Gå til innhold

TTHV-tråden

*Lene*

Anbefalte innlegg

Hei :)

I går trente jeg step intervall, og i dag har det blitt spinning!

Å trene 3 timer etter hverandre går helt fint. Altså, det kommer jo an på hva man gjør da. 3 timer spinning f.eks i høyt tempo, det gjør jeg ikke...hehe.

Men f.eks en styrkedel, en kondisjonsdel og en velværetime f.eks er kjempebra.

I morgen er det dancestep som står på programmet!

Gleder meg, det er en utrolig morsom time.

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår, jenter.

Ja, da var den digitale badevekta på plass, og den viser litt mer enn den gamle (synd men sant). Den gamle viser at jeg har gått opp halvannet kilo iløpet av den siste krampetrekningen av 2006, og jeg syns jeg merker det på bukene også. Nå når jeg kan måle vekta mer nøyaktig, har jeg en ekstra motivasjon til å gjøre mer med det :)

Det har blitt noe trening etter nyttår, og bra er det. Jeg ivrer fortsatt etter mandagstreningene, og mannen min lurer på om jeg er blitt helt betatt av min spinnininstruktør. "Du går kun fordi du syns han er så kjekk". Joda, han er dødskjekk... ingen ulempe det, og ekstra inspirasjon gir det selvfølgelig. Måtte nok gi mannen min litt rett i det han sa. Han er heldigvis ikke av den sjalu typen, hehe.

Det er flere fra jobben min som har begynt å gå sammen med meg på spinning, og jeg merker at jeg er i bedre form enn samtlige. Det er en fantastisk følelse. Og ingen skal klare å ta meg igjen, kondisjonsmessig. Det skal jeg passe godt på! Ja jøss, klart jeg er kjempemotivert i det nye året.

Mari, hva er dette med Carmen Electra og stripp? Hørtes spennende ut, og er det noe som er lett å få tak i? Håper det går bra med deg (og din mann) og dine nye "fordeler" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var visst ikke helt ferdig...

Lene, trener ikke du på Elixia? Nå har "mitt" treningssenter blitt kjøpt opp av Elixia, og iløpet av året skal altså SportsClub skifte navn til Elixia. Føler at jeg har blitt knyttet til SportsClub, og at navneskifte blir veldig rart. Jeg er jo ei SportClub-dame, ikke ei Elixia-dame. Jeg håper det synker inn om ikke så lenge. Instruktørene er imidlertid positive (ja, de må vel være det) til oppkjøpet, og sier at Elixia er veldig bra for oss som trener. Er du enig? Hva er det som er så veldig bra med Elixia-kjeden? (Føler meg veldig kritisk nå, tror jeg må komme meg hjem snart og synke ned i sofaen under pleddet snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pellegrino, carmen electra har mange treningsvideoer

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1

blandt annet denne...

det er veldig morsom trening, som mannen syns det er veldig morsomt å se meg trene til....

de nye fordelene mine går det veldig bra med! merker at det gjør litt vondt å ta push ups, men det begynner å hjelpe, men siden jeg ikke har fått tatt en push up på lenge, klarer jeg nesten ingen nå, uten å ta knærne ned i bakken.... skal klare 10 når jeg trener i morgen.... uff, ikke morsomt å være svak i armene....

i dag var jeg med sønnen vår på barne trim, man kan faktisk få trent litt der også, hvis man gidder å delta... alle de andre foreldrene satt langs veggen, mens jeg ble med å løp rundt, mye morsommere det... det ble eneste trening i da, men i morgen skal jeg nok få trent igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke jenter! :klappe:

I dag før frokost fikk jeg løpt en tur på 40-50 minutter. I morgen har jeg planlagt en spinningtime på morgenen, men jeg får se hva det blir til. Egentlig er det styrkedag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var visst ikke helt ferdig...

Lene, trener ikke du på Elixia? Nå har "mitt" treningssenter blitt kjøpt opp av Elixia, og iløpet av året skal altså SportsClub skifte navn til Elixia. Føler at jeg har blitt knyttet til SportsClub, og at navneskifte blir veldig rart. Jeg er jo ei SportClub-dame, ikke ei Elixia-dame. Jeg håper det synker inn om ikke så lenge. Instruktørene er imidlertid positive (ja, de må vel være det) til oppkjøpet, og sier at Elixia er veldig bra for oss som trener. Er du enig? Hva er det som er så veldig bra med Elixia-kjeden? (Føler meg veldig kritisk nå, tror jeg må komme meg hjem snart og synke ned i sofaen under pleddet snart)

Hei Pellegrino!

Ja, jeg er en Elixia-dame, og stolt av det :ler:

Elixia er en veldig bra "kjede", de har utdannede instruktører, mangfold av forskjellige timer, de vektlegger kunden øverst, er veldig service minded og hjelpsomme. Dette skal være imaget dems, og de klarer det!

De ser proffe ut, og er det!

Så jeg er kjempefornøyd, og kunne aldri tenkt meg å bytte.

Er sikker på at det kommer til å bli kjempebra pellegrino!

http://www.elixia.no/index.aspx?cat=1262&article=3454869

Endret av *Lene*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan det altså bli bra likevel? Takk *Lene*, du gir meg håp!!!

:)

Satser på å prøve jogging i dag, men bare som et engangstilfelle. Jeg så i lokalavisen at man kunne løpe rundt et vann her i nærheten, og at man ut fra en tabell kunne finne ut hvilken forma man er i, avhengig av alder og tidsbruk rundt vannet. Jeg syns det virket spennende, så det vil jeg prøve. Siden jeg ikke er noe god på jogging (eller løping generelt), blir det nok - som jeg sa - kun et engangstilfelle. Men spennende blir det likevel. Målet er at jeg skal komme meg rundt vannet (3050 meter) på under 15 minutter. Ifølge tabellen skal det være "meget bra". Heia meg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei å hopp!!!!

Dere er supergode alle mann- veldi veldi imponert!!! skal vi legge litt mer vekt på veiedagen snart?? jeg trenger motivasjon- MOTIVASJON!!!!

har enda ikke vert på trening dette året, er det mulig... :overrasket:

men i kveld skal jeg gå, har ei avtale med ei veninne. gleder meg men er redd formen er noe dårligere ja.......

Jeg har også lurt veldig på hva som skjer når sports club skifter navn, men når lene har erfaring å sier det er bra så er det vel det!!!!!

ha en super duper dag dere flinke treningsvenner!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med Elixia, så hvis de holder det på ett like høyt nivå med overtagelse av sportsclub, MÅÅÅ det bli bra ;)

Veidag har jeg på tirsdager, kan godt komme i gang igjen med det Thei.

Jeg begynte veiingen mandag (GR kveld) så da rapporterer jeg evnt tap her tirsdag.

I dag tror jeg det er spinning som står på menyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på veiedag på tirsdager!

I dag skal jeg på step 2. Gleder meg, det er veldig lenge siden jeg har vært på step.

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen jogging i går! Været var for dårlig, og jeg ble heller med en venninne på spinning. Kun 45 minutter denne gangen, så jeg drar på nytt igjen i kveld. Spinning 1 time, også er det mulig jeg tar en time yoga etter det. Må prøve å følge opp Lenes innsats, men føler vel at jeg henger litt etter... 3 timer med forskjellige treningsformer tror jeg blir for mye for meg. Skal se om det går fint med 2 timer.

Jeg er forresten med på veiing mandager og rapportering tirsdager. Det gir nok ekstra motivasjon til å være streng med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.15 er for tidlig å stå opp!

Men når man har mulighet for å trene i fred og ro da, så gjør man det alliekvel... sto opp 5 min før jeg pleier så jeg skulle rekke 40 min trening. Skal prøve å få trent litt mer i kveld!

Veiedag for meg er ikke så viktig , siden jeg ikke skal ned, så jeg hopper over det jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært ute og trasket tre dager alt denne uka! :) I går gikk jeg over 10000 skritt og det er jeg fornøyd med!

Fy flate hvor flinke dere andre er!! :klappe: IMPONERT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke alle sammen er :klappe: Veldig bra, og imponerende.

Mari: Jeg legger meg laaangflat! Så tidlig oppe for å trene før jobb :overrasket: Du er mer gæern enn meg du :ler:

Ble spinning på meg i går. I dag skal jeg ha treningsfri, kjenner at jeg har trent hver dag på kroppen, og nå sier den at jeg må hvile.

Blir dancestep i morgen, og jeg gleder meg allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steptimen i går var skikkelig nedtur. Det var nok delvis min skyld, for det er lenge siden jeg har trent step, og tok ikke trinnene så fort. Men instruktøren hadde en merkelig måte å lære ut på: Hun brøt trinnene helt ned, sånn at man måtte lære 4 forskjellige måter å gjøre ett trinn på, før man endelig hadde kommet fram til selve trinnet. Og det var enkle trinn! De vanskelige trinnene (med snu/snurr) øvde vi bare 2-3 ganger på. Dessuten kjørte hun mange runder med kneløft o.l. mellom hver trinnrunde i stedet for å gå rett på neste runde (eller samme runde en gang til, hvis dere skjønner). Alt i alt var det fryktelig kjedelig, pulsen min kom aldri noe særlig opp, og jeg stakk etter 40 min.

Kjenner at jeg ikke orker å trene i dag, og det er greit nok. Ser fram til en nokså rolig helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det ble trening i går også. Hææærlig :) Ingenting i kveld, da skal jeg bare kose meg hjemme. God helg, jenter. Vær forsiktig med kaloriene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...