Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hihi, så god du er :D

Hyggelig å være tilbake foreløpig i allefall :D

:kysse: til deg : - )

Diva

(sender deg en mail senere:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake Diva!

Fint at du har kommet frem til at du vil være "deg selv" her inne igjen. Nå vet ikke jeg hvilket brukernavn du har opptrått under i mellomtiden, og det spiller forsåvidt ingen rolle heller. Jeg synes det er litt rart at noen brukere her inne har hevdet og argumentert for at du ikke var her inne under et nytt brukernavn. Men det spiller jo forsåvidt heller ingen rolle for meg, det kan jo ha vært grunner jeg ikke kjenner til.

Håper du kommer til å trives på KG fremover! :D

Hilsen Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei vennen!!!!! :D

Er så godt å ha deg tilbake igjen, har vært ganske trist å ikke ha deg her sammen med oss. Men du fikk deg ihvertfall en laaang tenkepause mens du ikke hadde internett, og jeg er glad for at du fant ut at du skulle komme tilbake som Diva. Det er kjempebra.

Og som Skusla sier, om noen er store i kjeften, ja da blir jeg sint!!Ingen kødder med mine venner.. :blunke: Det er Diva alle kjenner deg som, og Diva ruuuler!!! :blunke:

Var kjempekos å prate med deg igår, er jo så lenge siden sist. Og så har jeg jo glemt å si takk for den kjempekoselige mailen.

Men du, nå må dere komme å besøke meg snart! Må komme når jeg er ferdig i praksis i oktober. Tipper denne magen mn er blitt ganske stor da, føler at den vokser hver dag som går. :ler: Og eeeenda større skal den bli...Blir spennende.

Nå skal jeg tusle til butikken, i et øsende regnvær...Brrr, blir nok en kald opplevelse. Men må man,så må man! Er jo godt å få ltt frisk luft.

Snakkes senere vi da, ha en fortsatt fin torsdagskveld! :)

*klemme klemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Diva!

Fint at du har kommet frem til at du vil være "deg selv" her inne igjen. Nå vet ikke jeg hvilket brukernavn du har opptrått under i mellomtiden, og det spiller forsåvidt ingen rolle heller. Jeg synes det er litt rart at noen brukere her inne har hevdet og argumentert for at du ikke var her inne under et nytt brukernavn. Men det spiller jo forsåvidt heller ingen rolle for meg, det kan jo ha vært grunner jeg ikke kjenner til.

Håper du kommer til å trives på KG fremover! :D  

Hilsen Jennifer

Hei! Takk for hilsen :)

Grunnen til at flere mener at jeg ikke har vært her, kan være det at de ikke har visst. Jeg sa det ikke til så mange heller. Dette for å beholde så mye anonymitet som mulig. Beklager at dette har blitt blandede signaler. Men jeg ville altså kun gå i fred, i allefall i begynnelsen. Men jeg klarer ikke å "juge" på meg en annen person, så det gikk jo rett vest...... Har selv skjønt det i ettertid. Men spekulasjoner fra folk som tydelig går inn for å ødelegge for andre, vil jeg ha meg frabedt. DERFOR holdt jeg en slik forsvarsposisjon som du sannsynlig tenker på.

Det tidligere brukernavnet mitt, vil jeg ikke avsløre. Men de fleste kjenner nok igjen skrivemåten, har jeg på følelsen av. Så jeg er såpass feig at jeg mener folk selv bør finne ut det selv, hvis det er viktig for dem.

Jeg synes forøvrig at alle som selv føler de trenger det, har rett og lov til å bytte nick og "go undercover" en stund. Det burde ikke sees negativt på. ( I allefall om hensiktene er gode, og at man ikke oppretter tusen profiler og skal agere flere personer på tull og fare med usakligheter.)

Man skulle også slippe å bli utsatt for spekulasjoner (forøvrig svært mye brukt ord her på KG :lol:) og uten å bli forfulgt og "avslørt". Jeg har selv full forståelse for at folk skifter nick, dog innen visse grenser.....

Forøvrig har jeg ikke hatt nett-tilgang fra 30.juni og til nå om tirsdagen. Så jeg HAR faktisk ikke vært på KG særlig mye, unntatt forrige gang jeg skrev den forsvarstalen til minnie da hun MÅTTE gni det inn at hun visste hvem jeg var. Da var vi på besøk hos noen andre datafriker som lånte meg en maskin. Bare så DET er sagt.

Vel, Jennifer,- jeg tror og håper at det kommer til å bli koselig på KG framover for alle :D Ha en god dag:)

- Det var dagens seriøse tale ;)

Ellers må jeg jo bare si at : NÅ ER DET SKJEDD!!!

Det er HELT utrolig!

Jeg HAR faktisk fått med min bedre halvdel på salsakurs i november!!!?!

ENDELIG! :hoppe av glede:

Skal på helgekurs i Oslo der jeg gikk på Riverdance. Jeg tror det blir veldig morro. Jeg har alltid likt å danse og jeg har drevet med streetjazz, sportsdrill, Riverdance, og ballett tidligere. Og jeg synes latinamerikanke danser virker utrolig flott! Så nå ville han faktisk være med da, selv om han er 5% skeptisk og har vært veldig skeptisk til det tidligere.

WEEEE! :hoppe:

Også må jeg bare si til deg, Eowyn, tusen takk for flott hilsen :D

Det er kjempehyggelig at du er en så god venn :)

Det var riktig hyggelig å prate med deg i forgårs og, og det hadde vært kjempekoselig om vi kunne besøkt deg om ikke så lenge :D Gleder meg allerede! Blir jo spennende å møtes på orntli`for første gang :hoppe:

Takk for flotte bilder via msn og. Dere var så fine atte !

Ta vel vare på deg og den lille så lenge, så snakkas vi sikkert snart :D

God frokost

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIVA velkommen tilbake, koselig å se deg igjen.

Salsakurs vil jeg og gå på, får vente til posen er ute av magen og noen mnd så får vi begynne. Fortell oss hvordan det går da.

DEt finnes ikke noe mer sensuelt enn å danse etter latinorytmer med sin kjære. Ja, enn selve hyrdestunden da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Diva,

Takk for oppklaring, selv om jeg hverken forventet eller krevde at du skulle skrive et lengre innlegg for å forsvare deg selv. Jeg prøver å prente inn i hodet mitt at dette bare er internett, men glemmer det selv noen ganger og tar ting litt for alvorlig... :ler: Jeg gidder heller ikke bruke energi på å avsløre gamle brukere i ny innpakning, derfor vet jeg ikke hva ditt "gamle" nick var, selv om jeg sikkert kunne finne det ut hvis jeg absolutt ville . Ser ikke hva jeg skulle bruke denne kunnskapen til heller. Selv har jeg ikke følt noe behov for å gå undercover her inne noen gang, men man skal jo aldri si aldri...

Riktig god helg til deg Diva og lykke til på salsakurs! :)

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers må jeg jo bare si at : NÅ ER DET SKJEDD!!!

Det er HELT utrolig!

Jeg HAR faktisk fått med min bedre halvdel på salsakurs i november!!!?!

ENDELIG! :hoppe av glede:

Skal på helgekurs i Oslo der jeg gikk på Riverdance. Jeg tror det blir veldig morro. Jeg har alltid likt å danse og jeg har drevet med streetjazz, sportsdrill, Riverdance, og ballett tidligere. Og jeg synes latinamerikanke danser virker utrolig flott! Så nå ville han faktisk være med da, selv om han er 5% skeptisk og har vært veldig skeptisk til det tidligere.

WEEEE! :hoppe:

Oh my God!!!!

Vil du smitte litt over på han derre mannen min og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruenge : tusen takk for hyggelig hilsen :)

Godt å høre fra deg og at du holder koken:-)

Skal holde deg oppdatert ang dansinga vettu :D Det skal bli kjempegøy.

Du får ta med din mann og begynne etter ankomsten til den lille du og :D

Felicity,- har savnet deg og. Morro å se deg igjen :)

Jennifer : Ikke`no problem. Var bare greit å gjøre rede for hva som skjedde. Skjønner så godt hva du mener. Det kan ta av litt i ny og ne, og jeg blir ganske engasjert noen ganger. Alt er OK :)

Marianne : Skal prøve å sende noen "ta med Marianne på salsakurs"-vibber til Vessia, men jeg kan`ke love noe. Tror du bør bearbeide og snakke ham til fornuft selv. "Tenk så morro det hadde vært", "det er jo en veldig elegant og sensuell dans", osv...hehe

- Lykke til :D

Ha en riktig god helg alle sammen!

Er så hyggelig å være her nå :D

Klem :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Diva!

:hoppe: Salsakurs høres gøy ut, har faktisk avtale med Miemannen om at det skal vi gjøre og, må bare vente til vi har tid. (om et par år...)

Klem, Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda. Det hørtes litt lenge ut å vente.

Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :D

Dere har ikke tid til et helgekurs da ? Blir moooorrroo :hoppe:

Ha en kjempegod helg til dere som er innom. Jeg tør ikke - av virushensyn - å bruke nettet og pc`n i det hele tatt etter klo 20 i kveld. Vet a pokker hva som skjer jeg, men for å være på den sikre siden så kubber jeg databruken i helga.

Tusen takk for mange flotte hilsner :D

Kjempeklem fra Diva :briller::hoho::kul::ler::) 8) :D kan ikke dy meg hihi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppelura mi...

Sendte deg en mail i går kveld jeg.. :D

Sniker meg bare innom for å ønske deg en goood helg... KOST å snakke med deg på MSN i går vennen.

Stooor klem til min favoritt Diva fra Skusla... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva!

Velkommen tilbake til KG. Håper du BLIR HER nå!! Ikke noe mer stikke av-tull. :fy: :wink: Vil vil ha Divaen vår her vet du vel.

God helg og stor klem fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*henter dagboka di tilbake til side 1*

Takker så hjertlig for byturen igår!

Koste meg skikkelig (som jeg alltid gjør) men synes det er litt for lenge siden Kaffe Comp. sine stoler har fått merket trykket av våre lekre romper! HINT, HINT!!

A. og jeg snakka litt om det du spurte om igår (det og ta sin del av "kaka"), og det går nok bra. Gidder ikke utdype det mer, enn at det går bra. :blunke:

Ha en strååååålende dag vennen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsner :D

Hyggelig å bla fram til:)

Har vært overmåte treig med dagboka i det siste. Hver gang jeg har slått på maskinen og logget meg inn på KG, så rekker jeg ca å skumme over halve forumet, før det skjer noe. Enten at jeg får migrene, eller at musa har utgåtte batterier, eller at nettfverkskabelen føkker opp. Så da har jeg måttet resignere og gått tilbake til min vekselvise tvslave/husmor-tilværelse i stedet. Sier vel seg selv at jeg ikke har åpna dagboka på noen dager.

Vel, det har vært en sløv uke hjemme, men vi har likevel stått opp tidlig = grusomt for B-mennesket Diva. Er arbeidsledig fremdeles, men prøver jo å være litt solidarisk med husets herre som må opp og på jobb. Dessuten så har jeg vel ikke akkurat vondt av rutiner.

Selv om rutinene denne uken har vært sterkt preget av migrene / spenningshodepine (stryk det som ikke passer) og vond mage. Jeg burde vel egentlig vært vant til det nå, men denne tørnen har vært hard og jeg har ikke orket å gjøre en dritt hjemme. Heller ikke orket å gå rundt for å promotere meg selv til potensielle arbeidsplasser. Da er det jo en fordel å være litt pigg og se ut som om jeg faktisk har sovet om nettene.

Forb....... helse! Jeg kan bare håpe det bedrer seg av treningen og å gå turer hyppig. Hadde vel ikke skadet å ha et litt bedre kosthold heller da,- jobber med saken.

I går gav jeg elsklingen følgende til bursdagen :

- CD`r : Postgirobygget og D:sound

- Boxer fra H&M

- Trøye fra Jack & Jones

- En kunstbok om kaffedrikker + oppskrifter (vi elsker kaffe i dette huset...)

- Et dryss av sjokoladehjerter i rødt silkepapir og sjokoladegullmynter

Han ble heldigvis glad for gavene :D

Får like stor prestasjonsangst hver gang.

Nå skal vi snart shine oss opp litt og så drar vi en tur til hans foreldre der snitter og kaker venter oss. Søsteren til min kjære og hennes samboer er også på besøk. Skal bli hyggelig :)

Vel, jeg får vel ta turen ut i frisk luft snart. Hodepinen kommer snikende, føler jeg. ¤%Q"#/&%¤%!

See ya`ll :sjarmor:

P.S : så kinofilm i går :

PIRATES OF THE CARIBBEAN - CURSE OF THE BLACK PEARL

- super - super - super film!!!!

MÅ sees :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..trist å høre at du plages med helsa. Har vært litt plaga jeg og, men ifølge blodprøvene er alt som det skal. Får vel heller prøve å gjøre justeringer i livet mitt kanskje og se om det har noen nytte.

Ønsker deg en god helg.

Klem

Midnattsol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i hodet er bare vondt, det.

Håper det slipper taket slik at du kan leve som du har lyst.

Ønsker deg lykke tl med jobbsøking.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...