monja Skrevet 22. april 2004 Forfatter #1581 Skrevet 22. april 2004 Mannen fikk nettopp telefon fra søsteren sin. Hun hadde vært på sykehuset idag og de har funnet ut at hun har Endometriose. Hvordan de egentlig har funnet det ut aner ikke jeg for det kan de vel bare konstatere helt sikkert ved kikkehullsoperasjon, men de trodde det var det. Hadde funnet flere blodfylte cyster på eggstokkene. Nå skulle hun visst gå på p-piller i minst tre mnd for å se om det bedra seg, og så måtte de ta stilling til om de ville ha flere barn for det er snakk om å eventuelt fjerne eggstokkene. Ja ja - livet er ikke enkelt gitt.... :-?
monja Skrevet 22. april 2004 Forfatter #1582 Skrevet 22. april 2004 Det kommer etterhvert et nytt bilde av hunden vår HER
Gjest Monster Skrevet 22. april 2004 #1583 Skrevet 22. april 2004 Hei Monja !! Er du Gravid også har du ikke sagt noe ?? Gratulerer i såfall også du som ALDRI skulle ha barn !! hva skjedde ?? :)
Midnattsol Skrevet 23. april 2004 #1584 Skrevet 23. april 2004 Hei vennen. Det var litt av noen gaver mannen din skal få. LITT forskjell på samboerene våre tror jeg. Han blir sikkert kjempefornøyd. Flaggstang og flagg er vel ikke akkurat billig, er det? Hmm, der fikk jeg forresten lyst på sånn stang som man henger på veggen og ha på den lille verandaen vår. Hva gjør du i dag da? Jeg er hjemme, ikke helt i form, så må lade opp litt, for den neste måneden på jobb kommer til å bli strevsom tror jeg. Litt mer arbeid på meg. Svigermor kommer med gutten min snart og leverer han her. Han trenger ikke være der når jeg er hjemme, så jeg og han skal bare kose oss i dag. Fikk nesten ikke sett han i går. Ha en god fredag!! NYDELIG hund dere har.
Væren Skrevet 23. april 2004 #1585 Skrevet 23. april 2004 Du er kreativ, ser jeg monja! Heldige bursdagsmannen!!! Jeg håper du får en kjempefin helg, min venn! 1000 gode klemmer fra sauen!
monja Skrevet 24. april 2004 Forfatter #1586 Skrevet 24. april 2004 Lenge leve kreativiteten Det er ikke så dyrt som jeg trodde for flaggstang. Så for meg tusenlappene flagre vilt, men det blir heldigvis ikke sånn. Fant en flott (vedlikeholdsfri ) aluminiumsstang på 6 meter og den koster 998 kroner + 198 kroner for festet til å stappe i bakken (som må mures fast, men nå har vi 120 kg sement i garasjen så det blir neppe noe problem). I tillegg kommer en flaggpakke med flagg og vimpel til 349 kroner. Altså blir hele greia komplett kostende 1545 kroner. Og det var ikke så ille. Han er absolutt verdt det Og han får ikke klær for det har han mer enn nok av. Nesten så jeg må ha kjetting rundt skapet hans så det ikke sprenges Så nå har vi flaggstang på forsiden av huset (snart) og balkongflagg på baksiden ved inngangsdøra. Anbefaler virkelig balkongflagg, Middis. Vi hadde det da vi bodde i leilighet og det var kjempefint. Billige er de også. Koster 79 kroner her tror jeg. Takk for hilsen, Væren! Håper du får en ullende god helg også. *vurderer om jeg skal låne ull - saksa di *
Væren Skrevet 24. april 2004 #1587 Skrevet 24. april 2004 *rekker saksa til monja* Heisann, vennen! Nå må du bare huske flaggplikten, da! Du kjenner til den, ikke sant? Må flagge på alle offentlige flaggdager når man har flagg! Det er grunnen til at late sauer ikke har flagg... Men det er utrolig fint med norske flagg som vaier. Skulle egentlig gjerne hatt flaggstang, jeg også. Får nøye meg med flaggholder på veggen med 5 små, norske flagg! Klem!
monja Skrevet 24. april 2004 Forfatter #1588 Skrevet 24. april 2004 Synes det er synd det ikke er flere flaggdager jeg :-? Så flaggplikten er neppe et problem. I tillegg lager jeg en holder med bjørkeløv og små flagg som jeg fester på verandaen på 17. mai. Utrolig fint med de små flaggene også. Men det er noe spesielt med det store da.... *drømme.......*
monja Skrevet 24. april 2004 Forfatter #1589 Skrevet 24. april 2004 JEJ!!!!! Idag fikk jeg siste avdraget fra Lånekassen.....Endelig er jeg ferdig med den dritten
monja Skrevet 24. april 2004 Forfatter #1590 Skrevet 24. april 2004 De mest geniale svarene fra tråden min, Hjelp, jeg får pels! på graviditetsforumet. Du kan godt få låne ull-børsten min! ...kom skal vi klippe sauen i dag.... ...klippe den bra, ja klippe den bra... ...kom skal vi klippe Monja i dag.... Nei, seriøst altså; Ikke bli bekymret med mindre du får trang til å ule mot månen. Er det snakk om så utrolig kraftig hårvekst da? (Siden folk trekker inn varulver og slikt ) Jeg har bare generelt litt mer hår på magen, ikke noe big deal. Mie!!! Er du ikke glad du har så gode venner, monja? Men seriøst: Sånn fra opprinnelsens morgen har nok dette vært en måte for den blivende mor å holde seg varm på. Vi har jo hår på kroppen for å holde varmen! Og det blir jo ekstra viktig når man skal sikre avkommet! *iler innom for å oppklare* Jeg "kjenner" Monja altså - så jeg tør spøke med henne Hva kan jeg si? Dere er så herlige altså
Malou Skrevet 24. april 2004 #1591 Skrevet 24. april 2004 JEJ!!!!! Idag fikk jeg siste avdraget fra Lånekassen.....Endelig er jeg ferdig med den dritten :misunnelig-smiley: Er redd for at det går nærmere 15 år før jeg kan skrive det samme i min bok. Men hva skulle jeg nå også ha brukt alle de pengene til ellers? Når du allikevel får pels, får du huske å pleie ulla di med Milo... God helg! Jennifer
Væren Skrevet 24. april 2004 #1593 Skrevet 24. april 2004 Hva kan jeg si? Dere er så herlige altså Ja, vi er i grunnen det! Du også, forresten! Og jeg takker og bukker, som har fått hele 2 av mine innlegg i den tråden omtalt som "geniale"! Det toppet hele lørdagen!!! Takk, monja!!! Ha en fin helg!
monja Skrevet 24. april 2004 Forfatter #1594 Skrevet 24. april 2004 4300 innlegg *på tide å få seg et liv?!?*
Malou Skrevet 24. april 2004 #1595 Skrevet 24. april 2004 Tror du ikke det er for sent allerede??? Har ikke tid til å få baby du, og i hvertfall ikke til å begynne å jobbe igjen. KG "stjeler" all tiden... Liv er forøvrig sikkert veldig oppskrytt... Jennifer
monja Skrevet 25. april 2004 Forfatter #1596 Skrevet 25. april 2004 Baby?!? Skal ikke den bare ligge å sove da? Iallefall den første tiden - til den blir ett år eller noe. Eller har jeg misforstått??? :o Ligger an til ammepute med innebygget tastatur kanskje? Eller PC på barnerommet? *noe å tenke på*
monja Skrevet 25. april 2004 Forfatter #1597 Skrevet 25. april 2004 Det har vært en daff søndag. Det regner her idag også så det er flott innevær da. Har faktisk vært litt flink og vaska både kopper, hus og meg selv Ble en velfortjent dusj etter strevet.... Mannen og en kompis har målt opp hvor vi skal støpe og sånt utenfor her så nå føler jeg liksom at det holder på å komme igang. Blir deilig når vi endelig begynner å se skikkelige resultater. Jeg er en utålmodig sjel....sukk Men det er nå iallefall en start. Fikk litt vondt av dem som holdt på ute i regnet, men de er begge utdanna snekkere så litt regn har de vel jobba i før. Tok ikke så alt for lang tid da. Og i morgen er det klart for trinn 1 i støpingen.... :-) Nå skal vi se "Ulvesommer" på DVD. Hm....har blitt noe norsk film i det siste :klø: Kanskje en kopp kakao gjør seg......
monja Skrevet 25. april 2004 Forfatter #1599 Skrevet 25. april 2004 Hm...hvor lenge etter fødselen skal vi ha dåp tro? Hva om vi får i midten av oktober? Kanskje i jula? Eller er dåp i jula teit? *gå i tenkeboksen :klø: *
monja Skrevet 25. april 2004 Forfatter #1600 Skrevet 25. april 2004 H e n g e p u p p e r ? ? ? Nuvel. kanskje jeg skal feste tråd i dem og stramme bak nakken? Eller dra på Felleskjøpet og kjøpe sånn jurstøtte (BH????) for Litago'er?? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå