Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gratulerer med vel overstått bursdag!!!! :P

Og så ønsker jeg deg,sambo og pusier en kjempefin 17.mai. Skal skrive mail snart med litt updates. :wink:

Stor klem fra Eowyn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei på deg, vennen! :)

Lenge siden du har vært innom nå, plukket fram dagboka di fra side 2! :wink:

Du, jeg sitter her og ser på den nydeligste rosebuketten - den vi fikk av deg og sambo på bryllupsdagen! Den står like fint ennå, og den rosafargen på rosene er den vakreste du kan tenke deg, Diva! Tusen hjertelig takk! :kyss:

Ellers håper jeg at du og dine har det bra om dagen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nok en gang er boka di på side 2, vennen...

Du, du fikk mailen med bilder fra bryllupsdagen vår, vel? :klø:

God kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest gjest1

Hei Diva!

Skal fortelle deg en hemmelighet: I'm alive! :D

Har ikke fått lest igjennom dagboken din, men skal ta meg tid til en liten oppdatering snart!

Vil ønske deg en fin fredag i morgen!

Vi får tastes!

Klem til deg fra lille meg - Hope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Nå har jeg ikke vært innom her siden 10.mai og det er i grunn litt pinlig siden jeg var DEN forumverstingen for en tid tilbake... sukk.

Det er så mye å gjøre på jobb, og jeg er ganske sliten fortida. Det blir relativt liten tid på nettet egentlig. Men nå har jeg i alle fall fått meg egen PC :D Brukte skattepenger/feriepenger til det og det var SÅ verdt det! Mulig det blir litt mer nettbruk framover nå.

Kverula: bare hyggelig :D Så flott at firmaet leverte til dere på den store dagen så buketten fra oss kom fram da den egentlig skulle :) De ytte god service! Roser er noe av det fineste jeg vet, og synes det er en hyggelig oppmerksomhet. Så flott at de varte så lenge :)

Håper vi ses igjen om ikke så lenge igjen, det er på tide nå :D

(PS: har savna deg og...)

Tusen takk for mailer med bryllupsbilder, jeg fikk den absolutt :) Dere var strålende flotte og det var spennende å se litt fra den store dagen :)

Eowyn: vennen, nå er det så lenge siden vi har snakka/tastet at jeg har utrolig dårlig samvittighet. Jeg skjønner du har litt å stri med fortida og jeg vil gjerne oppdatere meg litt om hvordan du har det. Tusen takk for mail forleden, du skal få svar så snart jeg får opp en ordentlig mail-account på maskina. Håper vi møtes igjen en dag snart, for det var veldig hyggelig å treffes sist :)

Hope: long time, no see!

Jeg lever forresten jeg og egentlig, er bare ganske inaktiv på alt annet enn spise, sove og jobbe fortida. Men jeg skal snart gi mer lyd fra meg :) Skal ta meg en oppdatering snart jeg og.

Vi snakkes, folkens :D

Skal oppdatere meg litt i dagbøker og med mailer framover, nå har jeg også en ukes ferie fra mandagen av.

Gla i dere :klem:

Takk for at dere har holdt litt liv i boka mi ;)

Klemmer fra meg : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Gjesta

DER fant jeg dagboka di, vennen!

Har lett flere ganger...og så fant jeg den nå...titta på brukernavnet jeg vettu, og så stod det anonym hos deg...så da har jeg oversett den!

GLAD for at du ikke hadde sletta den! :Nikke:

Håper det står bra til med deg og at du har kosa deg i ferien!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

HJELP??!! ER DET SÅ LENGE SIDEN JEG HAR VÆRT INNOM DAGBOKA DI??!!! :hår:

Enda lenger siden du har vært her da, så det har jo ikke vært noe å oppdatere seg på, men...

Savner deg i forumet, Diva, men jeg er glad at vi har kontakt utenom da!

Nå er det ikke lenge til du skal komme på besøk til meg heller - det ser jeg fram til! :hoppe:

Håper du har det bra, snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...