Gå til innhold

Status presens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann, Diva, bare titter innom og sier hei, jeg! :-)

Håper alt er ok med deg tross det som skjer rundt deg.

Kjempeklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tuaen takk for hyggelige hilsner, folkens :D

Håper dere alle hadde en fin og fredelig jul.

Skal prøve å få til en bitteliten oppdatering i løpet av uka, har vært litt hektisk i det siste, så tida går så altfor fort.

Gla`i dere alle sammen :klem:

:blomst:

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Riktig godt nyttår til dere også :klem:

Lenge siden jeg har vært her nå, er relativt sjelden så lenge av gangen på nett fortida.

Nytt av året, er at jeg har kjøpt en ny katt: en siamesergutt som jeg har døpt Sirius. Han er vel ca litt over tre måneder og er verdens nydeligste lille hannpus. Det gikk dårlig første uka vi hadde han og Lille Py sammen, men de er nå begynt å bli mer vant til hverandre og freser ikke lenger. De kan til og med sitte på fanget begge to uten å krangle. Likevel hender det at det blir slagsmål, og jeg er jo litt redd snuppa vil være voldsom mot den lille spjælingen :( Men jeg håper det stort sett er lek og at det er naturlig med noen fightrer. Regner med at de kommer til å trives bra i allefall, de har vist seg å tåle hverandre bedre og bedre.

Skal legge ut bilde av nykomlingen så snart vi får overført fra kameraet. Han er nydelig med blå/lilla maske og de skjønneste blå øyne :) Årntli`kosegutt :D

Ellers har det vært opp og ned med jobben. Den ene uka, så ser det stygt ut og jeg kan vente meg en oppsigelse i posten. Neste uke er det en annen lyd i pipa. Også nå er jeg i tvil igjen. Vi får alltid motstridende beskjeder og hint, så jeg er blitt rene nervevraket i forhold til jobben jeg nå.

Jeg har søkt så utrolig mange stillinger, og vært på et intervju, som dessverre ikke gav meg jobb. Har nå søkt på to skikkelig fancy drømmejobber, men siden de ikke har tatt kontakt "by now", så tror jeg det toget er gått :(

Har sett flere interessante stillinger ute da, så jeg skal være flink de neste par dagene og søke så det suser :D

Ellers er vel ting som vanlig, men jeg merker at jeg sliter veldig med å finne ut hva jeg vil, både på det personlige plan, karriere/utdanningsmessig etc. Jeg håper å få samlet trådene snart, for jeg er veldig sliten nå.

Bortsett fra det, så går det greit.

Håper dere alle har det bra og :D

Gla`i dere :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var denne kaffen vi skulle ta da....

Nå går livet i 120 fremover - skal i praksis og slike lange dager det fører med seg er ikke jeg vant til...

Godt å se deg innom av og til. Ikke at jeg er her så mye lengre, ser ut til at kontaktene mine forsvinner :wink:

Det er som du sier - før eller senere kommer din Jobb og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

heisann vennen.

Kan tenke meg den nye pusen din er nydelig. Siamesere er så skjønne :D

Kan du ikke legge inn bilde av den i albumet?

Håper ellers alt står bra til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hey people :hoppe:

Har vært sløv i det siste her altså. Føler kanskje meg ikke så mye hjemme som jeg gjorde her. Vet ikke helt, men det er ikke alt som fenger så mye som det gjorde. Hmf. Men - alle har vel sine "ups and downs" når det gjelder internettaktivitet og (?)

Er i allefall kos å være her igjen og se dere i boka mi :D

Middis og Kverula: jeg GLEDER meg stort til neste lørdag ja! Det skal bli så fint å se dere igjen :D

MarianneE-vennen min: sendte i allefall en noe lang mail i går, håper du fikk den. Håper vi sees snart, det er alt for lenge siden! :)

:vinke: Lizbet :D

Du får bare sende pm når du har tid tl en kaffe :) Jeg kan stort sett når som helst på ettermiddag/kveld etter den 12.02 (lønn hehe..)

Går greit nok her ja. Er ikke helt stø på hvordan forholdet her hjemme går ennå da. Bortsett fra det går det greit.

Skal på et veldig viktig og spennende jobbintervju torsdag om en uke på Riksen. Jeg MÅÅÅÅ ha den jobben, kryss fingrene for meg :blomst:

Skal legge ut bilde av siameserbølla mi jeg, skal se om jeg får gjort det i dag eller i morra. Han er så nyyydelig atte :)

Arwen: supert å se deg her :D Når er det bryllupet er igjen ? Er ikke det "any time soon"?

Får surre litt rundt på forumet og se om det er noe jeg har gått glipp av ;)

Gla` i dere :klem:

Klems :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen: supert å se deg her :D Når er det bryllupet er igjen ? Er ikke det "any time soon"?  

Nå til lørdag! :D 12.02.2005 braker det løs. Gleder meg til å kikke på henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...