Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ser ikke så mye dritt, jeg, men jeg er kanskje på "feil" forum? Hilder meg unna en del fora, som sex-forumet og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søte puser!

Jeg hadde burmesere da jeg var yngre.

Men nå har jeg lyst på hund. :)

Tusen takk :)

Dyr i det hele tatt er utrolig koselig :D

lunacia: det er vel ganske forskjellig hva en legger merke til på forumet og hva en tar seg nær av. Jeg har ikke vært her så mye i det siste, så det kan hende jeg "ser" mest av det negative i forhold til det positive, jeg vet ikke.

Det er en del tråder her jeg reagerer sterkt på, selv om jeg prøver å la være. Det er ikke det samme her siden jeg begynte på KG, sånn forummessig, men til gjengjeld (som er mye viktigere) har jeg fått gode venner her, så det er på en måte blitt mer en "treffplass" med likesinnede, og diskusjoner etc. kommer kanskje mer i andre rekke for meg nå.

Jah, ble kanskje et rart sammensurium dette her :-?

P.S: sexforumet holder jeg meg absolutt unna, skal jeg lese om sånt går jeg evt. andre plasser :wink:

Kverula og Midnattsol:

Hyggelig å "se" dere i boka mi. Gleder meg til neste treff :D

~ * ~

Dette har egentlig vært en stri dag. Fikk kun sove to timer i natt pga at kattene bråkte og slått og velta det de kunne av småinventar i stua. Jeg var SÅ frustrert, og gjør nå alt jeg kan for å holde kattene våkne til vi legger oss. Nå har det vært sånn for tredje natt på rad og jeg klarer ikke mer. Satser på at det ordner seg i kveld.

Det har vært tøft å begynne på jobben igjen, men jeg kjenner likevel at jeg har fått lada opp litt i påska. Hva hadde jeg klart å utrette uten ferier og helger?

Nå etter at jeg kom hjem fikk jeg en utrolig skallebank som slo meg helt ut. Fikk tatt en smertestillende etter litt lidelse, siden jeg helst ikke vil ta for mye av sånt, men jeg måtte resignere. Det var helt pyton. Men nå er det så og si over, og jeg er så letta. Nå "varer" jeg nok fram til leggetid :)

Ha en god kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjesta

Gleder meg til i morra - må vel snart køye, sånn at jeg er opplagt!

Håper dere fikk kosa dere med kake i kveld! :wink:

:vinke:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :D

Kakene var gode vettu :)

Gleder meg MASSE til å se dere imorra Middis og Kverula :D

Sove godt og drømme søtt : - )

Klem, D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

heisann, og takk for sist ja :D Det var koselig.

Er ikke noen kløpper på riming jeg heller tror jeg, de eneste limerickene jeg noen gang har skrevet er de jeg har skrevet her inne :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Takk for i går, vennen! :klem:

Kjempekoselig å se hvordan dere bor, se på de to skjønne kattepusene - og selvsagt å hilse på samboern din. Han virker kjempeålreit! :D

Litt trøbbel på veien hjem med forsinket tog, men vi kom oss da hjem etterhvert! :wink:

Gleder meg allerede til neste gang vi møtes!

Ha en fin søndag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Hei!!

Hatt en fin helg ser det ut til - i alle fall med jentene ser det ut til! :)

Nå er det straks duket for mine serier på TVN, får huske dem i dag.

Ha en strålende søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja toget ble noe forsinka og vi ble mer og mer bekymra. :ler: Det kom da til slutt heldigvis.

Nyyydelige kattepuser og samboen din virka som Kverula sier kjempeålreit. :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjesta

:ler:

Ja, det var ikke så veldig gøy å stå på perrongen og ikke vite helt hva vi skulle ta oss til om ikke toget dukket opp! :wink:

Men, men - nå er det jo duket for nok en dag sammen - gleder meg veldig! :) Akkurat en måned siden sist! :wink:

God søndag, vennen!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann folkens :klem:

monja, Catwoman, Kverula, Lizbet, Midnattsol :

Stooor klem til dere alle sammen :kose:

Takk for sist Kverula og Midnattsol :D Det var kjempekos å møte dere! Hyggelig at dere synes det var hyggelig å hilse på samboer og pusekatter :)

Var synd å høre at toget var forsinket (synes det er sånn stadig vekk her jeg :( ), men det var godt det ordnet seg :)

Skal bli kjempehyggelig å se dere igjen på mandag :hoppe:

Nei, får vel hoppe i dusjen før CSI begynner jeg

God kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer nok en gang med dagen, vennen.

Det var veldig hyggelig i kveld! :klem2: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Gratulerer så mye med dagen, kjære Diva!

Takk for koselig feiring - håper du og samboern din har fått kosa dere med kake nå! :wink:

:bursdag:

Håper vi ses snart igjen!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Tusen takk for hyggelige hilsner :D

Jeg hadde en kjempefin dag med gode venner og god mat :) Fikk mye fint: gavekort fra BodyShop fra Middis og Kverula (jeg G L E D E R meg til å dra på BodyShop og handle! Tar kanskje turen i morgen eller på torsdag ::::::weee:::::: ) sminke + koster fra Chanel fra xeyes, smykker fra venninne S, veske + sjal fra venninne T og Ixus 700 digitalkamera av samboeren min og foreldrene hans :)

Får penger av pappa og bestefar + besteforeldre fra morsiden.

Alt var ting jeg virkelig ønsket meg og trengte, så det var kjempekos!!!

Dagen var akkurat som jeg hadde håpet på, det var til og med ok å være på jobb den dagen :ler: Alt gikk så greit, omtrent på skinner. Ikke noe stress, bare hygge!

Og masse kaker har det blitt, helt fra fredag til og med i går hehe...

Middis og Kverula, takk for sist! Håper vi ses snart igjen :D Dere er supre venner!

monja og Lizbet, hyggelig som alltid å se dere i "boka mi", håper vi ses IRL en dag også :)

:klem: til dere alle sammen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...