Gå til innhold

TTHV-tråden


*Lene*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal følge deres råd, og spise litt mer/oftere. Det er fremdeles noen dager til neste veiing, så jeg skal gjøre mitt beste frem til da!

Var på 90 minutters spinning i går, og det var deilig! Lang, hard time med masse tøys og tull fra en instruktør som var i storform. Javel, neste treningsstudiotime blir tidligst på fredag. Ikke det at jeg liker så godt å trene på fredager, men må man så må man....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en time total core, hard time, så fikk tatt meg skikkelig ut.

Vurderer en spinningtime i dag, men er litt usikker på om jeg rekker det.

I morgen blir det som vanlig dancestep!

GOD HELG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Ble styrketrening på meg i dag også :) Får kjæresten på besøk i helgen, men skal prøve å ligge unna de verste matfellene selv om jeg har "fri".

God helg folkens :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått trent lite denne helgen; jobbehelg så da går det alltid litt i ett. Men planen er spinningtime etter jobb i morgen og styrke+gå til/fra trening med kjæresten på tirsdag. Mer har jeg ikke planlagt fordi det er litt uvisst hvordan uken blir.

Har vært litt små-stresset og i opp-og-ned humør denne helgen, så det har blitt slukt ett par karameller og sjokolader. Og i tillegg har jeg vært dårlig med å spise jevnlig, men sånn blir helgene av og til. Noe bra må det jo være med hverdager. ;)

Håper dere har hatt en fin helg. Go` ny sunn uke, jinter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det trening igjen - ser fram til det! Helga har ikke vært så ille, jeg tror faktisk jeg har spist ganske sunt. Det blir spennende å se om veiingen viser det samme.

På lørdag laget jeg smoothies av den nye (?) SANS vaniljeyoghurten. Det funka bra og anbefales herved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Tjoho, på tross av en helg som bar preg av mye junkfood så har jeg likevel klart å gå ned 1,3 kilo denne uken :-D

Er sørpe forkjølet, så om jeg skal trene, blir det ROLIG i dag. Har ikke tenkt å la dette dritet få fotfeste i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mager kesam med søtningsstoff og kakao-pulver anbefales også. Pisk det sikkert luftig og sett det kladt en stund. Nam, som sjokolademousse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man tilbake fra Alpene.. På torsdag ble det slalom alt for lenge, 6 timer med tilsammen 45 min pause....2,6 mil rett ned, siden jeg ikke går rett ned regner jeg med at jeg sto ca 3 mil.... Det var ikke morsomt å komme halvveis å finne ut at det faktisk var like langt igjen...

http://forbruker.no/reise/article1536740.ece denne runden var det jeg tok... var man god på ski skulle det ta ca 4 timer... det var så vidt vi rakk den siste banen ned....

på fredag ble det derfor mye mindre ski gåing, og mye mer drikking, men det må man regne med på kick off... lørdag var jeg negativ som bare det, med tro om at det ikke kunne være noe gøy å gå på ski igjen etter torsdagen, men der tok jeg feil! Vi var 15 stk som kjørte i perfekte løyper i 4 timer, det var så utrolig morsomt, og sosialt! har hatt en veldig fin tur, men maten i Italia skuffet stort, så det ble utrolig lite mat på meg der nede (sjefen komenterte det hver gang jeg var ferdig at det så ut som jeg ikke hadde rørt maten....) Og jeg som hadde gledet meg veldig til god mat... det får bli neste tur ditt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det så supert ut der du hadde vært, mari! :)

Spinning 45 minutter på meg i dag. Gikk i ett før på joben i dag, så jeg hadde ikke fått spist nok før trening og dermed gikk jeg på en liten smell midt i timen. Fikk en flaske energidrikk av en treningskamerat, og kom meg nokså raskt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig begynner formen å bli bedre!!

men det blir ikke noe hard trening enda fordi hodet er ikke helt klart....

men har gått flere lange turer i helga og krysser fingrene for at vekta ikke har gått så mye opp i morgen.....

så herlig ut i alpene mari........ veldig god trening det der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan rapportere en mikroskopisk vektnedgang for min del: 100 gram! Jeg håper virkelig det ble bedre neste uke (tror egentlig det, for jeg snikveide meg i helga, og da var det mindre).

Treningen i går var gøy, at jeg gleder meg til ny time i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått bevegd meg ganske mye, men har kun hatt tre treninger siste uka. Ja, fire med den i går.

Ned et halvt kilo. Huff, jeg skulle ønske jeg visste hva mer jeg skulle gjort. Syns det var liten vektnedgang sett i forhold til aktiviteten og matinntaket.

Har prøvd å følge det rådet om å spise oftere, og gjerne litt mer. Føler meg mer tilfreds nå, men skulle som sagt ønske det hadde vistes mer p vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,5 kg på en uke er veldig bra, Pellegrino! Man bør jo ikke gå ned mer enn 0,5 - 1 kg pr uke har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, kort dag på jobb i dag (kurs). Deilig å jobbe fra 10 til 14. Sånn skulle det vært hver dag!

Jeg rakk en en gåtur på rundt 40 minutter før frokost. Har funnet en kjempe fin runde som har mest grusvei og variert med sletter, tunge sige bakker og fin natur, så får jeg litt ro i sinnet også. Selv om jeg prøver å varier der jeg går, så har det blitt en del ganger med denne runden i det siste. 40-45 minutter er en grei morgentur som jeg kan ta når jeg har fri eller begynner sent. Går ca. 7km/t fant jeg ut etter å ha finregnet på strekning og tid. For min kondisjon er det helt fullt mulig å gå såpass fort over lengere tid, så kanskje jeg burde presse meg enda litt mer fremover, men jeg har egentlig tenkt å holde en litt lavere puls på morgentreningene. Pulsklokke er sikkerlig motiverende å ha!

Etter kurset møtte jeg mannen og vi stakk på treningssenteret; i dag ble det styrke for overkroppen og 15 minutter på romaskin etterpå.

Jeg spiser Bama salat nå, sånn med flere ruter med diverse fyll. Lurer litt på den dressingen, det står ikke om den er mager eller ikke?! Vet noen her om den posen er fettbombe eller ikke? Godt er det i hvert fall... :ler:

Gratulerer til dere som har hatt en vektnedgang forrige uke. For min del er det ikke som mål å gå ned i vekt, i hvert fall ikke primært. Jeg kunne sikkert gått ned 5 kg for å se litt bedre ut, men det er ikke noe jeg stresser veldig med.

Har hatt/har spiseforstyrrelser så jeg prøver å ikke stresse meg på det punktet, men det er nokså vanskelig siden jeg allikevel tenker på mye på det. :forvirret:

Etter at jeg var syk en periode gikk jeg ned en del kilo - egenltig ufrivillig, men nå klager jeg jo ikke da. ;)

Jeg prøver heller å måle litt med klær jeg bruker,jeg. For eksempel at jeg kommer inn i S når jeg før brukte M, eller at jeg finner en gammel kjole som jeg hadde lagt bort og plutselig så sitter den en dag, liksom. Ofte merker man det ikke når man ser seg i speilet- det er vanskelig å se forandringer da, i hvert fall føler jeg det.

Ha en fortsatt fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Fikk dessverre (?) ikke veid meg denne gangen. Er revisjon på jobb, og måtte derfor kansellere kurset.

Har ikke vært så flink som jeg burde i matveien, men treningen sitter som ei kula :ler:

I går var jeg 2 timer i slalåmbakken, på mandag trente jeg 70 min step-styrke, lørdag dancestep.

I dag blir det step igjen.

Må prøve skjerpe spisingen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg i Hemsdal og slalom hadde vekten gått opp. men det skyldes sikkert alkoholinntaket :)

Så har jeg hatt to hviledager. Idag var det på'n igjen. har sykla 1 mil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig rolig treninng i dag.. men det er greit... jeg hadde gått ned i vekt i italia, så nå skal jeg legge på meg 1 kg... har fått litt for mange komentarer i dag om at jeg har blitt for tynn.... Hvem hadde trodd det for 3 år siden...

Skal prøve å stå opp tidlig i morgen, men merker at det er veldig godt å sove den ekstra timen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...