Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Det er vel bare å innrømme at det er litt deilig når alle sover og det er fred i heimen. Håper smurfen finner senga si igjen snart da :)

Så deilig vær dere har hatt i dag da, her er det bare overskya. Håper det fine været som har vært kommer igjen. Det var jo så godt når det var det!

Ha en koselig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Været har vært kjempedeilig idag og. Litt regn på formiddagen, men så ble det nydelig. Sol fra skyfri himmel. Me like :mrgreen:

Lillemann sover tredje duppen ute i vogna nå. Han sover mye bedre der enn inne så da får han ligge ute. Ellers hadde han nok klamret seg fast til puppen tenker jeg. Idag har han kun spist en pupp til hvert måltid, men i ettermiddag måtte han ha begge så det er tydelig at det er mindre på ettermiddagen/kvelden. Skal i dusjen så han våker sikkert nå da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Har vært oppe et par timer alt jeg. Får ikke sove selv om lillemann sovna for en 20 minutter siden. Sliter med svimmelhet fra helvete. Nok at jeg reiser meg fra sofan så snurrer rommet :sukk: Jeg er livredd for at det skal snurre for mye når jeg har lillemann i armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var jammen tidleg oppe. Håpar svimlinga gjer seg. Prøv å få i deg meir væske, Knotten syg jo det meste utav deg no for tida... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Kanskje du skulle sjekka hb'en din? Tar du jerntabletter??

Hvis svimmelheten vedvarer utover dagen hadde jeg tatt meg en tur til legen, du har jo plagdes noen dager nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sove i 7 tiden tror jeg. Så sov vi til klokka kvart over 9. Og etter å ha fått på seg klær, tørr bleie og litt pupp så ble han akutt trøtt (da slipper han plutselig puppen og hyler utrøstelig) Så kvart på 10 sov han ute i vogna si.

Nå har jeg spist frokost og fått slappa av litt. Mannen ringte og lurte på hvordan det går. Han har og lagt ned forbud mot annet enn å sitte i sofan idag :sjenert:

Jeg har sjekka blodprosenten min, som ligger innenfor det normale, men jeg skal likevel få meg en time til legen for å sjekke opp jernlager, vitaminer osv. Kanskje jeg mangler den derre B12? Blir man svimmel av det?

Da jeg var gravid med Knotten hadde jeg blodprosent på 12,6 men likevel jernlager på 7 så jeg har mine tvil på at det plutselig skal ha bygd seg opp nå. Jeg mista tross alt 1 liter blod under fødselen og var rimelig bleik om nebbet. Men å komme gjennom til legen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir spennende! :ler:

Håper du kommer gjennom det legen. Forhåpentligvis er det noe du kan gjøre for det kan jo ikke være riktig at du skal gå rundt og ha det sånn.

Jeg sier det igjen jeg, pass på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde finfin hb med lillemor, men et elendig jernlager. Fikk kranglet meg til en ferritin-måling etter fødselen, og da var det rett på jerntabletter ja.

Håper du kommer gjennom til legen, og får deg en time. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror sov fra kvart på ti til kvart på to. Puppa litt, gulpa ut både mamma'n og seg selv, fikk helskift, tørr bleie og puppa litt mer før han ville sove igjen. Da var klokka kvart på tre :dåne:

Så vi tusla oss en tur da og han sovna fint i vogna. Nå ble han derimot litt urolig så han ligger i vognbag'en på sofan. Han er bra rolig, men jeg vet ikke om han sover. Han lå og sutta på smokken sin. Godt mulig han tror han er sulten, men så lenge han gulper sånn som han gjør tyder det på at det er fullt allerde så vi ser det an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann skriker og skriker og skriker og skriker.... vet ikke helt, men det er nok litt luft. Mannen går rundt med han i kolikkgrepet og det kommer da raper hele tiden. Og jammen ble han ikke sulten underveis. Leter pupp som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Det er så koselig når de bitte så leter etter puppen! De smatter og puster og lager gode lyder *mimrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da er en stykk knott lagt ut i vogna. Fikk på seg body, strømpis og bomullslue idag. Så ligger han på skinn, har helsepledd og dyne over seg. Tenker det holder, for det er en 14 grader ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 grader :danser::sol:

Knotten sover enda. Jeg har satt på oppvaskmaskin, tørka av stuebordet og ordna litt på kjøkkenet. Idag skal jeg tørke støv, for jeg kjenner meg mindre svimmel så jeg skal prøve iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke lese mer i boka di, for jeg blir så lysten på å få en liten til.... :sjenert:

:fnise: Det er bare å holde seg selv i nakken det....eller la det stå til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...