Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med utrolig kult nytt nick!

*lister meg stille ut igjen...*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk, junebug! Følte liksom at jeg ble litt lei av monja jeg 8) og ville prøve noe nytt. Men det kan jo hende at jeg bytter tilbake igjen en gang.

Jeg hadde jo som mål å være her inne hver dag, og det har jeg klart, men jeg har likevel ikke klart å skrive i dagboka mi hver dag da. Ennå tar nok NM litt for mye tid :fy:

I går fikk Torstein sin aller første tremenning på min side. Ikke så rent lite stolt jeg da, når søskenbarnet mitt ringte og fortalte at nå var gutten kommet :sjarmor: Hun skulle egentlig oppdatere meg når de dro til sykehuset, men da riene starta klokka 04.30 ble det ikke tid til det med 15 mils reisevei i ambulanse. Da hun kom på sykehuset hadde hun 9 cm åpning, og klokka 09.35 ble pjokken født. En liten kar på 3600 gram og 50 cm. Akkurat 30 gram og 1 cm mindre enn Torstein :hjerte: Vi fikk komme å se alt klokka 11.00 og han var så nyyydelig. Kan ikke forstå at min lille gutt en gang var så liten *sukk*

Og for den som har glemt det - på onsdag blir han 5 mnd alt :sjokk:

Akkurat nå sover mann og barn dupp på sofan mens mor koser seg i senga med laptop'en :ler:

Håper alle som titter innom får en god helg!

:klem:

Skrevet

Heffalompen? :o :klø: Hadde ikke kjent deg igjen hvis det ikke var for avataren din tror jeg. Måtte se på signaturen din for å være sikker. :ler: Men det tar nok en god stund før du ikke er Monja lenger for meg tror jeg. Kanskje du kan være Heffalompen-Monja?

Godt å "se" deg!

Skrevet

Kanskje på tide å bytte ut avataren nå, eller er det sånn at jula varer helt til påske?!? Herregud, så jo ikke at det er julemannen heller jeg :oops:

Heffalompen-Monja ja :ler: Tror nok jeg kommer til å være monja lenge lenge for meg selv også. Vanskelig å plutselig forholde seg til et nytt "navn" synes jeg, men det er vel bare vanen.

Skrevet

Hallo heffalumpen!

5 md! Oj så tiden har gått.

Torstein er vel blitt stor og fin han :)

Ha en fin uke heffalump :blomst:

Skrevet

hei heffalompen. Lurte et øyeblikk på hvem som hadde forvilla seg inn i dagboka mi men så så jeg julemannen og signaturen. :idesmil:

Men du...en juleavatar i februar.... :roll::ler::tunge1:

Er han 5 måneder på onsdag?? :o Ble ikke han født for et par uker siden da?? :klø: Tiden flyyyr. Og min lillegutt har blitt 1 år som du har sett.

Må få se flere Torstein-bilder. :) Han er så søt!

Skrevet

Hei du - heffalompen! :ler: Morsomt nick - og HELT anderledes enn monja! Spørs om ikke jeg kommer til å tenke på deg som monja ei stund framover likevel - det er jo "monja" du er for meg! :wink: Men morsomt var det i hvertfall!

Håper det står bra til med deg og dine!

K

Skrevet

Da er jeg oppdatert i Ole Brumm verdenen

og vet også hvem Heffalompen er.. :Nikke:

Heffa a nice day! :rosasmil:

Skrevet

Ble ikke en så idyllisk dag som jeg hadde håpet. Sola skinner og været er flott, men dagen bringte med seg dårlige nyheter. Onkelen min er død - bare 37 år gammel :cry: Han ble funnet i leiligheten sin i går og mamma ringte meg i dag klokka 10. Huff, så trist og ufattelig. Han var jo så ung. De tror kanskje han døde av diabetesen sin, men han er sendt på obduksjon. Så da blir det begravelse til uka. Huff og huff...... :grine:

Skrevet

Julemannen er borte. Nå er det en heffalompavatar :wink:

Skrevet

Hei!

Har vært inne og sett på kjempefine bilder av lillegutt - han er herlig!!! :hjerte:

Trist med onkelen din...så meningsløst...så ung... :-( Godt man ikke vet hva morgendagen bringer...

Håper likevel at dere har det bra, etter forholdene...

K

Skrevet

:trøste: Uff så trist med onkelen din da :( Så ung...

Men over til noe mer positivt..

Torstein er jo såå søt da : :hjerter2: Masse flotte bilder :Nikke:

Skrevet

Tusen takk for gode ord, jenter :blomst: Har egentlig ikke fått noen reaksjon på dødsfallet, men jeg gruer meg veldig til å se dødsannonsen i avisa, og til begravelsen såklart. Ligger an til at det blir onsdag om en uke :cry:

Skrevet

Idag er Torstein hele 5 mnd!!!! :o :o

Synes ikke det er lenge siden han ble født jeg. Og på fredag, da jeg var å titta på gutten til søskenbarnet mitt kunne jeg ikke tro at han en gang hadde vært så liten. Føles som om det er bare noen uker siden han ble født.

Og om 3 uker begynner jeg å jobbe i 50%. Jammen er ikke spedbarnstiden lang nei. Må nyte den mens vi kan.

Nå skal jeg ordne litt mens han sover sånn at det er bare å dra på helsestasjonen å veie han idag. Må jo det på "runde" dager :wink:

Skrevet

Kondolerer med onkelen din. Så trist. :(

Må bli litt av en overgang å begynne å jobbe igjen. Det er vel ganske lenge siden sist? Gleder eller gruer du deg?

Skrevet

Kjempetrist med onkelen din!

Burde du ikke bytte dagbok-rom nå da? Siden du hører hjemme under H?

Skrevet

Nå har vi fått veid og målt pjokken, og idag er han 8070 gram og 68 cm. Det betyr + 470 gram og 3 cm på 1 mnd :o Ikke rart vi bytter ut klær hele tiden nei :ler:

Store flotte gutten vår...... :hjerte:

Skal flytte dagboka, Cilla! Bare ikke kommet så langt enda..... *eller vil kanskje ikke flytte fra M - gjengen :cry: * Skal nok få flytta til rette dagbokrommet.....snart :wink:

Takk for gode ord, Malou og Cilla :klem:

Jeg gleeeeder meg til å jobbe jeg. Har ikke vært på jobb på 15 mnd jeg så det skal bli godt å komme igang og da. Skal jobbe 7 dager (vel, to av de dagene er helg :oops: ) og ha fri 7 dager - herlig.

Skrevet

Ojojoj, 5 mnd allerede ja - utrolig hvor fort tida går! :sjokkert:

Eh, du...det blir ikke no' gøy når du flytter dagboka di... :roll: Du hører jo til blant "oss" K-O'ere...Jeg er skikkelig dårlig på å titte innom de andre dagbok-forumene...Må bli veldig mye flinkere til det når du flytter. :Nikke:

Ha en god dag!

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...