Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, ikke sant han er skjønn :hjerte:

Nå er alle barn, store og små (inkludert mannen ja :ler: ) i seng. Lurer på om jeg skal lure meg etter jeg og. Ikke for at jeg er så trøtt, men fordi jeg ikke aner hvordan natta blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12-årsdagen monja og mannen! :hjerte:

Så nyyydelig Knotten er! Og veldig lik smurfen, synes jeg! Ha en fin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Nydelig liten prins.

Han er lik mamman sin, mens Smurfen er lik pappan sin!

Enig?

:hjerter_rundt:

Endret av Jinx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfen og mannen er dratt på skogtur.

Knotten sover og jeg er så trøtt, men kan ikke legge meg nå for da våkner garantert minien.

I går kveld la jeg meg klokka halv 12 og jeg hadde ikke før fått kroppen under dyna før lilleprinsen lukta at mamma var i rommet. Han lå neddi vogga si og lette pupp som bare det. Han grynter nemlig som en grisunge når han leter :fnise:

Mannen tok han med seg opp og de la seg ikke før halv 2 igjen. Så sov han til klokka 5. Da ammet jeg i senga før jeg måtte opp å pumpe den andre siden. Så sov han til 8 og da ammet vi litt igjen. Og igjen klokka 9. Nå har han sovet siden da så jeg antar at han skal ha mat snart igjen.

Etterpå skal vi på Plantasjen å kjøpe roser. Farmora mi har bursdag idag så vi skal på kirkegården og legge blomster på grava hennes. Så skal vi på besøk til mamma og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en type....hiver seg på puppen med dødsforakt....spiser så det spruter (bokstavlig talt)....gulper mens han henger ipuppen - uten å slippe taket - og spiser som en gal igjen :dåne:

Er det rart jeg stinker sur melk? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig knott. :hjerte:

Blir bare mer og mer spent på når jeg skal få møte min.

Koselig med dåpsplanlegging, vi blir vel å ha det tidlig i juli, før fellesferien starter. Må gjøre det mens sambo er hjemme også.

Fant esken med dåpspynten etter pondus på kvisten, så den har jeg satt tilgjengelig der oppe.

Gratulerer med 12 år sammen! Vi har 10års jubileum første uka i mai vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...