Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er det jeg kaller en oppdatering!! :P

Imponert jeg..Husker ikke hva jeg gjorde for en time sida en gang jeg....Distré? Ikke jeg...... :roll:

Selvom du glemte daten med MarianneE da....hihi... 8)

Godt å høre at du holder humøret oppe! Det er kjempeviktig!

Husk; alt ordner seg for snille jenter!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine:

Da var jo R., du og jeg på KaffeComp!!!

Også husker du ikke det en gang????????? :grine:

Du er muligens tilgitt......

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Ehm. beklager.... :: bøyer seg dypt og ber om unnskyldning ::

Jeg kom jo først på det etter at jeg hadde vært borte fra pc`n et par timer jeg da.... Kan være fordi krangelen jeg og sambo hadde den kvelden overgikk alt av hendelser ( kom på det når jeg så det du skrev over Mags...)

Var ikke meninga vaffal, og jeg koste meg masse :D

Må gjentas snart igjen. Morro å komme seg ut litt :hoppe:

Godt å høre at det er flere skeptiske pusekatter som hater støvsugeren.... Dog, så ser Bøllepusen ut til å takle det hakket bedre enn min... Kanskje vi kan komme til Bettie og bølla og lære litt ? Tror pus hadde trengt litt kursing i takling av bråkete husholdsapparatur....

Arbeid :

- Har skrevet ut søknad til Peppe`s pizza. Skal sendes i nærmeste framtid.

- Har en mulig potensiell mulighet i et stort bakeri, skal snakke med ansvarlig på fredag.

- Har vært å "vist meg" på Elkjøp, og lagt igjen CV hos hyggelig medarbeider. Skal innom en av dagene innen 1600 for å snakke med ansvarlig mht jobb.

- Har en venninne som jobber i bok og papirhandel. Hun snakket med sin sjef og jeg kunne visst komme innom med CV og attester. Skal ringe min venninne og høre når.

Det er ikke noen hemmelighet at jeg er ganske gira og innstilt på å få tak i en jobb nå. En jobb som helst ikke innvolverer kassa på Rimi eller liknende. Ikke fordi jeg ser ned på folk som jobber der, eller noe slikt, men fordi jeg selv har jobbet en slik plass ganske så lenge tidligere og er RETT OG SLETT D R I T T L E I !!!! Jeg hadde nok hatt store problemer med å takle det. Så jeg satser på at det skjer noe nå snart.

Fillern heller! Jeg har mange kvaliteter for de jobbene jeg søker på, og jeg er en ok person som er flink med kunder. Jeg kan også være fleksibel innen fagområder etc.

Så nå er jeg spent :D

Kan nesten ikke vente til "intervjuene" mine! :hoppe:

Kanskje det blir jul i år også ?

Etterpå skal jeg dra sambo opp av soffan (han sover fordi han har en særdeles slitsom og krevende jobb og han var helt kjørt da han kom hjem dakar :( ) og dra innom Notabene eller Ark for å kjøpe bokgavekort til bestefar. Han blir 80 år i helgen! Vi skal til Oslo for å feire det. Være hos pappa, samboeren hans og lillegullet av en bror :)

Blir gøy med en liten familiesammenkomst :D

Virker litt sært at vi "kun" kjøper bokgavekort, - men vi har rett og slett ikke penger til noe mer. Dessuten så kan bestefar aldri si hva han ønsker seg,- han vet rett og slett ikke :: sukke ::

Hadde vi hatt mer penger så hadde vi nok kjøpt både gavekort og en gammel og fin cognac eller whisky. Lagt ved blomster og. Men det får bare være. Akkurat som om vi har noe valg....

Resten av pengene går til bensin, og restaurantbesøket vi skal på.

Koselig skal det i allefall bli! Skal lage sjokoladekake med romkrem, og bringebærsyltetøy eller noe ?

NOEN SOM HAR GODE FORSLAG TIL HVA JEG KAN FYLLE SJOKOLADEKAKE I SPRINGFORM MED ? Har tenkt på romkrem, vaniljekrem, fløtekrem, jordbærsyltetøy, bringebærsyltetøy, blåbær osv osv...

Tar GJERNE imot tips :)

Blir kake og kaffe på formiddagen, så restaurant til utpå kvelden, og så drinker etterpå : - )

Har foreløpig planer om å kanskje ha på meg mitt nye tweedskjørt ? Vet bare ikke hva slags topp som passer til.... Sorte pensko eller støveletter inntil og en trekvart lang jakke.... Blomster i håret ? Klippe meg imorra ? "Ny og uvant" hehe....

Vel, får gå videre på dagens plan og vekke mannen snart jeg.

Gooo dag :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så sender jeg onsdagsklemmer til Aricept, Hilde K S , Bettie, MarianneE. og ¤Arwen¤

Så koselig at dere titter innom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig koselig å stikke innom også!!! :P

Håper så inderlig det ordner seg med jobb. Både for deg og MarianneE. Dere er herlige jenter som fortjener det!! :Nikke:

Høres ut som om du skal få en koselig helg. Og bestefaren din blir sikkert glad for bokgavekort. Noen klisjéer er faktisk sanne: det er tanken som teller!

Har ingen gode idéer når det gjelder sjokoladekaka. Selvom jeg synes det er veldig godt med vaniljekrem da.. Sjokolade og vanilje er en god kombinasjon. Men bær er alltid godt det også. Har masse Telemarksblåbær i fryseren hvis du trenger :blunke:

Nå skal jeg jammen meg gå å spise litt honningmelon jeg. Den så så god ut der den lå i butikken. Håper det synsintrykket stemmer med smaksløkene mine!

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Mie og Aricept :)

Hyggelige dere er : - )

Nå sitter jeg sent oppe og diller. Er ikke trøtt da jeg sov til klokka xx i dag. Tør ikke si det engang. Stod opp klokka halv 7 og så på Brannmann Sam klokka 07.40 og så la jeg meg igjen. Rett og slett fordi jeg ikke følte meg så bra.Trengte litt mer søvn tror jeg. Ble noen timer mer enn jeg hadde regnet med da...hehe

Men tror jeg er klar for å parkere skroget nå :-)

Nattinatt og sove godt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Ehm. beklager.... :: bøyer seg dypt og ber om unnskyldning ::

Var ikke meninga vaffal, og jeg koste meg masse :D

Må gjentas snart igjen. Morro å komme seg ut litt :hoppe:

Hmpf.....jaja, det er greit, da!! :wink:

Koselig skal det i allefall bli! Skal lage sjokoladekake med romkrem, og bringebærsyltetøy eller noe ?

NOEN SOM HAR GODE FORSLAG TIL HVA JEG KAN FYLLE SJOKOLADEKAKE I SPRINGFORM MED ? Har tenkt på romkrem, vaniljekrem, fløtekrem, jordbærsyltetøy, bringebærsyltetøy, blåbær osv osv...

Tar GJERNE imot tips :)

Både romkrem og vaniljekrem er jo digg, da!

Eller hva med lys sjokoladekrem?

Å....nå fikk jeg lyst på sjokoladekake........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne ta et ikke-løpe-og gjemme-seg-men gå verdig bort-støvsugerkurs hos Bøllepusen, for jeg vet ikkr riktig hva som har gjort at hun velger den overlegne måten å reagere på.

Sjokoladekake med vaniljekrem - det er godt, det.

ha en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Takk, MarianneE, Bettie, gg *Meg* for hyggelige hilsner : - )

Blir nok skikk på den sjokoladekaka, tenker jeg :) Gleder meg spesielt mye til å spise den hehe....

Bettie : sender Lille Py bort til dere snart jeg :lol: Dere takler en pus til i huset vel ? God evne å være overlegen og nonchalant i stedet for å hyle opp og springe og gjemme seg under senga vår :o

Håper det blir skikk på jobben også. Vi skal på et "jobbintervju" når sambo (sjafføren) kommer fra jobb. Så nå driver jeg med opp-psykingen igjen. Kjenner jeg blir kvalm og nervøs for å fremdeles ikke ende opp med noen jobb.

Hadde vært så herlig å kunne bidra økonomisk til husholdning og regninger igjen snart og å kunne kjøpe seg litt flere ting enn det jeg (ikke) har gjort i det siste. Vintertøy for eksempel. Gleder meg til den dagen jeg kan shoppe :)

Tror jeg skal sjekke dagens jobbmarked på nettet og komme litt ajour med smykkelagingen miin. Kanskje på tide :-?

God dag sålenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får putte pusen i lurftpost og avsende den, så skal vi se hva vi kan gjøre. I dag var frøkna vår millimetre ifra å få ugangskråka raskt i retur. Hun hoppa opp i vinduet og rev ned en mugge jeg er glad i. Utrolig så mange skår det blir av en meter fritt fall!!!

Krysser fingre for jobbintervju.

Hva slags smykker lager di, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner, Mie, og Bettie :)

Var i stad på det bakeriet der sambo kjenner adm.dir. En riktig hyggelig fyr, virket det som og han virket så positivt innstilt og.

Men jeg ble henvist til en annen særing der, og han var mer sånn "sjokkert" over at jeg kom og spurte etter jobb. Selv om adm.dir sa ifra.

Følte meg som en "complete geek" der jeg satt og han sa det ikke var noe for øyeblikket. Han var så negativ at jeg følte jeg var i veien der.

Han fikk i allefall CV`n min og skulle evt ta kontakt om muligheten var der for jobb.

Da jeg skulle ut av korridoren igjen, så ropte denne adm.dir ut til meg og spurte åssen det hadde gått. Da svarte jeg at jeg hadde levert CV`n i allefall og at han evt skulle ringe osv osv...

Sambo ble litt paff når han fikk høre hva som hadde skjedd,- siden han hadde snakket med adm. dir før, og han var sååå positiv. Men i dag var visst tonen en annen. Uansett så tror jeg at jeg snakket med feil mann og det trodde sambo og. Han hadde håpet at jeg fikk snakke med sjefen selv...

Var så smått litt lei meg, da jeg trodde de faktisk trengte hjelp, - det var i allefall slik sjefen halvveis hadde ordlagt seg.

Etter det dro vi på Meny og skulle kjøpe oss noe godt til kaffen. Vi fant en slik hvetekrans-ring sak med melis og rosiner osv osv,.- og den ville vi ha. Fersk og lekker. Men det var "¤%&/&/¤#// ikke noen pose som passet jo! Vi måtte rive i stykker en papirpose og bære den som om vi hadde en bløtkake på vei til kassa der. Da vi hadde betalt så kauka ei dame til meg at hun hadde en større pose til kaka. Jeg sa "ja takk" og så kom hun rett og slett og DYTTA kaka vår nedi posen,- på høykant slik at den nesten ble moset,- noe av melisen datt av, og jeg ble ganske forbanna når hun i tillegg mente jeg skulle fjerne posen under. DA hadde den i allefall gått i stykker. Makan til kjærringfaen! "De eldrte vet best vettu". Det er ikke alltid tilfelle.

Synes de kunne hatt slike "kakeskuffer" som de har i bakeriene. De er veldig kjekke....

Kaka smakte bra i allefall :D

Var også på Elkjøp i dag og spurte etter varehussjef eller personalansvarlig,- men hun som jeg kunne snakke med der, vari møte. Så jeg fikk ikke sagt mitt ærend da heller. Men jeg la igjen en CV der for et par dager siden hos en annen medarbeider, og han skulle gi den til sjefen. Hun jeg snakket med i dag skulle i allefall spørre sjefen om hun hadde mottatt CV`n. Så jeg håper de trenger noen og ringer meg....

Følte at jeg hadde bommet på begge (de potensielle) arbeidsplassene i dag,- rett og slett fordi forrige gang vi var i kontakt med dem, så virket det mer som om de trengte jobb da,- enn de gjorde i dag....

:grine::grine:

Men jeg må bare se å få levert søknaden til Peppe`s pizza i dag i allefall. Jeg MÅ bare ha en slik jobb!

Vel, nå får jeg nesten ta til å lage kake til morgendagen, . men først skal vi til "svigers" å spise litt mat.

Bettie : lager halsssmykker, armbånd, og tiaraer :D (perler og tråd)

Gooood helg sålenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Hilde K S :D

Åååååååååh, jeg finner ikke kakeoppskriften min!

Har lett overalt og finner kun langpannekakeoppskrif - grrrr

Nå er alt kjøpt inn og vi har vært i butikken to ganger for vi har glemt ting etter den første gangen. Som vanlig når jeg er distrè og stresset kunde..... :o

Men nå begynner vel bitene å falle på plass. Har fått meg ny makeupkrem og,- og strømpebukse til i morgen. Har en tendens til å ikke kjøpe inn flere av gangen, - kun en for hver gang,- gjerne i siste liten...

Ach.

Vel, jeg får surre videre.

God helg (igjen) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg Diva!!!

Selv har jeg så vondt i en %#¤&&%#%¤ :sinna: visdomstann som kommer eller vokser feil, at jeg ikke klarte å gå på skolen en gang i dag. :grine: Også jeg som trodde jeg hadde en høy smerteterskel... :(

Håper du finner deg en jobb snart! Krysser fingre og knær for deg :sprettoy:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Diva!!!

Selv har jeg så vondt i en %#¤&&%#%¤ :sinna: visdomstann som kommer eller vokser feil, at jeg ikke klarte å gå på skolen en gang i dag. :grine: Også jeg som trodde jeg hadde en høy smerteterskel... :(

Håper du finner deg en jobb snart! Krysser fingre og knær for deg :sprettoy:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee!

Nå er kaka i ommen.

Det blir faktisk enda en (litt mindre) kake.

Takk til Revetispa for tips :blunke:

Har ENDELIG funnet ut hva slags fyll jeg skal ha :

Romkrem i midten, rørte bjørnebær oppå der, og så på toppen skal jeg ha "vanlig" sjokoladeglasur. Og pynte med 3-4 bjørnebær i midten.

Tror det kommer til å funke bra jeg...

Og så har jeg fått hyggelige hilsner :D

God helg til dere og!

God bedring med visdomstanna, Hope. Det er forferdelig å ha tannvondt :(

Sambo har utrolig vondt i kjeven nå, så han er lite blid.

Huskeliste :

- Pakke klær -> jakke, pensko, tweedskjørt, hvit omslagstopp, bukse, undertøy osv.

- Kosmetikk / renseprod / hårshampo

- Mobil, lommebok, parfyme, kam, og briller

- Presangene til bestefar, og kaken selvfølgelig.

Pleier å være enklere å huske om jeg skriver det ned et sted,.- jeg glemmer fortere enn en gullfisk, og det blir litt kritisk noen ganger. Skal jo tross alt til Oslo, så det er ikke bare en kjapp kjøretur om man har glemt noe. Brrr..

God kveld :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...