Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2004 #1402 Skrevet 15. mars 2004 Slosskamp? :heia-Monja-smiley: Blitt litt agressiv av alle hormonene eller??
Midnattsol Skrevet 15. mars 2004 #1403 Skrevet 15. mars 2004 What???? Og selvfølgelig så jeg du vinka til meg. Vinka tilbake, jeg. :-) *klemme*
monja Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #1405 Skrevet 15. mars 2004 Så så jenter.....ikke det helt store jeg slåss mot da :oops: Jeg og gubben var ute og gikk en tur med voffen da vi, på vei tilbake, møtte en gammel kjerring med en liten svensk lapphund. Mannen ropte til kjerringa og spurte om det var hannhund (vår voffe liker ikke alle gutte-voffer) og hun svarte at; ja da, det var det. Selv om han ropte til henne kom hun "løpende" mot oss med den lille lurva si. (Les: den lille lurva er åpenbart så sterk at kjerringa ikke klarer å hanskes med den) Og det gikk som det måtte gå det: Vår ble sinna, den ble sinna - og jeg sto i midten Litt panisk fikk jeg hekta tak i nakkeskinnet på voffen vår og heiste han opp i armene mine. Noe som fører med seg at den lille lurva på bakken biter meg såvidt i to fingre, og gullegutten vår lager skikkelig spor på låret/lysken min idet han tar sats og kaster seg opp på skulderen min. Og teit som jeg er finnes det ikke Pyrisept eller annet her i huset så jeg må til byen for å rense det. Samtidig ringer mannen til legevakta for å høre om det er behov for eventuelt stivkrampesprøyte. Fikk telefon fra legen om at det ikke måtte til....puh :-) Så det var ikke så ille som det hørtes ut, men jeg har opplevd rettelig med PUDDELROCK idag
Midnattsol Skrevet 15. mars 2004 #1409 Skrevet 15. mars 2004 :trøste: Det var ikke vondt ment, det var bare den der puddelrocken
monja Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #1410 Skrevet 15. mars 2004 Åh? Øh...jeg visste da det.... :ror-som-faen-smiley: Lurer på om gubben har forsvunnet helt jeg?!? Han dro over til naboen for å få han til å se på tegninger av nybygg - og forhåpentligvis underskrive nabovarsel - for et par timer siden, og han har enda ikke kommet tilbake :-? Vel, vel....han kommer nok. Heldigvis bor vi så landlig at det er bare en nabo som gjelder når nabovarsel skal skrives, og det er han vi fester tomta hos. Det er med andre ord ikke tett mellom nabohusene her
monja Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #1412 Skrevet 16. mars 2004 *Skal returnere mail fort som f...* Har vært på apoteket og kjøpt Hydrogenperoksid idag. Fint å rense sår med, for det bruser så herlig når jeg holder på. Liksom "koker" såret rent. Nesten gøy Er en fryd å bruke istedet for Pyrisept iallefall. Sårskift blir rent gøy Og i min fortvilelse over at jeg ikke fant noe å kjøpe har jeg investert i 2 kg plenfrø?!?!? Vi skal jo så plen etterhvert da....greit å være litt føre var Var i banken idag og fortalte at prosjekt påbygg kanskje kom til å bli en smule dyrere enn beregna, men det var ikke noe problem sa bankmannen. Han bare la til litt han og skrev nye papirer om nødvendig, så det skulle gå så greit så.....puh :-D *Skal aldri klage på DnB Nor eller hva de heter nå *
monja Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #1413 Skrevet 16. mars 2004 Er jeg treig eller er jeg treig? Skriver ferdig de siste takkekortene fra bryllupet nå jeg.....7 mnd etter
Jinx Skrevet 16. mars 2004 #1414 Skrevet 16. mars 2004 Herrg... så fort tiden går... 7 mnd Syns forøvrig ikke at du er spesielt treig jeg.. Noen skriver jo ikke takkekort i det hele tatt
monja Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #1415 Skrevet 16. mars 2004 Takk takk vennen! Joda, det er hele 7 mnd siden, og tiden etter den store dagen har jammen meg gått raskere enn tiden før. Men det spørs jo hvor lenge det varer da, for nå har vi jo ordna oss mer å vente på fram mot høsten Synes timingen var topp da. Baby kommer 13 mnd etter bryllupet
monja Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #1416 Skrevet 16. mars 2004 YES!!! Ferdig med takkekortene....Fått alle i konvolutt og skal levere dem som skal i umiddelbar nærhet nå. Gidder ikke å sende dem som skal i byen bare. Det blir jammen meg dyrt nok likevel...........Men jeg er litt stolt av meg selv nå da. Selv om jeg egentlig burde hatt kjeft for lenge siden Vel, vel, nå skal vi ta en takkekort-runde i nærheten
Midnattsol Skrevet 16. mars 2004 #1417 Skrevet 16. mars 2004 Gjett hvem som gikk amok med "p". :oops: monja daaa, sende meg sånne ting!!
Fredslilja Skrevet 17. mars 2004 #1418 Skrevet 17. mars 2004 Hei kjære Monja, Fikk jo bare lyst til å stikke innom boken din også, for å minne deg på at det er ikke bare alle de andre som er utrolig herlige og flotte mennesker, du er en utrolig nydelig blomst på denne jord du med!! Så takk for alt du gir og er! Ha en utrolig herlig dag! klem fra lilja
monja Skrevet 18. mars 2004 Forfatter #1419 Skrevet 18. mars 2004 Har vært på bursdag til svigermor idag. 55 år :blomst_opp: Svigerinna mi kom også dit helt oppløst i tårer og sa at vi ikke måtte bli overraska om hun og mannen flytta fra hverandre. Hun ville ikke si hva som hadde skjedd enda, men det kommer. Selv om vi har ant det en stund hadde vi ikke trodd et var så nærme..... Koselig bursdag??? Ikke akkurat Var også på "Hokus Pokus dager" på Amfi senteret her idag og kjøpte mannen to nye jeans til 199 kr pr stk (ord. pris 299 og 399), og et par sko til meg til 100 kr (ord. pris 399). Sånne handleturer liker jeg *regner med det blir mange år til mannen vil ha nye bukser neste gang *
Jinx Skrevet 18. mars 2004 #1420 Skrevet 18. mars 2004 Jeg å vil på "Hokus Pokus" dager Skal dere kjøre helt til Orkanger ?? Det blir lang biltur det Kommer dere innom her eller ?? Her er det SOL ja. men har vært litt kald vind.. Å litt regn tilidgere i dag.. Snart er det FREDAG vennen Jej !! Torsdags klem fra Jinxen :klem2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå