monja Skrevet 3. april 2004 Forfatter #1481 Skrevet 3. april 2004 Hater klokka på KG.....oooops, glemt å stille den :evil:
Malou Skrevet 3. april 2004 #1482 Skrevet 3. april 2004 Juppiiiiii! Jeg fikk igjen den fantastiske astronomiske sum av 439 DKK på skatten. Så nå er jeg i gang med å planlegge hvor pengene skal brukes! Blir nok en lang liste det der... Ønsker deg en fin lørdag. Jennifer Se! Enda et innlegg uten værprat! (Klarer snart ikke holde meg lenger nå)
monja Skrevet 3. april 2004 Forfatter #1483 Skrevet 3. april 2004 Juppiiiiii! Jeg fikk igjen den fantastiske astronomiske sum av 439 DKK på skatten. Så nå er jeg i gang med å planlegge hvor pengene skal brukes! Blir nok en lang liste det der... regner med at du snart går berserk i en hel rekke butikker. Du er jo jammen meg blitt rik jo Se! Enda et innlegg uten værprat! (Klarer snart ikke holde meg lenger nå) Vet hva du mener. Det er hardt å ikke nevnde det. Men vi er så flinke atte :klem2:
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2004 #1484 Skrevet 3. april 2004 Vær og penger?! Søren at jeg ikke leste her i går; da kunne jeg skrytt av sol OG penger igjen på skatten, i dag er det kun skattepengene jeg kan skryte av Men hvem har tatt solen - hvilken vei har den dratt? Til Monja eller til Jennifer?? *leter* Bare vent - jeg finner den igjen til påskehelgen og da skal jeg fortøye den her i Bergen. Men dere er selvsagt - lig velkommen på besøk.
Malou Skrevet 3. april 2004 #1485 Skrevet 3. april 2004 *sprekker* Sola har IKKE dratt til Jennifer-land i allefall. Så IKKE skyld på meg likssom!!! :evil: Kanskje Monja vet noe om den? *lokker* :oops: Jennifer
Bettie Skrevet 3. april 2004 #1486 Skrevet 3. april 2004 Hei monja Synd at kvalmen er der fortsatt. Det er noe skikkelig herk! Du har sikert fått masse mer eller mindre gode råd om hva du bør gjøre, men jeg henger på et lite et - jeg hadde en pakke flatbrød ved senga, og når kvalmen kom sigende, småspiste jeg tørt flatbrød. Det hjalp litt. Ønsker deg en god påske.
Midnattsol Skrevet 3. april 2004 #1487 Skrevet 3. april 2004 Takk for hyggelig hilsen i boka mi. Flere bilder kommer nok etterhvert. Jeg har ikke så mye tid til å skrive på kg akkurat nå. Leser masse innlegg og er i min egen dagbok, men jeg måtte jo innom her en tur. :-) Kommer innom her når han sover - noe han gjør nå. Ønsker deg og monjamannen en kjempegod helg.
monja Skrevet 4. april 2004 Forfatter #1488 Skrevet 4. april 2004 JEJ!!!! Vi har SOL fra skyfri himmel og over 12 grader i skyggen allerede..... *nesten så jeg ikke tør å si det jo* Våkna klokka 7 idag av at det var forferdelig varmt på soverommet, så vi sto like godt opp da. Mannen har løpt til skogs for å trene bikkja og jeg har vaska en maskin med klær (må nytte på å henge ute nå) og sett en DVD, "Maid in Manhattan". Ikke den verste jeg har sett, men ikke mer enn :-? . Jeg er nok også mer i det romantiske hjørnet nå som jeg har litt ekstra hormoner. Bruker normalt ikke å reagere på filmer, men nå....... Det var ikke meningen å ta sola fra dere, Mie og Jennifer, men jeg håper jo vi alle kan få en bit av den til påske. Selv om jeg regner med at den legger seg til rette i sydligere og vestligere strøk da. Får nok smake min egen medisin Joda, Bettie, jeg har fått masse tips om hvordan jeg skal komme meg unna kvalmen, men siden den sjelden kommer når jeg ligger hjelper det ikke med kjeks eller sånt ved senga. Som regel kommer den når jeg har spist på ettermiddagen. Så middagen har jeg ikke hatt mye glede av i det siste nei :veldigsur: Åh, tuuuuusen takk for flere bilder, Middis!!!! Blir aldri lei av bildene du sender. Lillevoffen er jo bare såååå skjønn. Jeg og vil ha en sånn..... Håper det går bra med dere, men det høres jo positivt ut at han alt har funnet seg til rette. En liten tøffing formoder jeg..... *du må legge ut bilde av han i albumet så alle får se*
monja Skrevet 4. april 2004 Forfatter #1489 Skrevet 4. april 2004 100 sider i dagboken!!!!!! *lurer på om jeg skal printe den ut?!? :o *
monja Skrevet 4. april 2004 Forfatter #1490 Skrevet 4. april 2004 Kjære Gud: Jeg la tilfeldigvis merke til at i et av "svar gud"-innleggene, stod det at en eller annen kunne brenne pølser på en av dine brennende busker. La meg da, i all vennlighet, minne deg på at miraklet (eller hvertfall ett av dem) ved den brennende busk, var at ilden var kald, og så lenge man enda vil ha sine grillede pølser varme, så var dette en dårlig idè. I tillegg vil jeg takke deg for at jeg fant (etter jeg ba til deg om hjelp) kvitteringen på mobiltelefonen min som nettopp ble stjålet, slik at jeg nå får den igjen på forsikringen. der sparte du meg for 2000 kr, tjommi! Gud svarer: Du din lasaron! Hvem er du til å sette spørsmål ved Mine storslåtte mirakler? Var du der da busken brant, den dagen da Moses kom for å søke Mine råd? Nei, det var du for pokker ikke! Jeg kan love deg at den ilden var varm, ja like varm som den ilden som du skal få svømme rundt i, når Jeg ekspederer deg til Den Evige Ildsjø på den ytterste dag. Grunnen til at busken ikke brente opp, var ikke fordi at ilden var kald, men fordi at Jeg på forhånd hadde sprayet godt på med asbest og andre ildhemmende stoffer. Du din vantro, Jeg skal slå deg på kinnbenet og knuse din skalle mot klippene! Deretter skal Jeg få en av dataekspertene som jobber her oppe i Himmelen til å hacke seg inn hos forsikringsselskapet ditt! Da kan du se langt etter de forsikringspengene! Forbannet være deg når du går ut og forbannet være deg når du går inn! Forbannet være deg på marken! Forbannet være deg i byen! Forbannet være din kurv og ditt deigtrau! Kjære Gud: Kvifor er Fastelavensbollar gule? Kan ikkje du gjere slik at di får ein overraskande farge neste gong! Helsing Magnar Gud svarer: Kjære Magnar! Fastelavensboller er som oftest gyllenbrune på utsiden, med litt hvitt (melis) på toppen. Slik har det alltid vært, og slik skal det alltid være. Men husker du ikke at du ba til meg i ydmykhet i 1993, akkurat den samme bønnen som du nå har sendt til meg? Da spurte du meg om jeg ikke kunne forandre på fargen på fastelavensbollene som din mor lagde til deg, fordi at du savnet litt spenning i hverdagen. Men jeg kan godt endre fargene på din mors boller enda en gang. FRA NÅ AV SKAL MAGNAR SIN MAMMA SINE FASTELAVENSBOLLER VÆRE RØDE OG BLÅ! JEG ROPER FRA MIN HELLIGE BOLIG. JEG BRØLER TIL MANNEN SOM ER KLEDD I LIN OG SOM HAR SKRIVESAKER I SITT BELTE! LA MIN VILJE SKAL SKJE I HIMMELEN OG PÅ JORDEN! PS! Noen påstår at fastelavensbollene alltid er gule og at dette skyldes at noen tar safran i dem, men disse står bakverkshedningene står i ledtok med Belzebub! Kjære Gud: Jeg antar du har blitt stilt dette spørsmålet mange ganger, men håper du vil svare likevel: Om Super Ted og Bompibjørnene var i en slåsskamp, hvem ville vinne? Super Ted er jo, vel, super, så han har selvfølgelig enorme brutale krefter. Men Bompibjørnene kan hoppe rundt som gale, så de kan være vanskelige å få fatt i, pluss at de har en fordel i antall. Men effekten av bompebærsaften er jo midlertidig, så... Ai, jeg får hodepine bare av å tenke på det! Per Gud svarer: Kjære Per! Så vidt jeg kan bedømme ville Super Ted banket livskiten ut av bompibjørnene, selv om noen hadde bundet hans høyre hånd bak på ryggen hans. Super Ted har, i motsetning til bompibjørnene, mye av den verdigheten som også Jesus pleier å imponere med når han er i solskinnshumør. Riktig nok er ikke dette så ofte som før, men hvem kan klandre ham når jeg stadig utsetter hans tilbakekomst til jorden. Det er vel ingen som i sin villeste fantasi ville kunne forestille seg at Jesus skulle hoppet rundt som bompibjørnene, uansett hvor mye bompebærsaft han skulle finne på å helle i halsen en fredagskveld. Da pleier min sønn heller å sitte å stirre deprimert ned i glasset. mens han lurer på når jeg skal sende ham tilbake til Jorden. Men når jeg tenker meg om, kunne jeg like å gi pokker i hele Gjenkomsten og heller skape en karakter som har de egenskapene som Super Ted har. Denne ville nok ikke latt seg verken pelle på nesen eller finne seg i å bli korsfestet av en flokk med skabbete romere. Om ikke annet skal jeg plante disse egenskapene inn i min sønn, slik at han kan komme tilbake til jorden som SUPER JESUS, med kappe og superstøvler som gjør at han kan fly rundt på den samme kule måten som Super Ted gjør det, når han skal dømme levende og døde, samt å gjenopprette mitt evige herredømme på jorden. Noen ganger imponerer jeg også meg selv. LA MIN VILJE SKJE PÅ JORDEN SOM I HIMMELEN!!!
Midnattsol Skrevet 4. april 2004 #1491 Skrevet 4. april 2004 HUNDRE sider jo!!! :bukke: Du får skrive mens du kan. Om noen måneder blir det vel mindre tid til det tenker jeg. Har lagt ut bilder i albumet nå, men du har vel sett de fra før av. :-)
monja Skrevet 4. april 2004 Forfatter #1492 Skrevet 4. april 2004 Hundre sider ja....Ikke så rent lite stolt jeg da, men det er jo ikke bare min fortjeneste. Takk til alle som har kludret ned noen i dagboka mi *Nå satser jeg på hundre til - minst* Det kan nok bli nøvert med tid til høsten ja, Middis, men jeg satser på at pappa'en stiller opp og avlaster en time eller to på ettermiddagen. Kan forøvrig ikke se for meg at det kommer til å bli noe problem Måtte jo inn på albumet for å se på bildet. Så nydelig.....sukk Det har vært en stille søndag. Har for det meste ligget på sofan og sett på Svensk TV3. Hele uka som gikk på "Fame Factory". Har så masse å se på i ukedagene så jeg må ta en sånn oppsamling i helgen. Smart Men det er jo bare en uke igjen med dem og nå. Hva skal jeg se på da da?????? Gubben var i skogen fra halv ni til tolv, og nå skal han lage pannekaker. Har ikke særlig matlyst, men skal prøve å presse inn et par. Bikkja ligger på trappa ute og snorker. Han er sliten stakkar..... :-?
Malou Skrevet 4. april 2004 #1493 Skrevet 4. april 2004 Takk for at du, en gang for alle har slått fast at vår kjære Super Ted er den tøffeste av dem alle! Men du, jeg synes altså han derre Gud har blitt litt skrikete på sine eldre dager. Kan det være at han hører dårlig? Så du har fortsatt stjålet sola ja... Tenkte meg det for her har vi regn. Men det er i det minste ikke storm-light ute lenger... Og grattis med de 100 sidene. Burde kanskje vurdere å printe dem ut eller lagre dem ja. Tenk om KG plutselig ble borte? POOF! Hæv æ neis søndei! Jennifer
monja Skrevet 4. april 2004 Forfatter #1494 Skrevet 4. april 2004 Nå er jammen meg sola borte her også. Den prøver iherdig å komme seg gjennom skylaget, men neida.....Så nå gjennstår det å finne ut hvem som har sendt disse for****a skyene.......Jennifer? Mie?? :-x *leter*
monja Skrevet 4. april 2004 Forfatter #1495 Skrevet 4. april 2004 Pappa'n min vant 6+1 på LOTTO i går kveld..... *og jeg fikk ikke høre det før nå.... :-x * Vinnertall 7 - 10 - 12 - 15 - 18 - 24 - 30 Tilleggstall 4 - 25 - 29 Premieprognose: 7 rette: 2 857 140 6+1 rette: 65 785 6 rette: 6 650 5 rette: 210 4+1 rette: 45
monja Skrevet 4. april 2004 Forfatter #1496 Skrevet 4. april 2004 Måtte bare sette inn bilde av hvordan hunden vår så ut som liten valp Og nå har han vokst seg stor og sterk og ser ut sånn
monja Skrevet 4. april 2004 Forfatter #1498 Skrevet 4. april 2004 :o 4000 INNLEGG!!!!!! :o *og nåde den som sletter noe nå *
Midnattsol Skrevet 4. april 2004 #1499 Skrevet 4. april 2004 Har kommet til det punktet at hvis noen sletter noe - så gjør det egentlig ikke så mye.
monja Skrevet 4. april 2004 Forfatter #1500 Skrevet 4. april 2004 Nå er lillegutten vår 2 år og 7 mnd. Kan ikke tro at det er så lenge siden vi fikk han. Han var bare 7 uker da. Utrolig hvor fort tiden flyr, så ta vare på valpetiden, Middis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå