeg tine opp noen hjemmelagde grove hamburgerbrød, lage karbonder av kyllingfarse, og lage salat til. Nam,nam - og sunt!

Ha en god helg, jenter. Kos dere!

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mrs valentine :) Hørtes digg ut med sunne burgere!

Jeg har hatt en skikkelig feit dag i dag, med både sjokkis, boller, marsipankake og pizza :hakeslepp: Er'e mulig...Argh :frustrert:

I morgen blir det først dancestep, så bodypump, også 1 time spinning! Håper det kompanserer for all dritten..3 timer og 10 min trening..

Må jo uansett forberede meg til birken..Blir endel timer på setet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blixen
Hei mrs valentine :) Hørtes digg ut med sunne burgere!

Jeg har hatt en skikkelig feit dag i dag, med både sjokkis, boller, marsipankake og pizza  :hakeslepp: Er'e mulig...Argh  :frustrert:

I morgen blir det først dancestep, så bodypump, også 1 time spinning! Håper det kompanserer for all dritten..3 timer og 10 min trening..

Må jo uansett forberede meg til birken..Blir endel timer på setet da..

Wow, det er imponerende; tre timer trening på rappen! Hvordan klarer du det da? Spiser du mellom hver bolk, eller drikker du energidrikk kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blixen :)

Når jeg trener flere timer etter hverandre, spiser jeg en banen, eller spiser en yoghurt e.l

Pluss at det er vikrig å drikke masse masse vann :) Gjerne styrkedrikk, slik at man får i seg nok energi mellom øktene.

I morgen blir det 1 time spinning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uka forløp seg ikke HELT som jeg hadde tenkt...! Det ble nemligDEN holka og dårlig gå-vær...

Men i kveld skal jeg ut! Og så vurderer jeg sterkt å starte opp på treningssenteret igjen!! :)

Ønsker alle trimmere ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk bra med tre timer etter hverandre lene :klappe:

i morgen er det dagen min ...... da skla jeg på trening!!!! helt sikkert!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på styrketime på fredag, og har alle musklene mine har klaget siden det. Utrolig at man kan bli så støl! Trente aerobic igjen i går, og det var kjempegøy. Ny time i dag, og min egen time i morgen. Siste innspurt blir på torsdag.

Neste uke blir det bare tid til 2 treningstimer, men det er sikkert greit nok hvis formen bedres denne uka.

Kan nok bli litt flinkere med maten, men nå har jeg vært mest fokusert på treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg syklet, "styrket" og "strippet" veldig gøy! syklet til "bedre puls" på nrk, på storskjermen og det var faktisk motiverende... ble skremt av hvor dårlig form de var i de som var med, og bestemte meg for at sånn skal jeg ikke bli (igjen...). pleier vanligvis bare å sykle for å bli litt varmere i kroppen, men i dag holdt jeg på i 40 minutter. Kunne ikke la være å se på programmet, så da ble det styrke på egen hånd, uten motivasjons video, men kan de fleste øvelsene nå så det var greit. Til slutt tok jeg gjennom gang av dansene "med" carmen electra, kan de rutinene også, så da er det morsommere bare å ta "run through".

Lene - Jeg er mektig imponert over at du orker å trene så mange timer etter hverandre, hadde jeg nok aldri klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...