Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Av å ønske deg velkommen til side 800!!! :hoppe:

Takk takk! :klemmer:

Synes jammen det var på sin plass å gi deg æren og, siden Lille Smule lar vente på seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med en liten fest skjønner jeg....

*setter fram litt snadder til alle som er innom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann og sønn ligger strøkne og sover. Mannen er ute av drift idag, med vond hals og tilbehør, så han er hjemme.

Derfor skal jeg snike meg ut til byen etterpå. Må på Plantasjen og så skal jeg handle litt. I morgen blir mannebeinet 39 år og gammel mann så vi må ordne litt. Heldigvis skal vi ikke ha besøk i morgen, for det er tett program gitt. Klokka 9 skal vi på foreldresamtale, som mannen glemte i går :sur: , klokka 15.15 skal han til legen og klokka 16.30 skal lillebror på UL på sykehuset. Travelt ja :ler:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle dåpsinvitasjonene klare til å sendes ut. Papiret med fadderopplysninger skal sendes kirkekontoret og opplysninger om navn skal sendes til folkeregisteret. Jammen har jeg det på g her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med pumpa mi jeg. Greit å pumpe og skrive :ler:

160 ml på venstre siden, men det blir nok noe mindre på høyre. Men det er som regel høyre som er vanskeligst. Jeg rekker uansett ikke å amme før jeg drar til byen så da får vi spare de edle dråper i bokser til han våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytterakkern som du er godvenn med pumpa! Har brukt min elektriske dobbelpumpe én gang siden snuppa ble født og det var kun for å lette på trykket. Har ikke engang kokt flasker, jeg...storebror bruker dem jo ennå og jeg jeg koker ikke hans :fnise:.

Ikke har jeg mme og ikke har jeg tåtesmokker som passer for de under 3 mnd. jaja, det går seg vel til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har lillemann badet. Han elsker virkelig å bade. Og blir såååå sint når han må opp av balja. Stakkars, men det ble litt kos med mamma mens vi tørka og tok på pysj, og så ble det litt pupp og nå ligger han og dormer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele huset sover. Deilig. Stor og små barn i seng. Jeg er ikke spesielt trøtt så jeg sitter oppe litt. Venter på at det ene lammeskinnet skal bli ferdig vasket. Nå er jeg lei lukten av sau :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg er akkurat ferdig med en runde med pumpa. Litt over 300 ml er jeg fornøyd med. Lillemann sovna mellom 20.30 og 21.00 i går kveld og sov til over 03.30 idag :dåne: Nå sover han igjen.

Idag skal vi i foreldresamtale med bhg. Vet ikke om jeg blir med eller ikke. Vi får seg hvordan den minste sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...