monja Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #16401 Skrevet 11. juni 2008 Jepp, vi har prøvd flere forskjellige metoder når; "Nei, vi er ikke interesserte" ikke fungerer, men idag prøvde vi den hittil morsomste (og den kommer vi nok til å bruke ofte ) I morges ringte tlf og vi så at det var fra et callsenter. Så jeg trykte på den grønne knappen på tlf og ga den videre til Smurfen Han elsker jo å snakke i telefonen så han lyste opp. Han satt og i fanget mitt så jeg hørte det meste av det damen i andre enden sa. Samtalen forløp seg noe ala dette: (T = Torstein og S = damen i andre enden) T: Hallo? Hva heter du? S: sa hvor hun ringte fra, men jeg fikk det ikke helt med meg. T: Jeg heter Smurfen (og han la til mellomnavn og etternavn) jeg S: Er mamma din hjemme? T: Ja. S: Kan jeg få snakke med mamma'n din? T: NEI! Du snakker med meg nå. T: Jeg ser på bompibjørnene....bla bla bla S: Kan jeg få snakke med mamma'n din? T: Nei, ikke idag, men i morgen kan du. T: Er det deg tante? Jeg måtte gå unna siden jeg lo stille så tårene skvatt, men T fortsatte å bable med damen. Så sier han plutselig "Hadet!" og legger fra seg telefonen. "Jeg trykket på den røde knappen jeg, mamma!" Jeg lo så jeg gråt og gubben hadde store problemer med å holde seg han og. Gleder meg til det ringer selgere igjen
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. juni 2008 #16402 Skrevet 11. juni 2008 Genial måte å bli kvitt telefonselgere på :gjeiper: Jeg avbryter de nærmest før de får sagt hvem de er og hvor de ringer fra og sier : Jeg er ikke interessert (veldig trykk på IKKE), adjø, og legger på.... synes de tlf selgerne kan være fryktelig slitsomme og ringe til ugudelige tider. :smile:
Scorpina Skrevet 11. juni 2008 #16403 Skrevet 11. juni 2008 Må være noe galt med telefonen min for vi får aldri slike telefoner.... Men er jeg lei meg? Nææææææææhh Metoden dere brukte derimot monja var jo bare geniaaaal! Antar tøtta fra call-senteret sier til sine kollegaer "Dit ringer jeg ALDRI mer!!!"
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. juni 2008 #16408 Skrevet 12. juni 2008 Fyrer i ovnen? Jøss er det såååå kaldt :dåne: Kos med lillemann, tiden går så fort synes jeg, allerede 10uker siden han ble født
monja Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #16410 Skrevet 12. juni 2008 Det er grått og trist og 12 grader ute. Deilig med fyr på ovnen.
monja Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #16411 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har fått rockeringen min. Den var mye større enn jeg trodde 2,2 kg tung, 105,4 cm i diameter, og full av vonde "riller" på innsiden. Mannen prøvde den ute på gårdsplassen her og bare etter et par runder rundt midjen var han bra øm. Kjenner jeg gruer meg litt til å prøve den.
monja Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #16412 Skrevet 12. juni 2008 Måtte pumpe før jeg la meg. Ellers hadde det blitt krise. Og mitt eget mini-meieri er ikke omfattet av streiken heller Nå har jeg 7x150 ml i kjøleskapet.... ja ja.
Linn3c Skrevet 13. juni 2008 #16413 Skrevet 13. juni 2008 Du har jammen masse melk! Håpar du får ein fin dag!
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. juni 2008 #16415 Skrevet 13. juni 2008 Rockring som er så stor, åssen ser den ut?
Niennah Skrevet 13. juni 2008 #16416 Skrevet 13. juni 2008 Den streiken kan ikke vare lenge. Det GÅR ikke, det er jo krise. Har jo et enormt behov for melk. Men det er mange som trenger melk, så de kan jo ikke holde på i en evighet. Akk! Rockeringer du? Norske talenter neste?
monja Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #16418 Skrevet 13. juni 2008 Rockring som er så stor, åssen ser den ut? Den er diger ja. Skjønner ikke åssen jeg skal få brukt den inne uten å rive ned noe http://www.sports-hoop.com/pic_product_acu..._circlebox1.jpg
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. juni 2008 #16419 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Den er diger ja. Skjønner ikke åssen jeg skal få brukt den inne uten å rive ned noe http://www.sports-hoop.com/pic_product_acu..._circlebox1.jpg Endret 13. juni 2008 av ~Milla~
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå