Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for koselige besøk i boka :D

Håper alle har hatt en god helg og :)

Mie : :lol::lol:

Så er det atter en uke. Uten jobb. Er data/tv-slave og føler meg såå unyttig.

Men jeg SER i allefall etter jobber ,- også til halvdelen.

1.september ja. Høsten er offisielt på innmarsj. :murvegg:

Men det er en god anledning (og unnskyldning) til å kjøpe nye klær. Man må jo kle seg etter sesongen og været, må vite.

Trene skal jeg i dag og. Prøve i allefall.

Greit å "get into shape".

Odd - Brann : 1-3 -> :kjempesinna::sinna:

Jaja, gratulerer til Berrrgen i allefall. Godt jobba!

(har jo bodd der og, så jeg kan vel være litt medgjørlig)

Nah, trur jæ spiser litt frokost :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha :briller: :stråle som ei sol:

Hyggelegt sagt dikkon ;-)

Prøver å laaaade opp til treningen i dag, men det er søren så vanskelig. Det er grufullt helt til man faktisk ankommer Elixia. Da blir det litt enklere. Må man - så må man. Dessuten skal jeg få sprettrumpe og superlækker midje :lol: - En eller annen gang i neste årtusen :o

Men kjekt er det okke som. Får i allefall en liten boost på immunforsvaret.

Skal ringe ang en stilling som servitør på en restaurant i Porsgrunn. Jeg håper inderlig jeg er kvalifisert. Forhåpentlig er det mest enkel servering og jeg håper at man ikke må være utdannet servitør. Muligens jeg også vil søke på bartenderstilling der samtidig. Har jo tappa litt øl på campus, så jeg håper at jeg har noe å fare med i allefall. Ellers er det stille og rolig mht jobber nå.

Håper jeg er "kul" og "pen" nok til å jobbe der i allefall. Det er kombinert restaurant og utested, så utseende har nok litt å si...... Og jeg er verken Barbie eller Vendela Kirsebom, så jeg X-er fingrene. Verdt et forsøk.

Asj, hater jobbsøking..... Spesielt når de potensielle arbeidsgiverne aldri klarer å ringe / skrive tilbake... Selv måneder etterpå.

Men neste høst er det forhåpentligvis bækk tu skoool. Kanskje det blir ingeniør av meg en vakker dag ?

Dagen foreløpig har bestått av :

- Opp klokken 06.20. Si hadet bra og kysse sambo farvel klokken 06.35.

- Sitte på nettet i tre timer eller så. Spise frokost.

- Se følgende serier på tv :

# Heksen Sabrina

# Nanny

# Diverse på MTV

# Hollyoaks x 2

# Providence (faktisk ganske bra og varm serie. Har ikke begynt å se den før den siste tiden og jeg har nok gått glipp av en del)

# Days of our lives

Jeg trenger virkelig å få meg et liv!!!!!

Skummelt å lese hvor lite jeg egentlig bidrar til noe nyttig i dagliglivet. Men jeg har foreløpig ikke så mye valg, så jeg kan slæppe åff foreløpig og trøste meg med at jeg ikke er alene. Skal ta en liten ryddesjau før elsklingen kommer hjem fra jobb. Vi får se åssen det går :ler:

I morgen får jeg besøk av MarianneE. Det skal bli morro! Skal se om jeg får laga / kjøpt inn noe snacks til vårs :)

Tar en espresso til jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen får jeg besøk av MarianneE. Det skal bli morro! Skal se om jeg får laga / kjøpt inn noe snacks til vårs :)

Oh honey, you read my mind!!!!

*fnis* blir kos i morra! Jeg tar med sytøyet mitt og hiver meg på bussen, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!!

Du, jeg prøvde å sende mail til deg idag, men fikk bare tilbakemelding om at det ikke gikk å sende mail til den adressen. Har du fått ny? :)

Håper du har hatt en fin helg vennen, kanskje vi treffes på msn senere?

Stor klem fra meg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lige så, Vibeke :)

Håper du har det bra og!

Pus har det bare bra og mjauer seg igjennom løpetiden fortida... Hun skal vel steriliseres snart, tenker jeg.

Eowyn : Prøvde å sende deg en mail i forrige uke, fikk du den ?

Tror alt skal være i orden med mailen min. Skal prøve å sjekke "maitenanceoppdateringa" i kveld og så om du kan prøve igjen imorra, så hadde det vært kos :)

Go`natta til alle som "passes by" :D

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er :D

Juhuu! I dag kom brosjyren jeg skulle få mht drilluniformer! Det var det mye fint. Vil prøve å stable en drilltropp på beina, og samle drilljenter som er ferdig i skolekorps, men som er interesserte i å fortsette. Tviler på om det blir giga-reaksjoner, men jeg håper i allefall. Har avertert i et korpsforum og ser både på korps og sportsdrilldrakter. Jeg kan bare krysse fingree og håpe at noen vil være med.

Er det noen som kjenner noen drillere i Skien / Porsgrunnsområdet her, så må dere endelig si ifra :D

Vel, jeg får slite meg løs fra dataen og sette i gang med å fikse litt på utseendet. Vi skal snart trene. Vet det ikke er viktig å se så bra ut i treningsstudioet, men jeg MÅ bare sminke meg uansett jeg. Jåla!

Zo long og ha en riktig hyggelig dag :D

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jåla :ler:

Jeg skulker treningen i dag, sitter her og surfer istedet. Og hva finner jeg? At du er på trening!

Dårlig samvittighet....:snufs:

Ha en superduper kveld, Diva.

Klem, Mie :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :lol: :oops:

Var ikke på trening likevel jeg, så samvittigheten din er ren og pen ;-)

Jeg orket ikke! Har brukt tiden til å surfe og se på tv i stedet og GUDBEDRE Å BRA DET VAR FOR MEG!

Tar igjen treningen imorra og fredag....hehe

Goood kveld til deg og, Mie :D

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti #"%&/(()=¤###¤%&/#¤%)=?%#"¤" å trøtt jeg er!!!! :gape:

Har nå sittet ved pc`n siden 06.40 og jeg har heldigvis kommet ut av den verste zombie-modusen. Pus vekte oss i natt og. Det er selvfølgelig verst for samboeren. Han skal jo på jobb, mens jeg kun drar meg ut av senga og kryper ned trappene kvart over 6. Men gud så forbanna jeg var da jeg våkna. Gad ikke gi pus en kos engang. Var bare trøtt og lei. Lei av at hun plutselig har begynt å bølle noe sinnsykt om nettene og vekker sambo. Han våkner dessverre fort av selv lavere støy, mens jeg kan sove meg igjennom en fotballkamp (- liggende på gressbanen!).

Jeg er bare redd pusepelsedyrkrapylet kommer til å tygge på noen skumle ledninger, så vi er påpasselige med å ha det under kontroll og lukke barnegrinda (!) som er ved trappa oppe i 2.etasje.

Vi kaller den nå pusegrinda. Vi har måttet kledt den med papp og plast,- for hun har faktisk klart å skvise seg igjennom sprinklene og opp i 2. Det er der vi har begge pc`ne og en spaghettimasse av kabler langt utover gulvet. Forbudt område for puser når de er alene!

Hun liker jo ikke maten fortiden heller - dyret har faktisk blitt kresen - sånn over natta. Så vi sliter litt. Hun er utrolig skjønn og kosete, og har akkurat vært igjennom sin andre løpetid (DET er slitsomt) men hun har nykker som en primadonna og hun blir SUR når vi sier Nei! til noe hun ikke får lov til. Håper det bedrer seg litt. Vi prøver å holde henne i aktivitet i allefall og jeg SAVNER laserpekeren. Vi hadde den sist på søndag. Men kan overhodet ikke finne den igjen......

Det er den PERFEKTE puseleke og den kostet dessuten mye på Binders. Kjekt å ha lissom. Jeg FATTER ikke hvor den er :sinna:

Det er den ultimate puse-aktivisør og hun blir både leken og til slutt sliten av den og sover sannsynlig litt bedre etter å ha løpt MYE rundt etter den røde prikken.

Sitter og hører et lite brus fra MTV nede i stua. Har et slags "galleri", dvs. jeg ser ned i stua og det er åpent fra arbeidsrommet. (leiligheten er omgjort verksted / fabrikkbygning, så det er høyt under taket.) Skal nok skru TV`n litt høyere når jeg skal ned å lage caffe latte.

Må ha det - bare må ha det.

Kaffe & musikk. 2 viktige deler av hverdagen min.

Vært så mange bra låter atte. Lista så langt av de kule låtene :

- RHCP : sinnsykt bra video, og låt, men jeg husker selvfølgelig ikke hva sangen heter.

- En eller annen FET gruppe som har en bra låt, husker ikke helt, men navnet var fire bokstaver,- som initialer,- (følger ikke heeelt med nei). Litt sånn småkul psykedelisk melodisk rock. Noe garage-preg. Vokalisten har noe a la stemmen til Richard Ashcroft fra The Verve (for øvrig kjempebra gruppe det og). I videoen kjører de i allefall bil hele tida og går inn på supern midt på natta. Ser ut som om de kjører fra kyst til kyst i USA.

- The Raveonettes : Dansk gruppe med integritet og schwung. Kul video. Typ retro/tidlig garage sound og melodisk sang.

- Pink : Kul og tøff dame. Har bra stemme og den nyeste videoen (Soundtrack fra Charlies Anges) er kjempegod!

- Sean Paul og Blu Caintrell (ikke stol på rettskrivinga mi) : husker ikke navnet på låta men den er kjempefin og hun synger bra!

Jah, var jo så mye mer bra nå, men jeg husker sannelig ikke mer. Får se om jeg fortsetter med mine private anmeldelser senere på dagen :ler:

Ach, har vondt i bakenden pga for liten stol. Så tror jeg skal bytte til en annen etter frokost.

God kaffe :yy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...