Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Spennende.... skal du prøve deg på kortlaging også eller?

Det kan hende det blir så jeg prøver meg på det og, men i første omgang tenkte jeg å få bukt med bildene mine :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er innom her en tur siden jeg først er i Trondheim! ;)

:)

Håper du har en fin søndag!

Skrevet

Bare innom med en :klem:

Å JA de var jammen like på de bildene der godguttene dine ja! :hjerte:

Skrevet

Gratulerer masse med gutten, Jinx :hjerter_rundt:

Mannen gikk og la seg med Lillemann og flaska. Han har puppenekt på kvelden, men på dagtid funker det som bare det. Han pupper litt på kvelden, men det er ikke mye kult altså. Snart skal jeg krype opp i senga som jeg deler med smurfen.

Ute blåser og regner det. Ferdig med sol og sommer for denne gang ja.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Det blåser noe veldig her og, men ikke noe regn. Hadde vært godt med litt regn nå, du får sende litt sørover ;)

Sov godt :søvn:

Skrevet

Dærsken døtte jente - du flesker til og leker ikke akkurat butikk når du setter i gang; nesten høvdingen i scrappestæsj??! :dåne:

Skjønt, det er fort gjort å la seg rive med når man skal kjøpe utstyr. Finnes jo bare sååå mye lekkert!!!

Har også store planer om å få scrappa bilder og slikt - meeen det var å finne tid og anledning til å få faktisk gjort det... Hmm.... :vetikke:

Hørte av ei at når hun scrappa så limte hun det på kartong som så ble lagt inn i plastlomme. På den måten holdt alt stæsjet seg på plass og ingenting ramla av etc. Èn smart måte å gjøre det på. En annen smart finesse er å lage på på kartong og sette inn i tom perm, ikke 'faste ark' i albumet. Ved å gjøre det slik kan man snu og trikse på rekkefølgen med bilder m.v.

Skrevet
Gratulerer masse med gutten, Jinx :hjerter_rundt:

Tusen takk! :love:

Skrevet

Nei, her leker vi ikke butikk. I dag klinka jeg til med enda en bestilling, på stempel i ulike varianter idag. Stakkar gubben er jo helt fortvila, for når kjerringa er hakta, ja, da er det best å holde seg unna. Men nå har jeg gitt meg selv shoppestopp på det meste ut juli. Får se hvor lenge det holder :ler:

Har akkurat lagt meg. Og ved siden av meg ligger min elskede smurf og sover så søtt :hjerte:

Mannen sover sammen med lillemann på smurfen sitt rom :ler:

Og når vi snakker om lillemann ja....vi la han klokka 17.45 og håpte han skulle sove en time eller to, men han sover enda :dåne:

Skrevet

:vinke:

Må si knotten din har godt sovehjertet du:)

Send litt over til meg også da - lillegutt sover bare en time i slengen på dagen han, og blir så overtrøtt:)

Hekta på scrapping? Det er jo ikke noe rart da, så mye fint man kan få lagd til:)

Vet bare at jeg skal få lagd dåpsinnbydelsene selv jeg, ikke det at jeg holder på med scrapping da, men ser på hva folk får til og får litt egne ideer:)

Mangler litt introduksjon på selve scrappinga.

Men shopping på nett - det kan jeg :ler: Har også satt egen restriksjon på det ja...

Skrevet (endret)

Shoppestopp varte til idag :sjenert: Men det ble bare noen småting da....

Vi har hatt den perfekte natta. Lillemann sov fra 17.45 til 23.45. Da ammet jeg litt mens mannen varmet flaska :fnise: De la seg igjen klokka 00.06 og han sov til klokka 06 i morges. Jeg ammet han og han spiste masse. Jeg har jo den sprengen på morgenen, men etter at han var ferdig så puppene ut som vrengte lommefor :overrasket: Og jammen sov han ikke til klokka 9. Da var han sulten igjen. Fikk av pysj, ble vasket og stelt og fikk pupp igjen. Kvart på 10 var han i drømmeland. Har puttet inn smokken tre genger, men han sover søtt. Tror ikke han kommer til å sove så alt for lenge da, for han gjør normalt sett ikke det på dagtid. Da er det mer cowboystrekk vi snakker om her :ler:

Endret av monja
Skrevet

Herlig bilde av de 5,2 kg med sjarm! :hjerter: Ha en fin dag!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Skal si lillegutt vet å sove, men bra det. Han kunne vært som sønnen til en veninne, han er 3måneder nå og våken meste av dagen og våkner myyyyyye om natten :dåne:

Skrevet (endret)

Åj, det så skøy ut!! :jepp:

Og FOR et sovehjerte på minstegutten deres. Hællandussen altså! :overrasket:

Får håpe det vaaaaaaaaaaarer :sjarmor:;)

Hvilke planer har dere for sommerferien forresten? Ta livet med ro hjemme pga lillegutt? Du har jo kjøpt deg ny hobby med scrappinga så da har du vel nok å gjøre fram til september hehe....

Endret av Scorpina
leif was here
Gjest ~Milla~
Skrevet

Så artig, husker jeg var på noe sånt som liten også. Jeg var til og med sminket og med museører som kostyme :gjeiper:

Gjest Madden
Skrevet

Huff..har havnet i samme uføret...shoppa scrappeting for nesten 2000 kroner forrige uke...og enda har jeg lyst på mere... :sjenert:

Lønningsdag i morgen heldigvis! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...