Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)

Blir ikke like mye trening som vanlig. Men det er regelrett kaos overalt her jeg bor. Kø kø kø... :frustrert:

Ikke får jeg parkert på trening etc etc.. Blir litt tiltak nå.

Trente mandag, og siden har det ikke blitt noe. Tenker det ikke blir noe før lørdag. Da SKAL jeg på dancestep, uansett om jeg skal dobbelparkere noen..

God jul til de som skal avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halla igjen...har alle tatt juleferie eller? :ler:

Var så utrolig digg å trene i dag, fikk til og med gave fra instruktøren, en ansiktskrem, og sjokkis! Den lot jeg seffer's være ;)

I morgen blir det treningsfri, men 2. juledag, da er jeg i sving igjen :hoppe:

Ellers skal jeg jobbe i romjulen, og trene som normalt! Heldigvis er det kun 1. juledag elixia har stengt her jeg bor!

GOOOD JUL jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter MYE god mat, og unødvendig stapping, blir det dobbeltime på elixia i dag, spinning og bosu.

Magen står ut som en ballong nå, uvant med så mye fet mat. Godt hverdagen kommer nå :ler:

Gikk lan tur i går også, på nesten 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Lene, stapping hører julen til ;)

Jeg har trent både julaften og 1 dag, og i går var jeg faktisk støl og stiv, noe jeg sjelden blir, men men, da har jeg vel trent godt :)

mulig jeg legger inn en økt i dag også, hvis ikke vi stikker opp i bakken og står litt på ski, skal vist være åpent med kunstsnø :)

ha en fortsatt riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg å trene igjen.. Var stappfullt, og ikke en eneste sykkelledig i dag. Tydelig at mange har ventet på åpning igjen...

Nå har jeg akkurat spist opp twisten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

velkommen Bubble! så flink du er som sykler 1 mil om dagen, men husk, det lønner seg å variere treningen ganske mye hvis man skal gå ned i vekt :)

Hva er Herbalife? er det omlegging av kosthold? eller er det en diett hvor du spiser anerledes i en periode?

Lene; skulle stått i varingskollen, men ble ikke noe av, er vist fult av 14 år gamle gutter som skal brife, så da er det ikke så kult med mine 2 små på 3 og 5, som ikke er helt stø på slalomskiene ennda + at vi fant ut at vi ikke hadde slalomsko som passet til hun på 3, da hun har mindre ben enn vi trodde, men i morgen skal vi ut å kjøpe multigym (som var julegave fra min mor), og da blir det sikkert nye støvler på lillejenta.

Skjønner godt at det var fult på gymen, deilig å få trent av seg litt av maten man har spist disse dagene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herbalife er en proteinshake basert kostomlegging. bytter ut 2 måltider med proteinshake , spiser et vanlig måltid om dagen. til jeg når målet og da er det en shake om dagen. har funket før, tok av 22 kg på fire mnd. holdt vekta i to år etter det. men da trena jeg ikke.

så etter et år på sofaen med potetgull og trøstespising kom kg tilbake.

men nå skal de av.

Tenkte jeg skulle jogge og sykle annenhver gang. er det en bra greie ?

Er ikke så flink med trening så tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle jogge og sykle annenhver gang. er det en bra greie ?

Er ikke så flink med trening så tips mottas med takk.

jeg syns det er greit å variere mellom å løpe og å sykle, men du får størst utbytte av å trene styrke også, fordi det er viktig å bygge opp muskler hvis man skal ned i vekt og se bra ut! Det er vel også noe av poenget med herbalife også, at man skal få muskler, siden det er proteiner... for proteiner er veldig god næring til musklene!

I tillegg så vil det å variere treningen mye gjøre at det er lettere å fortsette, syns jeg i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bubbel, velkommen!

Selv om jeg er skeprisk til pulverkurer ;)

Man må huske på at det er varig omlegging av kosthold og trening som gir resultater!

Var på xyckling 70 min i går, deeeeilig!!!!!!!!!

I dag får vi middagsgjester, så rekker dessverre ikke trening i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, og velkommen til de nye. Kjekt å se nye navn :)

Har spist og spist og spist og spist, jeg føler at jeg er full av mat nå. Var på spinning 2. juledag, og planla å dra 3. dagen også (i går). Ble sittende hos naboen og drikke akevitt, istedenfor. Juba!!! I dag skal jeg for alvor prøve p nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var 1 mil på sykkel unnagjort. + et styrke program fra Kari Jaqeson. som går på mage, rygg , armer og lår.

Syns jeg har vært flink jeg.

Åpremien var at ei bukse som har liggi i skapet lenge passa :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være slapp (nei, ikke du bubbel :ler: ). Hele spinningtimen i går tilbragte jeg på sofaen - i sovende tilstand. Hvordan skal dette gå? Buksene mine er akkurat litt for passelige nå, jeg trenger virkelig treninga. Skal se om jeg klarer å presse meg til senteret i kveld da, selv om jeg egentlig er travet opptatt med å lage kostymer til hele familien til nyttårsaften. Da er det sjørøverfest, ohoi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh deilig å stå opp og trene når man har vært på selskapeligheter... var hjemme 01.30 i går, og barna kom inn og vekket oss 07.30 (noe som forsåvidt er luksus, men i dag var det for tidlig...) ble liggende i sengen til 9.15, og så gikk jeg rett ned i kjelleren og trente! utrolig deilig start på dagen, blir litt mer våken av det :)

nå er det bare 2 dager til med selskapeligheter, og så er det tilbake til sunn mat ;) skal bli veldig godt!!!! Har i det minste holdt vekten i denne perioden, så jeg får si meg fornøyd med det... er jo bare 2 dager jeg ikke har fått trent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra jobba Mari, holde vekten nå er en bragd ;)

I dag har jeg hatt en maraton treningsøkt. Først 1 time spinning, etterfulgt av 30 min bosuball styrke, og 1 time step intervall etterpå.. Nå er jeg fit for fight til nyttårsfeiring!

Godt nytt år jenter, og takk for følget så langt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Lene!!! jeg skulle trene i går jeg også, men gikk og la meg en time i stede... var utrolig trøtt hele kvelden også.. men nå kjenner jeg meg utvilt :) Barna sov hos svigers i natt, så jeg og mannen koste oss i sengen til 10.30, vi sov ikke hele tiden, men det er deilig å gjøre sånne ting man ikke kan gjøre mens barna er utenfor døren ;)

Planen for det nye året er å legge en plan for hver uke over når og hvor mye det skal trenes, og følge den! tror det skal bli veldig bra! må prøve å få trent i hvertfall 4 ganger i uken, og det tror jeg skal gå bra!

Takk for all motivasjonene i det forige året, måtte vi gi hverandre masse inspirasjon i det året som akkurat har begynt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle!!

I`m back...! Var med i den forrige tråden... Er blitt en skikkelig sofasliter - men nytt år= nye muligheter, så nå prøver jeg igjen. Kan ikke love at jeg blir noen kjempe-entusiast, men det er veldig inspirerende å være her inne. Dere er flinke! :klappe:

Jeg skal i bryllup i sommer, og det er liksom det foreløpige hovedmålet; å se litt "fresh" ut til da... Pluss at jeg ønsker meg generelt bedre form og energi. Jeg har fått meg skritt-teller og skal ut å gå i dag! Prøver å få til tre ganger i uka.

Så juhuuu - det er godt å være tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottine!! :klem: Så koselig å ha deg tilbake!

Jeg har vært ute og gått en lang rask tur med en venninne, så har fått av meg litt av nyttårsmaten fra i går..hehe!

I morgen er hvrdagen tilbake for fullt.

Nå skal straks julen ryddes ut av huset!

Jeg gjentar:

GODT NYTTÅR

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...