Susanna Skrevet 3. juni 2008 #16322 Skrevet 3. juni 2008 For en nydelig bebis altså!!! :D ..Jeg synes forøvrig han ligner mye på Smurfen!
monja Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #16324 Skrevet 3. juni 2008 Har bakt ost og skinkemuffins idag. Hujedameg, de ble gode
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. juni 2008 #16326 Skrevet 3. juni 2008 Sender du over noen sånne ost og skinkemuffins eller!? Hørtes godt ut
monja Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #16328 Skrevet 4. juni 2008 Tusen takk for skryt av lillemann Akkurat nå sover han sin skjønneste søvn. Var oppe kvart over 6 idag så han sover bra gjennom natta. Til tross for varmen *urk, men jeg klager ikke * Jeg og smurfen er oppe og mannen og lillemann sover. Mannen skal visst på jobb idag (han er på aktiv sykmelding), men han har ikke gjort noe tegn til å stå opp enda iallefall. Jeg skal egentlig på barseltreff på helsestasjonen idag klokka 13, men om det blir like varmt som i går vet jeg sannelig ikke. Det er allerede 23 grader ute så det ligger an til å bli hot hot hot. Da synes jeg det er bedre å være hjemme med lillemann. Smurfen er skikkelig solbrent idag og. Kinnene, til tross for iherdig smøring med solkrem. Lurer på om han skulle hatt sunblock jeg. Må innom apoteket idag.
monja Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #16329 Skrevet 4. juni 2008 Sender du over noen sånne ost og skinkemuffins eller!? Hørtes godt ut Hadde litt problemer med å få dem inn i PM'en, men jeg skal legge inn oppskriften iallefall
Gjest Reka Skrevet 4. juni 2008 #16330 Skrevet 4. juni 2008 Jeg vil også gjerne ha oppskrift! Så leit at smurfen er solbrent da, men sunblock er kanskje tingen hvis man er liten gutt og ute hele dagen! Ha en fin dag, uansett om du drar til barselstasjonen eller ei!
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juni 2008 #16331 Skrevet 4. juni 2008 **venter på oppskrift** Er ikke sånn veldig vant med gjærdeig, lager ikke slikt så ofte, men er de enkle å få til?
monja Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #16332 Skrevet 4. juni 2008 Gikk på barseltreff med lillemann pent parkert hos farmor. De hadde kosa seg begge to (og hun ga han ikke NAN idag ) Det var 10 mamma'er på treff, inkl. meg, og vi skal treffes igjen om 2 uker. Selvfølgelig akkurat da jeg har frisørtime så den må jeg bytte. Det endte vel opp med 4 gutter og 7 jenter tror jeg (ett tvillingpar). Nå har jeg puppet og mannen og lillebror ligger på rommet til smurfen siden det er kaldest der. Skal se om han klarer å sove litt. Smurfen leker ute på verandaen. Vi har satt opp basseng til han.
monja Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #16333 Skrevet 4. juni 2008 Muffinsene er superenkle. Bland alt i en bolle med sleiv (eller noe sånt), og fyll dem i amerikanske (store) muffinsformer. muffins med ost og skinke 250 g hvetemel 2 ts bakepulver 1 ts løkpulver 1 ts salt 1 ts paprikapulver 4 egg 3 dl creme fraiche 200 g revet ost 100 g kokt skinke hakka purre Alt blandes sammen,og legges i store muffinsformer. Stekes på 170 grader,nederste rille i ca 20-30 min. Må bare se de an,skal bli litt gyllne! Er gode sammen med supper eller salater Velbekomme!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juni 2008 #16334 Skrevet 4. juni 2008 Takk, skal prøve de endag Smurfen har fått basseng? Hørtes herlig ut, kanskje jeg skal kjøpe meg et sånn plaskebasseng for små barn og montere på terrassen, både for meg og voffen :gjeiper:
monja Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #16335 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har avkjølt meg i smurfens basseng jeg og. Fikk til og med lurt med meg gubben på et lite plask Men det var utrolig deilig og forfriskende da. Lillemann fikk smake vann i kveld. Og han ble såååå sinna da det plutselig forsvant
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juni 2008 #16336 Skrevet 4. juni 2008 Jeg har avkjølt meg i smurfens basseng jeg og. Fikk til og med lurt med meg gubben på et lite plask Men det var utrolig deilig og forfriskende da.
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juni 2008 #16337 Skrevet 4. juni 2008 Har du begynt overtalingen til en til baby eller?
monja Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #16338 Skrevet 4. juni 2008 Har du begynt overtalingen til en til baby eller? Vi har snakka om det og har vel blitt enige om å snakke om det igjen når vi har glemt alt om gulp og nattevåk (ikke at det har blitt så mye av det siste da )
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juni 2008 #16339 Skrevet 4. juni 2008 Ja det var nok en god ide. Kanskje han kan overtales da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå