Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

DET hadde vært gøy det!

Tenker hun blir fin :D

Arwen: lykke til! Ønsker deg og din kjære en strålende dag og et fantastisk liv sammen :)

*klem* D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunacia: kjempeflott :D Gleder meg til å se dem!

Kverula: :klem: til deg og :D Gleder meg SÅ til lørdag om en uke!

Ønsker alle en riktig fin lørdagskveld :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååh, jeg får vel komme meg ut i dusjen og pelle meg på jobb dah.

Begynner sent i dag, og har vel så og si "valgfritt" starttidspunkt mandager. Pleier som regel å komme 12/halv 1, men i dag blir det nok atskillig senere gitt.

Kattene holder et jævlig leven om nettene og de var også ganske gira i stad. Gjelder spesielt lillegutt da som har energi til tusen :evil:

Han herjer så vannvittig og dasker til storepus rett som det er. Hopper og løper fram og tilbake og er bare helt gal. Nå sover de heldigvis begge to.

Har ikke blitt noen rolig morra med sløving foran PCn og frokost i avslappet tilstand som det pleier å være. Har kjefta kattene huden full. Og så har jeg fått en skikkelig skallebank uæææh! :-(

Jaja, jobben kaller.

Forhåpentligvis får jeg sjansen til en ny og bedre og hyggeligere arbeidsplass da jeg skal på jobbintervju på torsdag.

:kryssefingre:

God dag og ha en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lige så, jenter :D

Det var en superhyggelig dag og jeg håper det ikke blir lenge til neste gang :)

Ønsker alle en fin uke : - )

Klems :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Ville bare sende deg en stooor klem og si at jeg håper det går bare bra med deg...Snakkes på msn snart? Jeg skal titte innom av og til for å se etter deg.:)

Stor klem fra meg og Emil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Heisann lunacia (med liten l, skal prøve å huske det :ler: ), Lizbet og Eowyn :D

Lenge siden jeg har vært her nå. Skjønner egentlig hvorfor jeg ikke har vært her på en stund, synes det er så mye gruff i forumet ellers. Det er selvfølgelig emner som er mer interessante og som ikke sure drittgjester lirer av seg møkk i, og dagbøkene til folk som jeg har savnet og kommer til å oppdatere meg litt på.

Det er egentlig mye jeg blir provosert over og det har gått gangske langt nå synes jeg.

Jaja, det får være. Her er det i allefall alltid hyggelig å komme inn :)

Merker at jeg har liten tid generelt fortida og at det blir kortere periode på nettet enn før. Blir jo også mye tid som går med til kos med pusene :D Det er jo veldig ålreit da. Det er så herlig å ha katter, selv om de bråker så en våkner klokka 05 om morran på en fridag hehe...

Det er tilgitt med en gang :D

Tenkte jeg skulle legge inn bilde av sistemann også.

Har vært litt mer aktiv på smykkefronten fortida da, tenkte å legge inn noen bilder av "mesterverkene" mine :ler: Seriøst, det er veldig morro å holde på med, og jeg blir forhåpentligvis flinkere etterhvert.

Ellers går dagene med til jobbing, kose med kattene, middag og tv for oss.

Intet nytt herfra ellers. Ingen jobbtilbud dessverre, men håper jeg har den nåværende jobben litt til framover.

Ting flyter generelt litt nå, er mye jeg er usikker på og jeg vet ikke helt hva jeg vil med livet føler jeg. Men det blir vel til at jeg finner ut av ting. Er en del nye tanker som streifer topplokket, og jeg føler at jeg må bestemme meg for noe snart. Er så kjedelig i det yrket jeg er i også, så føler meg litt stagnert på flere måter.

Anyways, - håper dere har det bra alle sammen og har hatt en fin påske :D

Gla`i dere :dagensrose:

D : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

HEI VENNEN! :D

Koselig å se at du titter innom igjen - savner deg her, vet du...

Gleder meg til å treffes igjen - det er jo ikke så lenge igjen nå da! :hoppe:

Kunne vært kjempegøy å se noen av smykkene dine - og selvsagt nypusen din! :Nikke:

Ha en fortsatt fin kveld!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!! :klem2:

Mye gruff i forumet ja, I know!! Har lest mye rart i dag og jeg hååper inderlig at mye av det bare er fjas. Har både sett sånn :o , sånn :ler: , sånn :klø: , sånn :klaske: og sånn :roll: ut i dag.

Gleder meg også til å treffes igjen. Ganske flinke er vi nå ja. :Nikke:

Del gjerne pusebilder og smykkebilder.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei vennen :D

Nå har jeg lastet opp bildene, venter på godkjenning.

Ja, er SÅ enig med ansiktsuttrykkene dine :ler:

Skal bli bra å treffes snart igjen :D

Vi får plinges snart og avtale nærmere :)

Snakkes : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...