Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jah, så hiver jeg meg på lasset med litt memoarer da.

Har nå så mye på hjertet at ET ELLER ANNET STED, må jeg få sagt både saklige og usaklige ting i dag.

Vi kan jo begynne med at vi etter vår tur på en knall pizzarestaurant, en liten visitt hos min sambo`s foreldre, og en rask handletur, kom hjem og NOK EN GANG HADDE EN SNIK STJÅLET PARKERINGSPLASSEN VÅR :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Det har seg sånn at vi bor ved et verksted som har bilene sine på ALLE parkeringsplassene foran huset. Vi har dessverre ikke RETT til ha en "fast" parkeringsplass. Men har likevel funnet en på en annen plass som ikke tilhører bilverkstedet. Men den var nok engang opptatt. Sannsynlig av de fra leiligheten under,- som har TO ledige (men ubrøytede) parkeringsplasser på SIN del av eiendommen. Men,- neida! De tok "vår" (sier vår fordi vi har hatt den siden mars da vi flyttet inn og ingen har gjort krav på den), som vi brukte en time omtrent på å brøyte dagen før nyttårsaften. Vi måtte bruke en spade og en snøskuffe og det var f### meg et tungt arbeid. Og vi var så fornøyde med plassen vår etter å ha omgjort katastrofeområdet som ble etter brøytebilens middelmådige innsats.

Men nå har vi tatt en spansk en og parkert like bak tomsingen som har tatt vår plass. Så vedkommende må kjøre ut framover og lirke seg litt ut. Vi må rygge og det er heller ikke noen spøk akkurat der vi har bilen. Plassen er ment for en bil, da det står enda et bilvrak lenger borte og ruster ihjel. Blir litt knot, men vi får ikke lov til å parkere foran huset mellom 0700 og 1600 på hverdager :roll: Så vi må trikse og mikse litt ja.......

Så har vi tatt lillepus ut en tur i snøen, hun har knapt nok vært ute og vi synes det er på tide å la henne være utendørs litt nå og da. Hadde henne i bånd, da vi var redd for at hun skulle stikke av. Stae beist :wink:

Turen gikk greit totalt sett og vi tror pus liker å få brukt litt av sin enorme energi ute. Men vi måtte vaske potene hennes litt da vi kom inn, og vasking pleier å gå greit. Tørking er det verre med : De første 15 sekundene er det sååå kos å være i et lunt håndkle og bli kost med og klappet, *maaaaaale, kuuuuurrrrre*. Men så er hel#### løs. Da er det kloring, biting og hyling, så da må vi bare slippe henne ned på gulvet og hun må til med å tørke seg selv, som hun heldigvis har lært å gjøre ordentlig. Hun var LITT irritert på oss i stad :roll:

Men pus har nå roet seg ned og sover søtt.

Det som er ille nå, er at naboen i første har en av sine gratiskonserter med skikkelig hurra-køntri-noenganger-ballader-og-klissemusikk GRISEHØYT! Og det er så forferdelig å høre på!!!!! Hun klager fordi vi av og til har gått med slipperser inne på vårt kalde og nakne gulv, mens hun har holdt det gående natten lang både i helger og på hverdager og har virkelig rett til å gjøre hva hun vil, når hun vil. Tror hun selv..... Grrrrrrrrrrrrrrr-blirsåforbannaatjegvetikkehvajegskalgjøre :evil: :evil:

Akkurat som om hun tror vi liker dette klisset hennes så høyt at vi ikke trenger høre etter engang! Vi hører jammermusikken i hele leiligheten : (

Blæh!

Jaja. Da var vi vel ferdig med dagens utblåsning og det føles faktisk ganske bra :lol:

Jah, første innskrivning i dagboken. Ikke værst!

Det er bare for andre brukere å komme med hilsner og asså :)

Jepp, da takker jeg for i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Annonse

Hei og hopp :D

Takk for hilsner @lfa og Anna Lovinda : - )

Boller og brus tas imot med stor takk :briller: Må bare spise frokost først :ler:

Ha en goood dag foreløpig alle som en!

Medbringer samtidig mine dypeste gratulasjoner til min gode venn, MarianneE, som ble tante i natt. Hun er i lykkerus og kjempefornøyd! Kos deg i dag vennen :D

- Husk : snart er det din og A`s tur :)

Klemmer fra Diva, (frokost nå)

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom igjen, jeg, for her virket det koselig å være :D. Ha en fortreffelig dag!

Klem, Anna :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medbringer samtidig mine dypeste gratulasjoner til min gode venn, MarianneE, som ble tante i natt. Hun er i lykkerus og kjempefornøyd! Kos deg i dag vennen :D  

- Husk : snart er det din og A`s tur :)

Klemmer fra Diva, (frokost nå)

:kul:

Bare vent!!! Nå skal det p*les så det ryker!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent!!! Nå skal det p*les så det ryker!!!! :hoho:

Wo-hoo! :ler:

Stå på dere vettu :hoho:

Takker for hyggelige hilsner fra Anna Lovinda og Meta. Dere gjør dagboka mi et hyggeligere sted å være! :D

MarianneE,- rock on! hehe

Frokosten var god og nå nyter jeg en karaffel isvann og krydderkake (fy på lanken til meg..hehe)

Var jo i bryllup i helgen vi da, og det var en svært rørende og personlig vielse, og jeg fikk tårer i øynene da min venninne skred opp kirkegulvet med sin far ved hennes side. Venninnen min er fra før av utrolig pen og har utstråling til tusen, men hun så ut som en virkelig prinsesse på lørdag. Flott kjole. Så flott at jeg vil gifte meg jeg og :ler:

Middagen fulgte med god mat og hyggelig selskap og stemningen var høy. Da vi dro hjem sånn i 02-tida hadde vi faktisk vært i aktivitet i 11 timer! Kan skjønne brudeparet var trette i allefall :)

Det var altså en flott opplevelse som jeg har gledet meg til lenge.

Min kjære var i mørk dress og han så stram og fin ut. Jeg hadde lyseblå kjole som var lett utskrådd og med stropper. Hadde sjal og liten veske som matchet. Tanta til min kjære sydde den for meg og hun er salig flink. Var morro å pynte oss til en slik flott feiring.

Gode minner og flotte bilder ble det :D

Ellers surrer jeg jo rundt og er fortsatt arbeidsledig. Har jobbet et par uker på et kontor da, for å hjelpe kjente i et vikariat. Men jeg er litt gira nå, for jeg har fremdeles ikke fått lønning, og jeg må både ha litt penger til helgen og neste helg, så jeg kan kjøpe noen flotte gaver til min kjære som blir 28 om halvannen uke.

Skal med min kjære og hans foreldre en tur til Sverige denne helgen og vi skal til Liseberg på lørdag. Det blir morro, tror jeg. For der har jeg aldri vært før (en av få?). Hadde planer om litt harryshopping på vei hjem, men nå har vi kommet oss på skrapa igjen da det har vært ørten regninger og utgifter til det ene og det andre + bryllupsgaver o.l. Så jeg må se å finne en jobb snart,- litt faderlig fort. Jobber i allefall med saken og jeg har bl.a søkt på en stilling som butikkmedarbeider i en blomsterforretning. Jeg krysser fingrene, for en slik stilling har jeg lenge ønsket meg.

Skolen blir det å fortsette med neste høst, må ta igjen et par fag, og i tillegg skjerpe økonomien litt. Dessuten er jeg blitt så usikker. Usikker på hvilken ingeniørlinje jeg skal velge. Jeg har en dataingeniør til samboer, og han sliter. Etter som tiden går, mistenker jeg at arbeidsplasser innen industri og teknologi, blir færre og færre her i fjorden. Så jeg vet sannelig ikke lenger. Vil egentlig ikke jobbe som helsesekretær heller, - men det er jo nesten like vanskelig så.... Hadde jeg hatt karakterene til det, skulle jeg faktisk slengt meg på medisinstudiet (i utlandet vel å merke,- her på bjerget er det jo umulig for superstudenter til og med....),- da hadde jeg i allefall vært sikret en god jobb! Det blir det jo nesten ikke nok av.

Men tror jeg kan se langt etter det ja :sjarmor:

Vi får se hva tiden vil bringe.

Foreløpig skal jeg i allefall få meg en jobb snart. Skal dra på en liten "pr-turne" for mine egenskaper og rett og slett fysisk spørre etter jobber på steder jeg kunne tenke meg å arbeide. Må skifte taktikk, tror jeg....

En hyggelig dag til alle sålenge :D

- Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Atacand

Hei Diva :)

Hopper og danser nå er endelig Diva tilbale,klemme masse fra meg. :hoppe::hoppe: Jeg ble virkelig glad nå,jeg ønsker deg alt godt og håper på friske diskusjoner.Blir det for ille kan du roe deg ned i Medisinskapet mitt.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, Diva :D

Lykke til med jobbletingen, det kan sikkert være lurt å møte opp personlig ja, så unngår man å bli bare et papir i mengden.

Klem, Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, Diva :D

Lykke til med jobbletingen, det kan sikkert være lurt å møte opp personlig ja, så unngår man å bli bare et papir i mengden.

Klem, Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Diva :)

Hopper og danser nå er endelig Diva tilbale,klemme masse fra meg. :hoppe::hoppe: Jeg ble virkelig glad nå,jeg ønsker deg alt godt og håper på friske diskusjoner.Blir det for ille kan du roe deg ned i Medisinskapet mitt.

Mange klemmer fra

Heisann :D

Glemte å kommenterer hilsnen din jeg :( Så det ikke før nå. Snakk om å være i ørska...

Tusen takk skal du ha!

Kommer gjerne en tur til medisinskapet ditt :D (harr`u no` morfin ? :ler: )

Klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIVAAAAAAA! MIN KJÆRE, GODE, HERLIGE SNUPPELUPP...

DU ER TILBAKE!!!!!!!!! Nå gjorde du dagen min 100 ganger bedre. Endelig....

Du er nå kommet for å bli håper jeg, og jeg har savna deg noe sinnsykt.

Om noen er sleivkjefta, så skal de få med meg å gjøre... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...