Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

God morgen tilbake til deg ! :D

Begynenr å bli frisk nå og regner med å være tilbake i trening igjen i løpet av helgen !

Torsdagsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morn Diva

Takk for hilsen

Det er hyggelig å ha deg tilbake.

Småpuser (og store) - tror jeg kunne skrive bok om dem.

Bøllepusen er fortsatt fornærmet over at jeg har tatt inn en konkurrent, og freser og knurrer - men ikke så mye og så høyt lenger. Hun har begynt å tilgi meg, så hun kommer og legger seg på fanget igjen, nå.

Lillepusen er ei ugangskråke. Ser det kommer til å gå hardt ut over blomsterpotter. Hun har blitt veldig våt noen ganger nå, så når jeg trekker fram vannflaska, hopper hun raskt vekk fra forbudt område. Noen ganger holder det å si nei også nå.

Lasepeker - lur ide. Lillepusen fant et rødt garnnøste. Det er ikke et garnnøste lenger, og jeg må rundt noen møbler for å få tråden løs igjen.

Ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på deg!

Har du fått begynt å mekke hjemmeside enda? Jeg har sittet å krangla med meg selv et par dager nå, for jeg får det ikke helt som jeg vil ha det, men det får heller bare være sånn :lol: ..

Hvordan trives du forresten i den nye leiligheten? Husker dere hadde så problemer med å bestemme dere. Håper dere føler at dere tok det riktige valget ihvertfall!

Ønsker deg en God helg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ach :evil:

Syyk. Eller det føles i det minste slik...

Har blitt snørrete og litt varm i kroppen + tung i hodet. Generell sykdomsfølelse for å si det sånn.

Skal oppsøke sarkofagen nå, så jeg kanskje klarer å sove av meg noe av det.

Jeg VIL ikke bli syk nå,- jeg tåler fint en forkjølelse, men det føles som om det er noe litt ondere på gang. Jeg krysser fingre, armer og ben for at det ikke er en slags influensa eller halsbetennelse.

Har i allefall sittet med hjemmesideprosjekt, og jeg tror søren klype at jeg er på god vei, Angeleyes :) Bruker Flash. Realtivt knotete for en som ikke har så gode datakunnskaper (meg), men jeg får god hjelp og noen tips fra samboeren min som kan faget. Den ser ut til å bli riktig fin :D

Kan jeg få se din når din er ferdig, Angeleyes ? Så kan du få se min ? hihihi :)

Tør ikke legge den ut her, fordi den er for personlig. Avslører litt møe om meg selv og den ser også "#"¤#%¤%& skrytete ut :ler:

Morro er det i allefall og det er første gangen jeg har prøvd. Det tar søren meg litt tid før man får den slik man vil,- og jeg har ombestemt meg noen ganger jeg og :murvegg:

Vi trives kjempegodt her :D

Hvis du vil, kan jeg sende noen bilder på mail eller msn ? De viser leiligheten umøblert da, tar flere bilder av hele kåken siden. Det er skjønt å ha en så åpen og luftig leilighet i allefall og den er midt i byen:)

Tror vi tok det riktige valget og vi har så og si ikke naboer direkte bak veggene :hoppe:

Men skal vi kjøpe / bygge selv en gang, så tror jeg Jugend-villa er på sin plass for min del i allefall. Og Chesterfieldmøbler :lol: Tar nok noen tiår før vi får råd - menmen.....

Tusen takk for hilsner, Angeleyes, Bettie og Hilde KS : - )

Ha en riktig god kveld tilbake :D

- Dett i desa ligge og sooove.... :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, ikke gøy å være syk - trust me i know

Over til hjemmeside, min er ute på nett. får jeg se din hvis du får se min? :ler: (fikk syke assosiasjoner..)

God bedring Diva.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :D

Takk skal du ha !

Sov ikke noe i natt, kun litt på morrakvisten, men stod likevel opp med samboeren min. Fikk heller ikke sove så da kunne jeg bare sette i gang med dagen...

Føler meg litt bedre i dag, og håper og tror at jeg unngår den helt store infeksjonen. Er bare sånn småforkjølet foreløpig, men jeg er litt surrete :ler: Litt flere skriveleif enn vanlig og jeg sleit litt med Flashen i går hehe.

Klart du kan få se min side :lol: Tipper jeg leggr den ut i dag eller i morgen. Den er ikke kjempespennende da, men tror den blir grei nok. Datamanneen min har drevet mye med websidemekk før og han er en uvurderlig hjelp :)

Håper du har det bra ellers, Arwen :)

Stikker innom dagboka di snart,

Klem så lenge :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei på deg! :D

Klart jeg vil se hjemmesiden din :) , send meg adressen på PM eller noe når den er ferdig da. Så flink du er som tør å lage den i Flash..Tror ikke jeg klarer det jeg, så da får heller FrontPage duge enn så lenge..

Og ja, jeg vil gjerne se bilder av leiligheten din! :D

Hvordan er formen? Føler du deg litt bedre eller? Håper du slipper unna halsbetennelse og sånt tull.

Kos deg i dag da vennen!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra for deg som lærer deg flash, lærte meg litt før sommeren. kjøpte ei billig bok og så var det kjempemoro:)

sjekk innom nettsiden min så kan du se at menyen er i flash:)

LØkke tel jaffal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen, - nå har jeg vært syltet, saltet og hengt opp til tørk :hakeslepp:

Vi har vært rimelig innforkjøla og jeg trodde aldri det skulle ta slutt. Men det er i allefall mye bedre. Takk & lov. Sambo var borte fra jobben på fredag og. Skjønner det godt. Han hadde store problemer med halsen og var rimelig utmattet.

Herregud,- nå har jeg hatt hodepine kontinuerlig fra mandag til og med i går. Hjalp vel heller ikke at vi var på innflytningsfest lørdag kveld. Jeg begrenset meg mht drikke, men jeg tålte ikke engang min "normale dose" som jeg ikke får skallebank av,- så jeg var litt laber i går. Men, morro var det lell :hoppe: Funka på humøret vaffal :ler::klovn:

Angeleyes : skal sende deg adressa til hjemmesiden min om ikke lenge. Har ikke fått jobba med den i helgen, og det mangler fremdeles bilder og litt finpuss på linkene, men jeg tror vel at jeg gir meg selv en "deadline" ut uken. Kanskje før- Må jo bli ferdig snart :D

OG,- klarer jeg Flash, så klarer du det og :) Jeg hadde opprinnelig tenkt meg FrontPage, men sambo bladde opp Flash, og så måtte jeg jo prøve når vi først var i gang:) Var gøy! Har ikke laget siden så veldig komplisert da,- enkel og stilren. Kan nok lage mye mer interessante og tøffe ting med Flash, enn det jeg gjør nå. Men man må jo begynne med det første :D

Tror mannen i huset skal bestille noen bøker om Flash på nettet snart. Blir spennende :)

Skal sende bilder av leiligheten via mail om ikke lenge jeg. Skal bare spise frokost :D

CeNedra : skal se innom nettsiden din :) Det er utrolig gøy og inspirerende å se andres nettsider,- i allefall når man begynner selv også. Takk for lykkeønskninger :D

Mie : ja, jeg synes den er en av de mer spesielle jeg har sett og den er så luftig : ) Trives veldig godt :) Kanskje jeg skal legge ut litt bilder på hjemmesiden ?

Tusen takk for hyggelige hilsner og lykkeønskninger :kysse:

Er veldig koselig å komme til når man er litt syk og lei.

Var litt krangling på tapetet igjen i går kveld. Merkelig at vi alltid krangler om kvelden. Jeg føler meg som DEN bitcha....grrrr :sinna::grine:

Menmen. Ellers er alt som vanlig.

Tar mat & kaffe nå :rosasmil:

Ha en god dag så lenge :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Divaen. Titter innom på tampen av mandagskvelden med noen varme gode solstråler som skal gjøre deg fortere frisk.

Sov godt og drøm søtt. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei middis :D

Takk for stråler :) Den strålinga di fungerer alltid den, for jeg føler meg faktisk mye bedre.

For å oppsummere litt mer fra helgen :

Vi var på kino på fredagskvelden og så "American Pie - The Wedding".

DET angret vi ikke på. Den var bra som de to foregående og det var ikke lange pausene mellom latterbrøla. Skikkelig humørkule :Hehe:

Ellers har vi vært relativt rekonvaleserende og late og i går koste vi oss med pizza fra Sjøloftet i Brevik. Det stod mellom pizza fra Dolly Dimples, Lundetangen og Peppe`s, og kinamat fra Chopsticks. Og Sjøloftet seff. Der er det ALLTID knallgod pizza.

Vi hadde ikke opprinnelig planer om å spise ute eller kjøpe take-away, men vi sjessa så fælt og vi var ikke så gira på å stå over grytene den dagen. Så det passet bra.

Vi delte pizzaen i to og bestilte en med kylling og tacosaus (som smakte mer som en hissig salsa) og en med kjøttdeig/tacokrydder og andre sterke saker. Rimelig godt ja!

Det er herlig å ta en impulsiv tur ut i ny og ne, selv om økonomien ikke er den beste. Søren heller. Det er verdt det :D

Var veldig koselig og vi var gode og mette etterpå. Vi satt ved vindu mot brygga og så ut på lanterner, båter og bølgeskvulp. Minner oss om at vi egentlig har veldig lyst til å bo ved sjøen selv. Kanskje sørlandet ?

Vi får se hvor arbeidslivet bringer oss i første omgang da.

Nei, nå blir jeg sulten igjen, så jeg stikker ned til sambo og tigger litt Bassett`s winegums :D

Noen som har en idè til noe godt jeg kan lage på kake / søtsaker-fronten forresten ? Oppskrifter på noe middels enkelt, - dvs ikke kjempevanskelig. Noe a la en god langpannekake, rullekake e.l. kanskje ? Om noen på siden har tips, så skriv dem gjerne ned her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello you beautifull woman!!

Går det bra med deg, din elskede og pusen?

Hørtes ut som en kjempe koselig tur på Sjøloftet om mandagen.

Det er ordentlig koselig der.

Når jeg tenker meg om så har jeg ikke vært der på "hævvær av år"

Kanskje på tide og reise dit igjen??

Så dere har sett American Pie på kino, trodde ikke den var kommet enda!

Men, nå følger ikke jeg så mye med heller, da..... :oops:

Har lyst og se Am.P, og Bad Boys2!

Søsters har sett den siste, og sa den var ganske bra.

Ellers er alt bare bra her i nabo-byen.

A. kommer hjem i løpet av dagen ( :Hehe: ) så jeg tror jeg vil ta dit eksempel og bake noe godt.

Må jo skjemme ham litt bort når han kommer hjem igjen, vøttø!!

Ha en flotters dag, vennen!

Kommer opp til deg en dag snart, jeg!

Høggs fråm mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Supet :D

Sitter klar fredag kl. 16 8)

Joda, American pie er kommet - var vel førpremieren vi var på.

Skulle sagt ifra til dere, men det ble rett og slett på sparket så det ble knapt med tid. Ta en kino sammen en annen gang ?

Ellers går det bra. Sånn nogenlunde i allefall.

Økonomiske problemer sliter stort i meg fortida og jeg føler meg lat, dum, nytteløs, giddaløs, inkompetent, og trøtt fortida. + en liten smule forkjølet.

Føler meg sånn halvveis som Peggy Bundy i "Bundy! på Tv3....

Hun spiser bonbons, jeg spiser sjokoladekake. Vi ser begge på serier på tv`n og ingen av oss har ferdig middag til mannen. Begge har rødt hår. Selv om hun har en tanke rødere :lol:

Kort sagt : jeg er så dritt lei av å ikke ha noe å gjøre. Jeg vil ha en jobb!

I morgen skal vi på aetat og Adecco. Håper vi kan gjøre noe fornuftig for Adecco da. Aetat skal vi innom for å konferere litt ang alle attestene jeg må ha med mht søknad om dagpenger. Mangler en attest, og jeg er ikke sikker på om jeg får den faktisk. Nå begynner jeg å bli desperat. Jeg har ikke et rødt øre, og regningene (faste) strømmer inn.

Min kjære har jobb - foreløpig - og gjør så godt han kan. Jeg er lei meg og føler meg så hjelpeløs, siden han tar den byrden alene foreløpig.

Jeg kan heller ikke spørre mutter og fatter om hjelp. Det er nytteløst og de har nok med seg selv. Snart setter jeg inn en annonse i lokalavisa,- og forteller om alle mine relevante egenskaper.

I mellomtiden skal jeg rundt å spørre i butikker o.l. Det får ikke hjelpe, selv om jeg sikkert vil bli sett på som en landsbyidiot på de lokale sentrene. Jeg er bare nødt. I og med at det kun blir utlyst en brøkdel av ledige stillinger, må jeg finne en annen taktikk. Jeg har heller ikke kontakter, så jeg kan ikke benytte meg av det.

Har nå slengt inn tre nye søknader i løpet av den siste uken og klamrer meg til håpet. Men jeg har ikke så stort håp nå nei.

"Du skal være 25 år og ha 20 års erfaring" Husker ikke helt åssen den setningen opprinnelig var,- men det er slik jeg føler det..... :o

Nei, nok syting for i dag. Godt å få det ut!

Du må gjerne komme på besøk en dag, Marianne :D

Sier gonatt og hei til forbipasserende

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, American pie er kommet - var vel førpremieren vi var på.

Skulle sagt ifra til dere, men det ble rett og slett på sparket så det ble knapt med tid. Ta en kino sammen en annen gang ?

:Nikke:

Føler meg sånn halvveis som Peggy Bundy i "Bundy! på Tv3....

Hun spiser bonbons, jeg spiser sjokoladekake. Vi ser begge på serier på tv`n og ingen av oss har ferdig middag til mannen. Begge har rødt hår. Selv om hun har en tanke rødere :lol:

*fnis* Hun er jo morsom da!!

Du må gjerne komme på besøk en dag' date=' Marianne :D[/quote']

Bare pass deg, for plutselig så står jeg der!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Har ikke fått lest heele dagboka di, den er nemlig innmari lang! :P

Skal få gjort det en gang :)

Synes jeg leste noe om Sjøloftet i Brevik? Spiste der første gang jeg møtte kameratene til sambo. Da var jeg nervøs :-? Men gikk bra, og så innmari god pizza de hadde. :sjarmor:

Har sett BadBoys II og American Wedding. Sambo laster de ned fra nettet. Begge filmer var bra :P

Skal fortsette å lese her jeg. Hvis jeg får lov? Hvis ikke bare smugleser jeg allikevel...... :ler: Kanskje jeg kan plukke et par tips om Porsgrunn/Skien??

God helg!

Klem fra Aricept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...