Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smurfen er lagt. Ba om å få legge seg selv :dåne:

Men han klager over vondt i høyre øre. Så han har fått en smeltetablett så får vi se om han klarer å sovne.

Skrevet

Flott vekt på gutten din :)

Kjøkkenet ble jo knallfint jo, stilig.

:klemmer:

Skrevet

God morgen!!! Endelig er det helg - så godt som :hoppe:

Smurfen har fri og sitter og koser seg med maling. Lillemann sover sin søteste søvn og jeg og mannen har spist frokost, og det er bare kos. Ute skinner sola og det er varmt allerede.

Jeg venter på at lillemann skal våkne og ha mat. Han har sovet siden klokka kvart på 7 sånn ca. Og før det sov han fra 22.30 til 06. Flinke gutten :mrgreen:

Skrevet

Håper dere får en flott dag, og en riktig fin helg. :klem:

Skrevet

Så fine gull da har:)

God helg da Monja :)

Skrevet

Så nydelige gutter, også veldig koselig bilde da :hjerter:

Håper dere får en behagelig varm og deilig helg :sol:

Skrevet

Takk takk....jeg er veldig fornøyd med dem ja ;)

Idag skal svigermor ha lillemann en 2 - 3 timer. Jeg og mannen skal ha med oss smurfen på flyplassen i forbindelse med 40 års jubileum idag, så da blir minsten parkert bort til farmora som gleder seg stort.

Lillemann er nå på badet sammen med pappa'n. Vi måtte vekke han nå, for han hadde jammen ikke tenkt å stå opp :ler: Han sov fra 22.30 til 6, fikk mat og så sov han igjen fra 7 til nå. Hadde vi ikke tatt han opp hadde han nok sovet mye lengre. Men vi må dra klokka 12, og med en halv times kjøring må vi skifte fra pysj og amme nå.

Skrevet

Og lillemann liker NAN har vi funnet ut idag. Svigermor var barnevakt mens vi var på jubileum på flyplassen. Vi hadde med 2 boker morsmelk, men svigermor hadde likevel greid å gi han en boks med NAN (som la langt nede i stelleveska i tillefelle krise en gang) Ja ja, greit å prøve det selv om jeg måtte tømme ut to bokser med verdifull MM (akkurat det var litt kjipt da). De hadde kost seg så masse. Vært på trilletur, sunget og kost. Heldigvis fikk han ikke magevondter av NAN.

Og jeg er så glad for at han fikk være hos svigermor. To F16 fly i full vigør er jammen ikke noe for en baby. Sto to stykker ved siden av oss da jagerne kom og babyene ble så redde (rart :sprettoy: ) De prøvde å holde for ørene på dem som best det gikk, men det var jo ekstrem høy lyd da så babyene gråt og var helt hysteriske. De var kanskje en mnd eller så eldre enn lillemann og jeg fikk så vondt av dem. Unødvendig å ha med små babyer på sånt :sjenert: De aller fleste vet jo at jagerfly bråker.

Skrevet

Da har vi endelig fått lagt lillemann. Herlighet for et styr han har holdt i kveld. Så overtrøtt at det ikke ligner noe, men sove? :riste: Neida, hyle og skrike og spise, det er det kvelden har gått med til. Men nå er han endelig i seng etter et bad klokka 22.30, og litt pupp og flaske med 90 ml. Jeg er helt susa i hodet.

Skrevet

God søndagsmorgen!

Her var jeg oppe klokka 6. Skikkelig melkespreng så jeg og min venn, pumpen, har hatt hyggelig og nødvendig samvær nå :fnise:

Men jeg finnes ikke trøtt så jeg har offisielt stått opp. Smurfen kom inn til oss og ligger på tvers i senga så der vil jeg ikke ligge uansett.

Lillemann har heller ikke vært våken enda :hoppe: Han har blitt såååå flink til å sove den gutten :mrgreen: Sovna litt før klokka 23 i går og enda ikke vært oppe når klokka er halv 7. Ny rekord :hoppe:

Jeg skal vaske hus nå. Greit å ta gulvvasken når det ikke er noen små føtter som tråkker overalt.

Skrevet

Tenk at det er 1. juni alt, og endelig sommer :juhu:

Skrevet

Lillemann sov til klokka 7. Det ble 8 timer det, og ny rekord :juhu: Måtte det fortsette.

Jeg har vaska alle gulvene i huset, bortsett fra soverom og bad. Og jeg har forberedt laksen vi skal ha til middag idag. Vi er fortsatt uten stuebord så det ble jo så lettvint å vaske :fnise:

Nå er mannen oppe og lillemann er pent parkert i bagen sin igjen. Han ble jo så trøtt etter maten, og som vanlig tenker jeg at han bruker halve formiddagen på å sovne. Når han sovner nå forventer vi nesten at han sover til i 11 tiden.

Skrevet

1. juni og sommer :sol: Så deilig at lillegull sover så godt om natten! Håper det fortsetter! :) Nyydelig bilde av gullene dine! De er litt like, er de ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...