Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

spennende å få høre om yoga timen-regner med instruktøren var på plass i dag!!

har trent spinning i dag jeg- 3 treningstimer denne uka-er superfornøyd med det!!!

snart helg jippi!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg også få være med på laget?

Vil helst unngå å oppgi høyde og vekt, men målet mitt er å gå ned 3 kg. Har vært ganske flink til nå, så jeg har bare litt igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemon :velkommen:

Her er det ingen som oppgir høyde og vekt (hvis man ikke absolutt vil da..hehe)

Vi bare oppmuntrer hverandre til trening og sunn livstil.

Så heng på ;)

Ble ikke noen trening på meg i går. Striregnet her i hele går, så mannen og jeg dro på kiino istedet.

Endelig fikk jeg sett "Fritt Vilt"

Syns den var kjempebra. Dødsspennende!

I dag skal jeg heller ikke trene, men i morgen, DA er det dancestep som står på programmet.

Søndag, bodypump og aerobic.

Ha en strålende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lemon. Velkommen skal du være. Kjekt å treffe flere her inne på TTHV-tråden.

I går dukka yoga-instruktøren opp, og jeg var klar for power-yoga!!! Det var rolige bevegelser hele timen. Mye balanse og smidighet (bra, for jeg er jo stiv som en pinne! Jeg trenger smidighetstrening!!!), og siden jeg er nokså svak i armene ble det også en del styrketrening på meg (eller; det kjentes ihvertfall sånn ut :ler: ). Jeg strevde en god del med de øvelsene som gjaldt balanse, og "bikka over" en del ganger. Haha, snakk om å prøve å balansere en ball på et gjerde :legrine:

Det var en fin avveksling til kondisjonstimene, og jeg tror jammen at jeg skal gjenta dette neste torsdag! Dette var rett og slett en vitamininnsprøytning! Herlig, og jeg som trodde at timen kom til å bli så-som-så. Akkurat nå sitter jeg og kjenner at jeg er øm i muskler jeg hadde glemt var der. God følelse, faktisk. Tro om jeg er litt sånn småfrelst på yoga nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten. :)

Jeg begynner dårlig her inne, for jeg har ikke vært særlig flink i dag. ;) Men jeg skal ta meg i sammen i morgen, selv om det er helg, og det er lov å skeie ut litt. Hvis været er fint, har jeg lyst til å legge ut på en god fottur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er alle sammen, så gøy at du likte Yoga Thei, har jeg hatt lyst til å prøve, men da må jeg begynne å trene på et studio, og det har jeg jo ikke tid til. Hjemme trening passer meg best, mulig det finnes noen bra videoer, men liker å hatt minst en time så jeg vet om jeg gjør det rett eller ikke

Jeg har ikke fått trent på 1,5 uker, skikkelig deprimerende!!! skal prøve å få syklet litt i morgen, men er litt usikker på om jeg kommer til å få vondt eller ikke! Har ikke gått opp i vekt utover de nye puppene da, men jeg føler at alt begynner å bli slapt (noe det sikkert ikke har på så kort tid...) men men.. Får ikke trene ordenlig på 4,5 uker til, så dette blir en prøvelse, bare jeg kommer tilbake på riktig spor igjen når jeg er "treningsklar".

i mellomtiden får jeg holde motivasjonen oppe ved å se hvor flinke alle dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter..

Mari, du får "tusle" deg noen turer, og legge inn noen intervaller (rask gange) Så holder du formen vettu :)

Trente dancestep lørdag, og løp 30 min på tredemølla og avsluttet med styrkerunde i salen søndag. Bra trening. Deilig å kunne løpe 30 min uten å hive etter pusten :sjarmor:

Får dessverre ikke trent før i morgen. Da blir det spinning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være herlig å være i så god form, Lene!

Stor suksess med veiingen i dag: Ned 1,1 kg!! Så lite har jeg ikke veid på flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, dere

Jogging er ikke noe jeg pleier å gjøre... syns korppen min rett og slett er for stor og tung for det. Beina følges jerntunge nesten med en gang, og jeg gisper etter pust etter bare noen få hundre meter. Men spinning er bra, og jeg kan holde på "i evigheter" med beinhard spinn. Det er helt utrolig hvor stor forskjell det er på de to treningsformene!

Vektaviser ikke noe mindre enn sist, det ser tvert imot ut som om den har gått litt opp. Fysj! Jeg skal prøve å legge inn en ekstra treningstime denne uka, og se om det hjelper.

God trening, og spis med vett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte av all sjokoladen jeg ikke spiste i går! Aner ikke hvor mange ganger jeg gikk fordi sjokoladeskåla på jobben uten å ta. Og nå er det ikke mer igjen, og fristelsen er over for denne gang.

Hadde dessuten veldig bra trening i går, men skulle ønske jeg var sterkere i armene. Får se om jeg orker å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med fremgangen denne uka. Mandag var det spinning, tirsdag halvannen times skogstur med hunden, onsdag i svømmehallen. I dag må jeg ha en mer eller mindre frivillig hviledag, og fredag går jeg på årets første julebord.

Da jeg begynte her inne i forumet hadde jeg som mål å komme ned på 60-tallet innen julebordene begynte. Jeg har ikke kommet meg helt ned på 60-tallet, men jeg er på god vei. Vekta i mårrest var fornøyelig, det ser ut som om jeg ikke hadde gått opp i vekt likevel, sist jeg veide meg. Julegaveønske: digital badevekt!!!!

Det er kjempebra at du klarer å gå forbi sjokoladeskåla på jobb, helenaa. Det klarer ikke jeg, men har ihvertfall lært meg å tenke meg om litt til før jeg "hiver i meg" gotteri.

Ses snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange julebord har dere i år? Jeg er ikke helt inni denne julebordtradisjonen. Jeg skal på to middager som kalles julebord, men det ser ikke ut som det skal bli noe særlig mer fristelser der enn når man går på restaurant til vanlig. Heldigvis, vil jeg jo si. Første er i dag, siste er neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Dødsbra nedgang helenaa :klem: Det har du jaggu fortjent!

I år blir det 3 julebord på meg, ett med jobben, ett med gourmet klubben og ett med noen få utvalgte på jobben.

Føler egentlig ikke noen panikk vedr dette. Har bestemt meg for å trene så mye som mulig gjennom hele julestria. Og så lenge jeg holde hodet kaldt utenom disse tre tillfellene, går det nok bra :)

I dag skal jeg trene total core, etterfulgt av spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre julebord i år. Skal prøve å følge deres eksempler med å spise med måte både under og mellom julebordene, samt å trene når jeg kan! Det er ekstra oppmuntrende å fortsette med det gode arbeidet, når resultatene kommer :)

Trenger råd ang. kveldsmat/kveldskos: er hjemmelagt smoothie ok? Hva med sukkerredusert yoghurt? Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smoothie er veldig bra! Jeg varierer litt: skummet kulturmelk + strøsukketter, evt litt vann og appelsinjus (ja, det kan man kanskje kalle utvannet jus). Har også brukt vann, sukketter og sitronsaft...

Ellers kan sikkert youplait brukes, det er den yoghurten som har færrest kalorier så vidt jeg vet.

I dag er det trening igjen. Har ikke trent siden tirsdag, og det føles lenge. Treningsnarkoman??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsnarkoman? Sammenlignet med meg er du nok det :ler:

Jeg var i svømmehallen på onsdag, og kjenner at jeg har gangsperr i ryggen i dag. Så rart, det tror jeg ikke at jeg har hatt før! Litt deilig også :):);)

Nå blir det ikke trening før søndag. Da er det spinning, og før den tid skal jeg prøve å være fornuftig i matveien. Julebord i kveld, hjeeelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei!

Hvordan har helgen vært?

For min del har den gått greit. Trente dancestep lørdag, og var ute og gikk tur i over 3 timer i går.

GR kurs i kveld. Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebordet på fredag gikk akkurat som jeg fryktet: veldig moro! Det ble mange porsjoner med pinnekjøtt, og akevitt hele kvelden. Kaloriene jeg fikk fredag holdt til både lørdag og søndag... hvilket var bra, for jeg klarte ikke spise noenting noen av helgedagene :sjenert::forvirret:

Søndag klarte jeg å tvinge meg selv på spinning. Det var beintøft, men jeg var veldig fornøyd etterpå. Tror aldri en spinningtime har vært så hard. Klarte også en times skogstur med hunden samme dag. I kveld er det spinning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1,5 på GR i går :tommelsmil:

Blir dårlig med trening denne uken, skjer noe hver dag faktisk :overrasket: Iiiik! Kjenner panikken brer seg her nå..

Må prøve legge inn noe innimellom alt som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...