Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De store gutta har dratt til bhg og jobb. Jeg sitter og venter på at lillemann skal våkne. Vi la han klokka 22.45 og siden har han ikke gitt lyd fra seg. Rare meg blir jo supernervøs når det skjer så jeg var rimelig snar til å se oppi vugga hans i morges. Der lå han og virra litt med hodet før han tippet det til siden og sovna igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han sover....Nå har jeg pumpa av det verste trykket...vært ute og hengt opp klær....satt på en ny maskin med håndklær....spiser frokost....og jeg venter.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig. Nå våkna han kvart på 10. Puppet fra begge sidene og nå sover han igjen :ler: Skal vel vokse og bli stor. Lurer på om jeg skal ta han med ut i vogna eller om han bare skal få sove inne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~
Har tømt melk i laptop'en. Jævlig smart....I will be back - håper jeg.

:sjokkert:

Må være forsiktig. :gjeiper:

Virker den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den virker. Fikk snudd den opp ned og tørka av den med en klut. Så fikk den stå litt og nå funker den som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme....har vært på bursdag til mamma. Enkel servering, Krone is, men det passa perfekt i varmen. Så var vi på dåpssamtale. Var jo så herlig å komme inn i kirka, for der var det kaldt.

Lillemann ble jo såklabert sulten, og i mangel på oppvarmingsmuligheter ble det kald morsmelk på han. Men han glufsa det ned det og :ler: Akkurat som broren sin liker han kald melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innom og hilse på tilbake :)

Jøss, som han sover lillegutt. Man blir jo kanskje litt urolig når de sover og sover, men enkelte ganger har de behov for mye søvn... akkurat som vi har :)

Hvordan er tilværelsen med to i forhold til èn da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kos med en til ja....

Det har jeg begynt å tenke på og.. Men jeg er litt delt jeg da. Mannen vil vel egentlig ikke ha flere, så det blir vel sånn. Men man skal aldri si aldri ;)

Lillegutt har virkelig både matvett og sovevett! Deilig det da.. Christian er også sånn og det er ganske behagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom og hilse på tilbake :)

Jøss, som han sover lillegutt. Man blir jo kanskje litt urolig når de sover og sover, men enkelte ganger har de behov for mye søvn... akkurat som vi har :)

Hvordan er tilværelsen med to i forhold til èn da??

Koselig å se et nytt fjes her inne. Han har nok behov for en del søvn nå som det er så varmt iallefall. Han sover lite eller ingenting på dagtid og da tar han det sikkert igjen på natta nå. Kommer sikkert av varmen, for det koker jo både i vogna og inne for tiden.

Tilværelsen med to er travel, men jeg har jo masse god hjelp i mannen min da. Han trår til på natten om nødvendig og han er hjemme med lillemann så jeg og storebror får litt mor - sønn tid og. Det verste er at jeg har fått kort lunte overfor størstemann så det har blitt en del ufortjent kjeft. Men vi er flinke til å snakke om det i ettertid, så jeg tror nok han har det greit. En del testing av grenser er det og jeg tipper det er hans måte å vise sjalusi på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det har jeg begynt å tenke på og.. Men jeg er litt delt jeg da. Mannen vil vel egentlig ikke ha flere, så det blir vel sånn. Men man skal aldri si aldri ;)

Lillegutt har virkelig både matvett og sovevett! Deilig det da.. Christian er også sånn og det er ganske behagelig :)

Mannen vil ikke ha flere han heller, men som hos dere skal en aldri si aldri. Det er litt vemodig å vite at man aldri skal ha liten baby mer, så jeg vil ikke si at det ikke blir flere.

Vi er heldige som har spise og sovegutter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom gubben hjem med årets kupp. Vi har kjøpt 4 svære krukker for å ha blomster i, og en fontene, for å ha på den nye uteplassen vi skal lage oss. I utgangspunktet kosta krukkene 498 kr pr stk og fontenen 798 kr, men vi fikk alt for 150 kr :juhu: Det må jo virkelig være årets kjøp. Og fontenen måtte såklart testes på kjøkkenet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så fine krukker, og fontene. Alltid koselig å pynte litt ute, også så billig da. Flinke mannen! :icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg virkelig til å få mere uteplass. Og denne plattingen blir rundt 21 kvm så det blir mye tumleplass der. Med utemøbler, grill, blomster....og så har pappa donert en markedsparasoll han har - som er 4 meter i diameter :juhu:

Men først skal det graves og bygges. Håper vi er ferdige til dåpen om 2 uker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...