Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Stor parasoll er et must for store terrasser. 21kvm er jo kjempe bra, håper dere får mye finvær i sommer så dere får brukt den masse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og glaner på TV. Mannen prøver å få lillebror til å sove, men det er ikke enkelt. Jeg har lagt storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 kr for fire krukker og en fontene høres ut som et kjempekupp! Vi har også fontene på terassen, kjempekos selv om den får meg til å fly på do i ett sett. :fnise: Deler av uteplassen vår er overdekket, men vi skal utvide den enda litt mer etterhvert og da skal vi også skaffe oss en markedsparasoll.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg! Herlighet, *skamme seg* vært mye å ta seg til den siste tida da. Det har vel du også :)

Så skjønne unger du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne gutter, og ja de ser ut som to luringer :fnise:

Gjør du på idag da?

Har ikke gjort så mye. Fått unna litt klesvask siden det ser ut til at det blir siste dagen med utetørk på en stund. Og så var vi noen timer på hytta til mannens tante. Nå er vi hjemme og slapper av. Lager hjemmelaget pizza og en porsjon ost og skinkemuffins.

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg! Herlighet, *skamme seg* vært mye å ta seg til den siste tida da. Det har vel du også :)

Så skjønne unger du har.

Du skal jo ikke skamme deg for det. Vi har det jo alle travelt med småtrolla våre. Godt at det går bedre med deg og lillemannen din. Håper du klarer å kose deg i heten :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært veldig varmt idag. Men nå melder yr om 17 grader og overskyet i morgen. Regn resten av uka....Skal bli deilig med litt kaldere vær, men jeg håper vi ikke har brukt opp sommeren alt. Kjipt at det blir dåelig vær nå som smurfen skal ha ferie i 7 uker. Han begynner til helga og skal i bhg den 4. august igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å scrappe, men aner ikke riktig hva jeg trenger for å komme igang. Må ned på ei hobbysjappe her for å se en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Håper det blir noen dager med regn bare og så kommer finværet igjen. Bare ikke 34 grader :gjeiper: Holder med en 20-25 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvordan går livet med to viltre små og gubbelure? Guttene dine er jo bare såå lik hverandre.

Har du merka noe sjalusi e.lign fra storebror, eller er han helt rolig mht å ha fått seg en lillebror?

Ha en fin helg snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvordan går livet med to viltre små og gubbelure? Guttene dine er jo bare såå lik hverandre.

Har du merka noe sjalusi e.lign fra storebror, eller er han helt rolig mht å ha fått seg en lillebror?

Ha en fin helg snuppa :klem:

De er ganske så like ja.... Og det blir nok action i heimen når lillemann kommer seg på beina :fnise:

Men vi koser oss som tobarnsforeldre, både jeg og gubbelars. Nå er han sykmeldt pga dårlig smøring og slitasje i skuldre så det blir litt avlastning for tiden. Herlig.

Storebror strekker grenser LANGT over det akseptable og ørene lider av selektiv hørsel. Jeg tenker det er en kombinasjon av sjalusi og "snart 4 år". Men han lar det heldigvis bare gå ut over oss. Forguder lillebror og koser og klemmer med han så fort han får sjansen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Storebror strekker grenser LANGT over det akseptable og ørene lider av selektiv hørsel. Jeg tenker det er en kombinasjon av sjalusi og "snart 4 år". Men han lar det heldigvis bare gå ut over oss. Forguder lillebror og koser og klemmer med han så fort han får sjansen :hjerte:

Akkurat sånn er Victoria! Skjønner ikke at det går an å høre så dårlig jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er Victoria! Skjønner ikke at det går an å høre så dårlig jeg..

Nei, det er ganske utrolig at det går an. Av og til lurer jeg på om det er helt tett der inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt scrappestæsj fra Panduro for 989 kroner :dåne: Jeg har lenge hatt lyst på det, men ikke funnet tid. Nå kommer det både skalpell, skjærematte, div. pynt, kort, kartong...ja, en del i posten om ikke så alt for lenge :hoppe:

Så skal jeg innom en hobbybutikk her og se hva de har. De fører og en del til dette formålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...