Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Koselige dere er :D :D

Jeg synes selv intervjuet gikk bra og personalansvarlig virket grei,

Synes det virket som et bra sted å jobbe og det er stort sett dagvakter og det er også kun 6 timer av gangen på grunn av stort arbeispress og stress. Hehe.. Menneh,- jeg taklær vel det. Tror jeg hadde blitt en god medarbeider der jeg, egentlig.

Han skulle ringe på mandag eller tirsdag enten det ble ja eller nei.....

Jeg er kvalm ennå og tenker bare på at jeg MÅ ha den jobben.....

Det er så mye vi skal framover som vi trenger cash til, og vi vil gjerne ha ny seng snart......

: hååpe hååpe :

Nå skal jeg prøve å få sambo til å legge ut nettsiden :D

Klart du skal få se, Aricept! Bra flere legger press på dere til å flytte hitover :lol: Blir sikkert bra :D

God natt alle sammen : - )

Kjempeklem :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk :D

Mulig jeg prøver å foreta et par endringer. Når jeg blir bra igjen.

Har vært syyyk i dag :kvalm::sinna::forvirra::murvegg::grine:

Men holder muligens på å komme meg nå. Jeg begynner å bli sulten igjen og håper jeg tåler et stykke loff med bringebærsyltetøy. Og vann eller te.

Heldigvis har ikke sambo blitt smitta. Ennå. Håper han slipper. Ikke sikkert det er omgangssjuken heller. Kan bare være en reaksjon på depping i det siste. Vet a pokker.

Herlig å "våkne opp fra de døde igjen" vaffal.....

Ha en god dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så og si fullrestituert etter de tidligere nevnte ubehageligheter. Har kun litt vondt i magen.

Tusen takk for omtanken :D

Blei loff med bringebærsyltetøy og te til frokost gitt......

Er litt svak i kroppen ennå, så bortsett fra å ha vasket gulvene og shina opp litt så har jeg ikke leet på en finger de to siste dagene....

Og kommer nok ikke til å gjøre det i helga heller,- bortsett fra litt hjemmesidemekk....

Vil ut å gå tur! Det er så lenge siden og vi biler absolutt for mye. Vil kjøre til skogen eller sjøen og trekke litt FRISK luft. Blir litt tett inne i smogen her i Greeenlaaand....

Tjobing!

Nå skal jeg ringe på en jobb.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ut på tur i helga! Skal foreslå det til sambo. Selv om det ikke blir skogstur, men en tur i Frognerparken, så er det godt det også. Man kommer litt bort fra det "midt-i-byen-jaget" der.

Så fint at du er bedre. Håper du får en super fredagskveld.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Diva :wink:

Takk for omtanken, fint at du føler deg bedre igjen!

Ta deg en tur ut du, det er absolutt verd det...også så god følelse man sitter igjen med etterpå :D

God fredag til deg også :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Nå er det snart helg, ja!! Blir vel bra??

Hjemmesida di var forresten kjempefin - så søt du er! Jeg har sett for meg at du hadde mørkt hår, jeg, men så feil kan man ta! Det var i hvert fall koselig å ha et ansikt ved siden av nicket, navnet og det du skriver!!

Jeg strever på jobb om dagen - forsøk å nyte den tiden du har fri, du! Tipper det ordner seg med jobb snart for deg, og da kommer du til å lengte tilbake, tror du ikke? ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tar den store, breie rompa mi og setter meg midt i dagboka di*

Jøss....var fint her, jo!

Der var Lille-Py!! Komme pus, pus, pus....komme til Marianne, da...

Men, har du noe og drikke?

Hmm? Cola? Eh...jatakk!

Å? Du har ostepops og, ja!

Så koselig!!

Ække måte på oppvarting her hos Diva, nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD HELG!

*og rapper litt ostepops fra Marianne*

Trenger ikke rappe!

Jeg deler så gjerne..... :D

Diva!

GOOOOOD HELG!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du opplevde at intervjuet gikk fint.

Skal krysse både det ene og det andre nå framover i håp om at det hjelper deg.

ha en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais! Jøssenamidethøyehervardetpartyyyyy!

Koselig med så mange q-le folk:)

Tar litt ostepop av deg jeg, Marianne! Thanx!

Jeg har funnet ut at jeg har lyst til å klippe meg. Vel, det fant jeg jo egentlig ut for en stund siden. Men så har jeg jo alltid hatt langt hår da, og jeg er litt redd for å se stygg ut - dvs ikke kle kort hår..... Og så er sambo litt skeptisk hihi..... Men jeg er så LEI av å ha langt hår!! Brrrr....

Forslag :

http://www.hair-styles.org/image5PH.JPG

http://www.hair-styles.org/image590.JPG

http://www.hair-styles.org/imageUD4.JPG

http://www.hair-styles.org/image24J.JPG

http://www.hair-styles.org/imageUVF.JPG

Synes modellene på denne siden var litt rare, eller dårlig sminket, eller så var det litt rare bilder. Er kanskje litt slem nå, men.....

Jaja...

Flere kortere frisyrer :

http://www.hair-styles.org/imageHC0.JPG

Denne var stilig, men kanskje ikke helt meg...

http://www.hair-styles.org/imageOHJ.JPG

Fytti, så vanskelig... Har jo hatt kort hår / medium hår før, men da var jeg 6 år :o

Herregud, så mange reklamebannere og møkk det var på de forskjellige sidene. Fant lissom ikke mer :x

Hva skal jeg EGENTLIG se etter ? Jeg vil jo ikke bare fortsette å ha denne sveisen bare fordi folk er vant til å se meg slik. Har også hatt pannelugg før, og trivdes med det. Men ble lei og sparte og nå er alt snart like langt.

Forslag anyone ?

Eller noen som vet om noen bedre sider med hårfrisyrer ?

~ - ~

Fant ellers ut i dag, at pus har fortært en av plantene i stua. Dvs. ikke hele, men hun har systematisk smakt på tuppene. Kanskje DERFOR hun spydde her om dagen ? Mulig det.... Tror vi må gjøre en hel del forandringer i stua. Tror vi har undervurdert hennes evne til å hoppe opp på ting... Grrr... Skulle ønske hun kunne lære seg at det er FY! Hun har tydeligvis ikke lært av feilene heller, siden hun så vellystig opp på planta nå i stad. Hun var VELDIG interessert :o :roll:

Føler meg som en dårlig kattemor..... Håper bare hun ikke får mèn av det.... Heretter skal alt være på plass og utenfor rekkevidde i allefall.

~ - ~

I går kjøpte vi en ny kattekurv til pus. Den var fryktelig søt og var med "poteavtrykk" og i fuskepels. Da hun endelig plasserte seg oppi kurven, så koste hun seg og tråkked nedi og "kjemmet" bunnen med klørne, som hun pleier når hun har det kos.... Søt da. Tror jeg skal ta et bilde og sende som vedlegg til opppdretteren. Lille Py kledde den kurven, og omvendt,- god fargekombinasjon.

Finner ikke noe liknende på nett, men det er en oval "kurv" av hardere skumplast som er trukket med (avtagbart) trekk i teddystoff. Den er lysebrun med mørke poter. Sååå søt : - )

Det var 330,- for den - litt dyrere enn vi hadde regnet med, men det var absolutt verdt det.

~ - ~

Så utrolig nok en annonse på aetat om at min favvis klesbutikk søker etter medarbeider. Det er en typ fin og ordentlig sjappe, og de vil ha søkere over 25 år!?! HVA skal jeg gjøre ? Skal jeg tørre å henvende meg fordet ? Jeg er jo 2 år for ung.... :sinna:

Jeg har lenge håpet på at de skulle avertere etter folk og nå har det endelig skjedd! JEG HAR SÅ FORFERDELIG LYST TIL Å JOBBE DER, OG JEG TROR JEG PASSER BRA TIL DET OG! Men spørs åssen krav de ellers har til utseende og stil - sukk....

Skal i allefall muligens møte opp (stod i annonsen) i butikken og spørre etter den og den personen.... Gruer litt.

Vel, nå skummer jeg videre og kommer til dagbøkene deres, så pass på! hihihi

Ha en kjempegod lørdag og takk for at dere stakk innom :D

Kom gjerne igjen :briller:

Her er det espresso og kake til alle!

:lokke lokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, nå er gjesteboka på plass på hjemmesiden og. Tusen takk til ¤Arwen¤ for hjelpen:)

Maaaaaaaaaaaaaaat!

Menyen i kveld er noe så fancy som pølser og brød.... Jess :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du fått dilla på kursiv eller???

Jeg har også alltid hatt langt hår, bortsett fra når jeg var liten, og en gutt var bestevennenn min. Alle sa; så søte små gutter. Derfor tok det lang tid før jeg turte å klippe meg igjen. Og det er ikke så lenge siden. Ikke helt kort da men. Hadde nesten ned til rompa og så klipte jeg det til skuldrene. OG klipte det opp slik at det bel en frisyre. Var kjempefornøyd og kjempedeilig.

Det har vokst en del ut igjen nå da. OG har tenkt til å ha det litt halvlangt/langt nå. Hvertfall frem til bryllupet om to år. Vil ha litt lengde på håret da, slik at det kan settes opp..

Ja, poenget mitt var; klipp deg hvis du har lyst. Skal mye til for at du kommer til å angre!!

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva

Selv om du er for ung i forhold til hva de søker etter, ville jeg ha søkt - for å vise interesse. Hvem vet - kanskje de faller for din personlighet????

Det verste svaret du kan få er jo nei.

Hår - det er et vanskelig emne. har hatt langt, halvlangt og kort hår. Og sist klippet jeg det superkort. Trives godt med det, men jeg har jo tatt det gradvis, da - ikke fra langt til superkort med en gang. Innimellom har jeg prøvd å spare til veldig langt hår igjen, men gir opp etter en stund.

Takker for klem og ønsker deg en fortstt god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva,.

så bra at du fikk til gjesteboken. Skal ta en tur innom og skrive en hilsen snart jeg.

Ang. den jobben ville jeg definitivt stikke innom. Du hr vel ingenting å tape? Hvilken butikk er det? (Kan du ikke sende meg en PM hvis du ikke vil si det her, ble veldig nysgjerrig jeg skjønner du)Tenk så mye du kommer til å angre hvis du ikke prøver en gang. Uansett får du ha lykke til! :D

Klems fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoheipådegdu!

Ville bare takke for mange hyggelige mail fra deg i det siste. Godt det er flere som er skravlesjuke! Også får du lokket meg litt mer inn på KG også. Fantastisk!

Søk for all del på jobben, selv om det var fra 25 år osv. Hvem bryr seg om det om du er kvalifisert? Det skader ikke å prøve!

Vel, nå skal håpet sove litt snart. Må bare få fordøyd det gode nye "Havbris" pålegget som har kommet i det siste, med tunfisk, sitron og pepper! Yammi :lol:

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...