Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

så flink du er lene!!! :klappe::klappe:

mari . gratla med nye pupper!! hva sier verden?? alltid mangen meninger om dette, hvor mye måtte du betale??

jeg sprekker litt nå...... hadde vennine kveld i går, spiste god mat,kake osv..... fortsetter på restene i dag-fyfyfyfyfyfyfyfyffy :frustrert:

trening i morgen ihvertfall håper jeg!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk!

verden virker positiv! betalte 27 00 pluss 600 for 2 bher!

du får prøve å ikke spise så mye av restene, kanskej du kan gi de til noen andre....

lykke til med trening i morgen i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente spinning i går også, deilig :sjarmor:

I dag blir det treningsfri, men i morgen og søndag er trening absolutt på timeplanen!

Dancestep lørdag og bodypump og aerobic sønmdag.

Ha en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, da skal jeg avlegge en aldri så liten rapport fra gårdagens trening...

Det var yoga, til avveksling fra den sedvanlige torsdagsspinningen. Jeg møtte opp tidlig, slik at jeg skulle få tatt meg en prat og litt tei sofakroken der jeg trener. Vaar ganske spent, siden det var første gang på yoga. -så var det avlyst!! Møkkatrener som ikke kommer når JEG stiller opp :forvirret: (ja, i går kveld var jeg midtpunktet i livet mitt) :ler::ler:

Så jeg har dessverre ikke noe å fortelle fra yogatimen. Tok meg en runde med apparatene istedenfor, og er litt mør i armene og i magemuskulaturen i dag. Jeg regner med at det for sent å begynne nå, hvis jeg vil ha fine armer til julebordene begynner? Føler at det er litt sånn flapp-flapp-armer for tiden (de henger visst litt mellom skulder og albue, på undersiden). Vifter jeg for mye med armene, er det like før jeg letter, hehe. Men hvor lang tid tar det å få smalere midje? Har bestemt meg for å satse på disse to områdene utover høsten/vinteren, men ønsker å ha realistiske forventninger til hva jeg kan klare.

Noen som har problemer med å begrense mat-inntaket? Jeg kan ikke bruke mer tid på trening, og er derfor nødt til å passe på hva og hvor mye jeg spiser. Begge deler er et problem! Jeg går rundt og føler at jeg ikke får spist meg mett, selv om jeg vet at mengden burde holde. Prøver å være bevisst på innholdet i måltidene, men jo flinkere jeg er med maten, jo mer lyst har jeg på usunne ting mellom måltidene. Spesielt ille er det timen før middag, og sent på kvelden. Da "må" jeg jo bare spise/snope!!! Hva gjør dere for å unngå den typen småspising?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sjipt når treneren ikke kommer...........når vi stiller opp til trening har de bare med å være der ;) du får prøve igjen!!!

sliter med småspising jeg også-kjempesjipt......... dårlige vaner...... :sur:

men merker godt at når jeg går ned litt så vil kroppen opp igjen......... :sur::grine:

ingen gode råd her i dag ser du......... jaja er vel lov å sukke litt også......................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pellegrino: jeg har/har hatt problemer med det samme som deg. Det som er dumt er at jeg kan trene meg halvt ihjel uten at det syns på vekta, eller jeg går opp i vekt (med samme treningsmengde som nå)

Det er derfor jeg må ha 100% fokus på maten OG trening i en fin kombinasjon. Og det for resten av livet!

Min helg har vært bra, trente dancestep lørdag, samt aerobic og bodypump søndag. Gikk også tur på 3 timer søndag. Var jo så nydelig vær. Deilig med litt frisk luft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den spisinga altså... den kan være vanskelig å regulere når appetitten er stor :forvirret: . Det er vel det ekspertene har i tankene når de snakker om livsstil-endringer. Jeg merker at jeg spiser mindre når jeg har mye å gjøre, ja det hander faktisk at jeg glemmer spisinga da. Har derfor tenkt at jeg må prøve å gjøre mye hele tiden, sånn at jeg spiser mindre. Det viser seg imidlertid at jeg ikke har energien til det. Kan godt sette i gang med et prosjekt, men blir både sliten og lei etter noen dager. Huff, det skal ikke være enkelt. Av og til lurer jeg på om jeg leter etter unnskyldninger....

Vekta viste litt færre gram i mårrest enn den gjorde før helga, jippi. Må likevel ta et ørlite forbehold, da badevekta er ganske lunefull. Jeg ser at det er tilbud på elektroniske badevekter her og der, kanskje jeg må investere i en sånn. Er det noen som har erfaringer med sånne, og kan anbefale et bra merke?

Spinning med min fantastiske instruktør i kveld (JESS! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en bra helg, men nå begynner hverdagen igjen. Trening i dag og i morgen.

Merker at jeg begynner å få litt vondt i foten, og frykter det verste (beinhinnebetennelse). Noen som har tips? Er det noe jeg bør gjøre/unngå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Helenaa: Er det under foten du har vondt? Du bør ihvertfall være forsiktig til du har fått påvist hva det er.

Isj, kjipt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har vondt framme på leggen (hadde vondt under foten i fjor, men det gikk heldigvis over etter noen måneder!). Det gikk bra å trene i går, jeg håper det gir seg snart!

Er ikke helt i form i dag, men må trene likevel. Orker ikke finne vikar.

Veiedag i dag: hadde gått ned 100 gram :) Ned er ned. Alt i alt har jeg tatt nesten 4 kg siden juli, så det er jo bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har vondt framme på leggen (hadde vondt under foten i fjor, men det gikk heldigvis over etter noen måneder!). Det gikk bra å trene i går, jeg håper det gir seg snart!

Er ikke helt i form i dag, men må trene likevel. Orker ikke finne vikar.

Veiedag i dag: hadde gått ned 100 gram :) Ned er ned. Alt i alt har jeg tatt nesten 4 kg siden juli, så det er jo bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lene

Jeg syns du burde undersøke foten din skikkelig.... bare for å være sikker! Ei jeg kjenner brakk foten (leggen) under en joggetur. Tretthetsbrudd, sa legen. På forhånd hadde hun kjent "noe" i leggen. Ikke smerter, bare et eller annet "noe".

Dette trenger selvfølgelig ikke være tilfellet for deg, men sjekk nå bare i alle tilfelle. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite!

Selv gikk jeg p vekta i mårrest, og ble veldig gledelig overraska: minus, minus, minus!!! :ler: Jippi! Og der var motivasjonen helt på topp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: fort gjort å gå litt i surr her! grattis med negang pellegrino!

Måtte bare gå på vekta selv i dag, og nå ser jeg nytt tall på vekta :sjarmor: Ned 0,5 siden mandag! Men sikkert bare veske pga all treningen. Men, jeg er overlykkelig for endelig se ett annet tall!

I dag skal jeg på birkentreningen...gleder meg vilt og uhemmet til 70 min deilig blodslit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra, jeg har bursdag! Ikke noe slanking i dag, bare fest og gøy og godt.

Men vekta smilte til meg i dag morges, så jeg stoler på at en dag i sus og dus er mer enn greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HIPP HIPP HURRA FOR DEG HEELEENA!!!!!!!!! :klem::klem:

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN DIN I DAG- KOS DEG MASSE!!!

SELVFØLGELIGT INGEN SLANKING I DAG!!!!

jeg skal på body pump i dag, skal ta i litt ekstra for deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, jeg har bursdag! Ikke noe slanking i dag, bare fest og gøy og godt.

Men vekta smilte til meg i dag morges, så jeg stoler på at en dag i sus og dus er mer enn greit.

Grattis med dagen helenaa :klem: og grattis med nytt tall på vekta. Morro, du er FLINK!

Jeg var på spinning i går, birken 70 min.

I dag skal jeg ut å gå tur sammen med venninnen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått bursdag i gaå, Helenaa. Håper det ble en fin-fin dag på alle måter!

I kveld skal jeg gjøre et nytt forsøk på Yoga, og dersom instruktøren dukker oppdenne gangen :forvirret: skal dere garantert få referat fra timen ;)

Ellers har det ikke blitt så veldig mye trening denne uken. Mandag var det selvfølgelig spinning, men de andre dagene har jeg bare gått korte turer med hunden. Jeg tør nesten ikke tenke på hvordan vekta ser ut nå.... og jeg som ble så veldig inspirert av mitt forrige besøk på badevekta :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...