monja Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #16001 Del Skrevet 7. mai 2008 Har vært på foreldresamtale i barnehagen! Og jeg er så stolt av Torstein. Har får så masse skryt at jeg nesten begynte å grine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. mai 2008 #16002 Del Skrevet 7. mai 2008 Åååååh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 7. mai 2008 #16003 Del Skrevet 7. mai 2008 Idag er forresten monjamannen 39 år!!! Du får hilse og gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 7. mai 2008 #16004 Del Skrevet 7. mai 2008 Hils til bursdagsbarnet og si gratulerer! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #16005 Del Skrevet 7. mai 2008 Nå begynner stresset.....snart....ja, jeg er stresset.... Lillemann sovna klokka 12 etter tidenes bæsjbleie Tipper han våkner og er sulten i 15 tiden. Men vi må ta han opp av vogna nå for vi må kjøre til byen klokka 14.15. Da skal vi hente Smurf i bhg og levere han til farmora. Så skal jeg trille en tur for jeg må småhandle litt bl.a på apoteket. Så må vi få lagt inn en mating et aller annet sted, for klokka 16.30 skal på på ultralyd med lillemann på sykehuset. Herregud, jeg er stressa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #16006 Del Skrevet 7. mai 2008 Hjemme!!! Og lettet....alt gikk bra. Vi kledde bare på M og kjørte til byen. Så dro vi rett til svigermor, både jeg og M. T ville plutselig ikke være med oss så han ble med mannen til legen. Konklusjon: Mannen er sykmeldt ut mnd pga et eller annet jeg ikke husker i skulderen. Vondt er det iallefall. Han skal på knalltøff Voltaren kur, behandles med fysio,utredes for revmatiske plager siden både svigermor og svigerinna mi har det, på kontroll for lungesykdommen sin (sarkoidose) på sykehuset her istedet for på St.Olav og jeg fikk beskjed fra legen om å spise multivitamin og Omega 3 Noen hadde visst nevnt noe om at jeg var daff og svimmel etter fødselen Jeg ammet lillemann mens vi var hos svigermor. Og klokka fem på halv fem hasta vi inn på sykehuset. Timen var halv fem. Vi kom inn med en gang og legen bøyde og tøyde på hoftene hans før han sjekka med UL. Og alt er bra med hoftene. Helt perfekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. mai 2008 #16007 Del Skrevet 7. mai 2008 Så bra med hoftene til lillemann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. mai 2008 #16008 Del Skrevet 7. mai 2008 SÅ bra at alt stod bra til med hoftene til lillemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. mai 2008 #16009 Del Skrevet 7. mai 2008 Har dere hoftefeil i familien siden knotten var på ul? Her har min storesøs brukt pute og broren til sambo hadde en hoftesykdom da han var liten. Dermed blir våre også sjekket med ul, har vært heldige å fått det gjort før vi har reist hjem fra barsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #16010 Del Skrevet 7. mai 2008 Mannen er født med hoftedysplasi og lå med pute lenge da han var baby. Så derfor blir de sjekket. Begge har blitt sjekket før vi reiste fra barsel, men på grunn av denne "skavanken" til mannen må vi inn på ny sjekk med UL etter en mnd. Da har hoftene blitt mer modne og da kan man konstatere 100% hvordan ståa er - sa legen til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. mai 2008 #16011 Del Skrevet 7. mai 2008 Så bra at alt er fint med hoftene. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #16012 Del Skrevet 7. mai 2008 Fortsatt oppe jeg. Har sett en ny episode av de svenske jordmødrene. Og nå er det bare en episode igjen Jeg elsker sånne programmer. Mannen og lillemann la seg for en stund siden, men kom opp igjen for litt pupp. Så spiste lillemann til han ble nesten i koma og nå håper vi han sover lenge. Han sovna i 22.30 tiden så følger han sovemønsteret han hadde natt til idag sover han til 05.30 i morgen tidlig. Spennende å se. Uansett er det mannen som skal opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #16013 Del Skrevet 7. mai 2008 Torsdag straks og lillemann er 5 uker gammel Tiden har gått så innmari fort. Vi skal som vanlig veie han på den ukedagen han ble født og jeg er like spent på hvor stor han er hver gang. Han kan jo ikke legge på seg over 400 gram hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #16014 Del Skrevet 8. mai 2008 Spådommen gikk i oppfyllelse. Han sov til 05.15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #16015 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Endelig har Pondusas lille smule kommet. Klokka 02.27 i natt ble han født, 3530 gram og 51 cm :juhu: Vi som hadde termin med 2 dagers mellomrom fikk barn med 5 ukers mellomrom :dåne: Endret 8. mai 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. mai 2008 #16016 Del Skrevet 8. mai 2008 Har vært på foreldresamtale i barnehagen! Og jeg er så stolt av Torstein. Har får så masse skryt at jeg nesten begynte å grine Åå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #16017 Del Skrevet 8. mai 2008 Knottis er 4500 gram. Opp 150 gram fra forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #16018 Del Skrevet 8. mai 2008 Lillemann er så i ulage hver kveld. Han skriker og skriker, men viser ikke tegn til vondt i magen. Og så skriker han når han ikke får pupp og ikke får pupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mai 2008 #16019 Del Skrevet 8. mai 2008 Lillemann er så i ulage hver kveld. Han skriker og skriker, men viser ikke tegn til vondt i magen. Og så skriker han når han ikke får pupp og ikke får pupp Stakkars liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #16020 Del Skrevet 8. mai 2008 Tror han er trøtt jeg, for duppene på kveldene er korte og urolige. Men så lenge han sover 7 timer på natta overlever vi litt uroligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå