Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

MRS Valentine: VELKOMMEN :) Supre linker!

Mari: Så deilig at du snart er ditt "gamle(les nye)" jeg ;) Skjønner du higer etter trening nå!

I går løp jeg i 15 min etterfulgt av 40 min spinning. Var en kjempehard minitime, og jeg tok i så mye på denne timen at jeg virkelig kjente spysmaken :ler: MYE verre enn birkentreningen på 70 min..hehe!

Trente også dancestep lørdag. Da var jeg på julebord på kvelden, men jeg klarte tydeligvis begrense meg, for i går var det siste kvelden på gr, ned 1,4 kg. Veldig fornøyd.

Har meldt meg på ett kurs til, som starte 8. januar. Målet mitt da er 5 kg.

I dag skal jeg på aerobic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var jeg tilbake, etter mange mange mange dagers fravær. Har ikke fått trent så mye som jeg har villet (syk selv, syke barn osv), og spist mer enn jeg hadde tenkt (julebord, besøk, mens osv). Jeg har heller ikke oppnådd de vektmålene jeg i utgangspunktet hadde satt meg. Da jeg skulle på julebord på lørdag - det "peneste" julebordet denne julen - var jeg spent på hvordan kjolen kom til å sitte og hvordan jeg kom til å se ut (ville jeg se ut i det hele tatt?). Til min store overraskelse så jeg rett og slett FANTASTISK ut!!!! Hah, jeg har aldri vært mer fornøyd med utseendet. Det føles utrolig godt å si det, og enda bedre å vite at det er sant. Til tross for at målene ikke ble oppnådd.

Jeg har likevel ikke tenkt å slutte med trening eller et bra kosthold. Det er jo akkurat det som holder meg i gang, og nå har jeg sett resultatet. Har fått et ekstera puff nå for å holde på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se fantastisk ut! Nå fikk jeg lyst til å prøve julekjolen min...

Begynner å legge planer for våren nå, og det ser ut som jeg kan få inn 2-3 timer trening i uka. Heldigvis!

Prøvde å shoppe treningstøy i går, men det funka ikke. Men jeg gir selvsagt ikke opp. Er så klar for nye klær, det er sikkert et år siden sist. Problemet er at hoftene mine er store, og treningsbukser er vel gjerne beregnet på jenter som har trent bort hoftene... Jeg tar gjerne imot anbefinger, hvis dere vet om noe bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet treningsbukse! Den er selvsagt veldig fin, men jeg blir litt provosert når jeg tenker på at jeg må ha den aller største størrelsen til Nike - og den kom bare så vidt på! Jeg trener jo masse, og er ikke spesielt stor nå.

Går det bra med dere andre i førjulstida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er irriterende, helenaa! :sur: Det går bra med meg ihvertfall! Selv om jeg baker fete og søte kaker dagen lang her,så frister det ikke så mye.

I dag har jeg vært på spinning intervall. Digg! :) Tok meg sikkerlig ut- hadde en instruktør som fikk oss til å gi alt til det siste minutt! Så gjorde jeg noe jeg sjelden gjør: gikk på styrketime i sal. Pleier vanligvis bare trene for meg selv eller med kjæresten,men saltreningen var veldig gøy. Likte ikke heeelt at vi skulle ta så inmari mange reps og lav vekt,men forandring er jo bra det!

Var på besøk hos noen gamle i dag og når jeg kom hjem var veska full av Twistposer og After Eight pakker. Har lagt dem laaangt inn i skapet, og har planer om å sende noe av det med mannen på jobb i morgen,så sparer jeg resten til juledagene.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter, ett forskjølet snufs fra meg..

Vært borte fra jobben noen dager nå, og formen er fremdeles elendig. Men, på jobb må man tilslutt. Sier seg vel selv at trening er ikke prioritert, med vond hals og feber..

Dritt assa :frustrert:

Har så lyst å trene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli frisk, Lene! Håper du slipper å være syk lenge. Men du får ikke lov til å trene! Det blir ikke bedre av det.

Jeg gikk på vekta i dag (ikke helt etter regelen, men) og hadde gått ned 0,4 kg! Gjett om jeg var glad. Bare noen hundre gram igjen før jeg er "normalvektig" iflg BMI (dette har vært målet mitt i 2,5 år, men jeg har aldri kommet så langt). Nå må jeg holde koken helt fram til jul. Er i alle fall motivert!

Jeg har ikke bakt med søtningsstoff på mange år, men jeg mener det skal gå bra. Jeg har tro på å bytte ut deler av sukkeret, men ikke alt. Bare pass på at du ikke veier det, det er mye lettere enn vanlig sukker. Bruk målebeger eller -skjeer. Tror vel heller ikke det fungerer så godt i småkaker, men jeg er spent på å høre om resultatet hvis du prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene: stakkars deg! Håper du har spist vitaminene dine og dratt dyna godt over deg. God bedring, håper du kommer deg til hektene fort igjen. :klem:

Ja det er helt pyton å hoppe over treningene, når man har veldig lyst til å svette litt (masse:)). Jeg vet, for det er ikke lenge siden jeg satt der selv med feber, verkende muskler og ledd og håpte på at jeg kunne dra på spinning snart igjen. Jeg har mine faste instruktører, og jeg får nesten dårlig samvittighet ovenfor dem også når jeg ikke drar på trening :ler: . Tro om jeg har godt av å skifte litt på instruktørene, sånn at jeg kan ha et temmelig upersonlig forhold til dem? Jaja, ikke det at det er så veldig personlig nå heller da, men jeg innbiller meg at de ser det hvis jeg ikke er der. Tror vel egentlig ikke at de gjør det, altså. Men ukjente instruktører vil ihvertfall ikke merke noe. På den andre siden er det jo de "kjente og kjære" instruktørene som får meg til å være ekstra ivrig når jeg skal avgårde. Jeg rett og slett gleder meg til å treffe de flotte folkene igjen, hver eneste gang. Så deilig :klappe: !

I går ble det spinning, og det var en hærrrrli' time. Var temmelig sliten når timen var over, og så bar det rett hjem til god mat. Er litt lat med matlaging nå om dagen, så mannen bestilte indisk. Flammer ut av munnen, og røyk ut av ørene... beste maten som finnes!

Mrs. Valentine: jeg har ikke prøvd splenda søtningsstoff ennå. Jeg prøver å lære meg å like mat/drikke som ikke smaker søtt, og unngår derfor sukker og søtningsstoffer så godt det lar seg gjøre. Til julebaksten tenker jeg at jeg bruker vanlig sukker, så får jeg heller bare ta meg en bitte liten smak istedenfor å lange innpå sånn som jeg har brukt å gjøre. MEN er også interessert i andres erfaring med splendaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Pellegrino: Jeg merker i alle fall når de "faste" ikke er på timen min. Og da er det ekstra gøy når de kommer tilbake uka etter. Så jeg vil tro du er savnet :-)

God helg, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt en løpetur i dag, rundt 25 minutter. Hadde ikke med meg pulsklokken,men hjertet slo rimelig raskt noen ganger,ja. :ler:

Kan forresten varmt anbefale pulsklokke å trene med. :tommel:

Nå skal jeg ta et varmt langt bad og pleie hud og sjel, så blir jeg sikkerlig fresh til julebord i morgen! :-D

Gooood helg,dere! :hoppe:

Endret av ~Mrs.Valentine~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei titt thei!!!!

Stakars deg lene, nå må du ta godt vare på deg selv så du er frisk til jul!!!! :klem::klem::klem::klem:

helenaa så vannvittig bra at du er så supernærme målet ditt!!! heldigen !!!

syns dere er knallgode alle sammen jeg :klappe::klappe::klappe:

min innsats er ikke særlig god den siste uka har jeg vel gått opp et par kilo igjen, klarer ikke begrense meg i det hele tatt..... skal på julebord i dag men det får bare vøre at kjolen er blitt strammere enn planlagt... min feil!! har planer om å ihvertfall få gått på tre timer denne uka slik at jeg har ladet opp til julehelgen!! full innsats etter jul!! lover lover lover!!!!!!!!!!!!!!!!!

ha en god helg dere flinke flinke treningsvenner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er go'e, altså :klappe::klappe::klappe:

Jeg klarte å snike meg ut av huset lørdags formiddag, og var med på fire timers maraton-spinning. DA følte jeg at jeg var flink, da. Er usikker på om jeg klarer å få med meg min faste mandagsspinning ("hellig time", ingen må forstyrre!!) i dag, men må selvfølgelilg prøve. Ser dere i mårra, o spreke jenter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt sløv med trening i det siste. :sjenert:

Da er det godt å lese at det ikke bare er meg det gjelder, og at det går ann å ta seg sammen... Tips til romsligere treningsklær: Rønnish+. De har en pluss serie som er god i størrelsen. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har trent styrke for første gang i dag siden de nye puppene :) eneste jeg ikke klarte var pushups, noe jeg vel egentlig burde skjønt, men kl. 5.20 er det ikke så mange tanker i hode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagene bare flyr avsted, og det er allerede torsdag. Himmel og hav, jeg har bare fått trene en eneste dag denne uken. Og mer blir det ikke heller, jeg tenker jeg må akseptere at juestria må få litt bedre plass hjemme hos meg nå. Siste innspurt igjen, også er det juuul. Jippiiii. Da skal jeg kose meg verre, men i små doser. Noen har overbevist meg om at èn bit julekake smaker like godt som to biter. Jaja, det må prøves :ler:

Jeg tror ikke det blir mer spinning nå på en ukes tid, men jeg er innstilt på å gå turer så ofte jeg kan.

Stå på, alle sammen. Og særlig du mari, men vær forsiktig med de nye puppene. Vil vel ikke spolere noe nå.

God jul :nisse::gave:

og :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk pellegrino!

jeg er ikke så god på å ta det forsiktig.. var oppe 5.20 i går også... pilates i 20 min.

Det er så godt å få en ordentlig start på dagen!

i dag er det rengjøring av hele huset, siden jeg må være hjemme med sykt barn, er vist god trening det også.. mulig jeg sykler litt i kveld...

er litt redd for vekten min i det siste... i dag veide jeg 65, 2 kilo mindre enn før operasjonen, noe som ikke er helt logisk, har prøvd å spise sunt, men ikke så mye at jeg skulle gå ned i vekt... og nå har jeg jo trent litt i det siste, så det er vel ikke muskler som forsvinner... hmmm... det er vel kroppen som vil ned i vekt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ferie nå. Jippi! Tror nok ikke det kommer til å gå så bra verken med trening eller spising, men det får heller bli skjerpings i januar.

Ønsker dere i alle fall en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har det blitt dårlig treningen. Ikke at det er noe unnskyldning,men jeg føler det har gått i ett med lange dager på jobb, julebord og juleforbredelser.

FRa og med i dag har jeg mini ferie til og med 1.dag :) Det blir nok en del usunn mat disse dagene,men jeg skal begrense meg- og "heldigvis" blir jeg bare kvalm av kaker og godterier,så det skal ikke være noe problem. Det er verre med de fine middagene... :sjenert: Føler meg oppblåst og daff i kroppen de siste dagene, aner at det kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har fått trent, stresset og ikke minst alt for uregelmessig og litt usunne måltider.

Magen min reagerer på vedlig mye, ikke de aller alvorligste symptomene,men ikke nå særlig å ha masse luft i magen osv sånn i julen,så jeg må prøve å spise nokså normalt de fleste dagene.

I morgen blir det trening,men jeg har ikke helt bestemt meg enda.

Har forresten kjøpt inn Splenda søtningsstoff som jeg skrev om her en dag. Skal snart teste det,så gir jeg tilbakemeldinger!

Goooood jul,jenter! Kos dere masse!

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...