Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er helt fantastisk, Linn3c. Masse å se fram til :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en liter pumpemelk i kjøleskapet :dåne:

Nå må vi begynne å helle det ut, for jeg har ikke nok kopper til å fryse ned før over helga.

Idag fikk Knotten sitt aller første bad i denne verden. Han ble bare tørket etter fødselen så han hadde ikke bada før. I motsetning til Smurfen kosa han seg stort i badebalja. Smurfen var jo hysterisk og bada 3 ganger det første halve året.

Skrevet

Jøss, storproduksjon! :-D

Så koselig det hørtes ut med bading av knotten i baljen. :hjerter_rundt:

Skrevet

Balje ja, der sier du noe. Kanskje vi skulle kjøpt det slik at vi kan bade lillebror også. Tror jeg har vært litt for avslappet denne gangen...

Skrevet (endret)

Så nydelige guttene dine er! :hjerter:

Tenk at lille knotten er over en uke gammel allerede! Tida går utrolig fort altså!

Fortsatt god helg! :klem:

Endret av La Traviata
Skrevet

Kjøpte ikke balje før på fredag jeg. Ikke noe travelt vi altså :fnise:

Og det endte opp med en liten en til 39 kroner på Rema. Skikkelig fancy greier :ler:

I natt har jeg vært skikkelig uggen i magen. Diare og kvalm, så mannen tok all matingen på lillemann. Han fikk mat klokka 23.50, 01.45 og 04.50. Etter den siste matingen sov han til 09.50 :dåne: Så hang han i puppen en times tid - inkludert påkledning og bleieskift - fra klokka 10 og nå sover han ute i vogna si på verandaen.

Har akkurat fått Smurfen ut at pysj og bunadsko og inn i vanlige klær. Han sitter forresten under spisebordet for der har han bygd seg Colosseum :lol: Gutten er jo hekta på Roma etter at mormora og morfaren var der forrige uke :ler:

Skrevet

Håper formen tar seg opp Monja! Er ikke noe gøy å være sånn uggen i kropp og mage!

Håper du får en kjempe fin søndag med de to kjempe søte barna dine! (Og mannen da ;))

:goodbye:

Skrevet
Håper formen tar seg opp Monja! Er ikke noe gøy å være sånn uggen i kropp og mage!

Håper du får en kjempe fin søndag med de to kjempe søte barna dine! (Og mannen da ;))

:goodbye:

Tusen takk. Nå er formen mye bedre så jeg satser på at det var noe jeg har spist.

Mannen og begge ungene er ute. Smurfen hjelper pappa å stable ved og Knotten sover i vogna si under oppsyn av gutta. Jeg sløver på sofan, burde sove, men klarer det ikke selv om jeg er trøtt. Regner med at Knotten våkner og vil ha mat om en halvtimes tid (han våkner sånn ca hver tredje time) så jeg skal vaske opp litt flasker og ammeskjold sånn at det er klart til da.

Skrevet

Jeg blir bare SÅ klar for bebis når jeg leser i dagboken din! :)

Skrevet

For en baby.....orker ikke suge, men gaper rundt puppen og lar melka sprute.....han svelger flittig da :ler:

Skrevet (endret)

Nå har Knotten hengt i puppen siden litt over klokka 3. Nå har mannen avløst meg med en skvett på flaske sånn at han kanskje finner roen og får sove litt.

Endret av monja
Skrevet

Du har virkelig fått et lite matvrak i huset. Kjekt at han tar flaske da.

Jeg har hatt en vannvittig produksjon med både lillemor og pondus, og pumpet ut masse melk. Men hva hjalp det når de nektet å drikke av flasken...

Skrevet

Han er et skikkelig matvrak. La seg jo klokka 19.45 etter et par timer pupp og 50 ml på flaske. Så klarte Smurfen å vekke han klokka kvart over 8 :sur: Så lå han 20 minutter på puppen igjen før vi la han på nytt - og mannen :ler: Nå håper jeg han sover et par timer iallefall.

Skrevet

Burde egentlig lagt meg jeg og. Mannen skal ta neste mating så jeg burde utnytta å få sove til jeg skal opp til matingen etter det.

Skrevet

:) Koslig å lese her inne hos deg! :)

Vet ikke om du husker det, men var med på et av treffene i Trondheim på Egon, tror du da var gravid med førstemann. :)

Skrevet

Her sitter jeg og er sprengt :dåne:

Vi la knotten klokka 21, etter amming, og han sov til klokka 2 :dåne: Så var mannen opp med han og ga flaske (130 ml :dåne: igjen) og la han klokka 3. Da sov han til klokka 5.30. Da lå jeg i senga og ammet et kvarters tid før han sovna. La han tilbake i vugga og han sover enda :dåne: en gang til.

Mannen har kjørt Smurfen i barnehagen. Tror at ei uke fri er mer enn nok for han :sjenert: Dessuten holder de på med noe slags prosjekt som skal framvises den 22. april så det hadde jo vært fint om han ikke gikk glipp av absolutt alt nå i innspurten da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...