Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som ikke har trent så mye siste uken?

1 gang er for lite på en uke... prøve å få trent i dag og i morgen, for da blir det jo med en gang mye mer... ser jo at jeg hadde planer om å trene en morgen.. men jeg får skylde på at barna har vært syke, så det har nesten vært trim å løpe frem og tilbake med de til badet... Håper alle har en super fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg trente 5 dager denne uken, så veldig fornøyd.

Nå skal det jo sies at jeg har stoore barn ;)

I dag blir det step styrke. Hard time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig flink du er Lene! du er mitt forbilde!

jeg skal trene i dag! har lovet meg selv havrevafler etter trening, så da har jeg motivasjonen klar :) Med en gang barna er lagt skal jeg ned i kjelleren, sette meg på sykelen, og bli der i hvertfall 40 min, før jeg skal trene styrke med Carmen Electra! den styrke videoen er faktisk utrolig bra, var litt skeptisk, men det er ikke hun som underviser, det er det en prof mann som gjør! hun er jo ikke profesjonell trener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Den styrkevideoen er et funn, veldig bra opplegg med et minimum av utstyr! Såvidt jeg husker trenger man bare en stol?? Anbefales på det varmeste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det! og store deler trenger man ikke stol engang, bare en matte på gulvet!

ble 45 min sykling og litt styrke på egenhånd, kan jo de fleste øvelsene nå, uten å ha på videoen... så da ble det slutten av topmodel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig flink du er Lene! du er mitt forbilde!

:ler: WOW! Alltid ønsket å være noens forbilde..hehe!

Neida, vettu, jeg har så glede av treningen, så det er slik jeg klarer. Jeg prioriterer trening, og min mann og jeg har snakket om at så lenge det er viktig for meg, så skal jeg gjøre det.

Jeg har jo bare ett barn også, og han blir 13 år.

Så det er enklere for meg å være egoistisk.

Men må si at jeg er imponert av dere som trener hjemme, der hadde nok jeg slitt litt ;)

Hvordan gikk veiingen jenter?

Ned 0,5 på meg!

I dag skal jeg på spinning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nedgang, Lene. Jeg må få lov til å melde ukas vekt en annen dag. Kommer sterkere tilbake i morgen, hvis jeg husker det.

Trente i går, skal trene i dag. I tillegg fikk jeg gått tur i går, så det var jeg veldig bra. Vet ikke om det blir tid til noe mer trening denne uka, men 2 ganger er jo OK som et minimum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke melde om noen nedgang denne uken. Har nok spist litt for mye, litt for ofte i den uka som har gått, og det merkes! Selv om jeg har vært ivrig med treninga, har jeg ikke klart å utligne kaloriinntaket med kaloriforbruket. Bedre lykke neste uke! Og DA skal jeg klare bedre, det LOVER jeg!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bra nedgang Kristin.

Jeg skal og skjerpe meg skikkelig på maten denne uken!

Kjedelig å gå ned de samme kiloene gang på gang :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Haha, du har så rett :-D er et par kilo på kroppen jeg har gått ned en tre-fire ganger.

Pellengrino: Det kan være kroppen har vent seg til treningen, da går man ikke ned lenger. Da er det bare å ta hardere i :)

Endret av Kristin_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite trening denne uken. Har hatt noen lange dager på jobb, mens i dag som jeg sluttet veldig tidelig, hadde jeg ikke ork. Typisk det.

I morgen skal jeg i hvert fall på spinning etter jobben sammen med mannen. Og mest sannsynlig blir det styrke underkroppen etterpå - lenge siden jeg har kjørt en ordenltig styrkeøkt for underkroppen. Planen er egentlig 1x overkroppen, 1x underkroppen og 1x hele kroppen pr. uke, men i det siste har det blitt mest 1-2 helkroppsprogram. Litt mer gira på kardio!

Har laget en STOR bolle med salat i kveld; masse deilige grønnsaker og godsaker, så har jeg for noen dager til. Pleier bare ta i kylling, egg, reker, laks ol. hver morgen.

I dag orket jeg ikke annet enn en Farris og et eple på vei til jobb(frokost), og på jobb gikk det så i ett så jeg rakk ikke ta en pause før 11, og da fikk jeg så vidt ned noen knekkebrød med smøreost. Ikke rart jeg ikke hadde ork til trening klokken to i dag da...Må bli flinkere til å spise frokost, men det er ikke så lett når matlsyten er såpass laber om morgenen.

Dere er flinke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan desverre melde om vekt nedgang... jeg skal jo ikke ned, men veide 65,9 kilo denne uken og det erned ,5 forrige uke, hvor det også var ned ,5... merkelig det der... når man ikke vil mer ned i vekt er det vanskelig å begynne å spise nok. Så i dag har jeg spist gulrot kake... uten dårlig samvitighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morgen jenter :klem:

I dag kjører jeg en dobbeltime, med total-core, og spinning etterrpå!

Knalløkt, og jeg får kjørt meg skikkelig!

Gleder meg :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H A L L O?

Her var det ekko gitt :ler:

Vel vel, jeg har da trent i dag, dancestep!

I morgen blir det en gåtur med mannen!

Endret av *Lene*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kristin_

Jeg har treningsfri denne helgen, egentlig ganske deilig, hadde trent ganske hardt ganske lenge og kroppen skrek etter en pause. Begynner på igjen på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...