Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Gjest Madden
Skrevet

:klem:

Så deilig at han sover så godt på natta da!!! :) Flinke knotten! Gjør liksom ikke noe at de tøver litt med søvnen på dagtid når nettene er så fine!! Bortsett fra at sprengen gjerne er noe verre på natta...det er iallefall min! :ler: Men jeg funker så himla dårlig når jeg ikke får sove noe på natta..så hvis jeg får velge så foretrekker jeg travle dager anytime! :fnise:

Tenk han er strax 2 uker allerede!!! :dåne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nattesøvnen har alt å si så det er bare å nyte de nettene som er så fine som dette.

Nå har både jeg og lilleprinsen fått i oss frokost og lilleprinsen er lagt, men virker ikke helt fornøyd. Tenker jeg må ut med den andre puppen etterhvert og. Så må jeg tenne opp i ovnen og brette sammen en haug med klær. Vi får besøk av helsesøster idag klokka 12.

Skrevet

Det er så koselig å lese her Monja!!!

Lykke til med helsesøster besøk!

Håper du får en fin mandag!

:goodbye:

Gjest Ballerina
Skrevet

Måtte bare innom med en liten hilsen og si at jeg bare digger signaturen din! :ler: Godt å se at det er flere husmødre som ikke er i bruk ;)

Skrevet

En flink tobarns-mor og husmor er du :Nikke:

Her har vi også peis, og det er herlig når det er kaldt i været og man har lyst til å ha det godt å varmt i huset.. Og så er det så ekstra koselig å titte på flammene inne i peisen :)

Ha en fortsatt fin kveld!

:klem:

Skrevet

Gikk det bra med besøk av helsesøster da?

Ønsker dere en riktig fin tirsdag. :klem:

Skrevet

Helsesøsterbesøket gikk kjempebra. Hun var veldig fornøyd med vektoppgangen til Knotten og hvordan han var med tanke på reflekser, at han ikke var for stram eller slapp i kroppen, at han var våken på kveldene og sånt. Snakka og litt om storebror og hvordan han var til Knotten og hvordan vi var til storebror. Vi fikk og time til 6 ukers kontroll den 16. mai - det er jo ikke lenge til :dåne:

Skrevet

Knotten sov fra midnatt til 02.50 og fra 03.20 til 09.00 :dåne:

Da vi sto opp fikk han pupp og kos og nye klær og nå sover han igjen. Lille sovedyret mitt :hjerte:

Smurfen er i barnehagen, jeg og mannen vurderer å ta oss en bytur og bare trille litt. Må kjøpe noen sparkebukser i str 56 og. Vi har jo ikke klær som er små nok for denne lille. Nå er pysjene i str 50 blitt for små og - han som brukte str 48 på sykehuset :dåne:

Skrevet

Idag er det akkurat 2 uker siden vi ble innlagt på føden. Synes tiden har gått så utrolig fort. Det virker jo som i går da jeg gikk der og venta på at fødselen skulle starte.

Skrevet

Smurfen furter i bilen. Han nekta å være med hjem fra bhg idag ( :dåne: ) og nå sitter han og furter. Han holder ut og, for det er jo en times tid siden vi kom hjem og han nekter enda å komme inn. Sta som mamma'n sin :ler:

Jeg hadde sånn spreng at jeg bare måtte inn for å amme da vi kom hjem, men nå var jeg ute og snakka med han men han bare freser til meg.

Skrevet

Har han vært en time i bilen? :ler:

Ikke alltid like lett å forstå seg på. Noen ganger er barnehagen pyton, andre ganger ikke. ;)

Skrevet

Han var en time i bilen ja. Endte med tårer for både meg og han. Han hadde hylt på meg ganske så lenge, men jeg trodde det var Knotten som gråt inne på soverommet. Der er han sammen med pappa'n sin så jeg overhørte lyden. Men da den aldri ga seg gikk jeg i gangen og hørte at den kom utenfra.

Da jeg åpna døra satt smurfen foran i bilen og prøvde å få opp døra. Men av en eller annn grunn greide han det ikke. Han dunket og slo på den så jeg løp ned trappen. Helt forgrått var han og. Hoven i ansiktet og hylte desperat på meg. Da jeg åpna døra hylte han at han måtte tisse. Jeg rev han ut av bilen og fikk av han klærne på gårdsplassen. Han tissa ut både seg selv og meg og ble jo så lei seg. Gråt og gråt selv om jeg sa at det gikk bra og at vi bare kunne vaske klærne og skoene. Men jeg gråt jeg og, tynget av dårlig samvittighet. Jeg burde jo hørt han :tristbla:

Jeg fikk av han det våte tøyet og tok han med inn på badet. Satte han på vaskemaskina og vaska han godt samtidig som tårene rant og jeg unnskyldte meg for at jeg ikke hadde hørt han. Da la han armene om halsen min og trakk meg inntil seg. "Det går bra, mamma!" :grine: Jeg måtte gråte en skvett til. Herlige gutten min :hjerte:

Skrevet

Ojda. Unnskyld at jeg måtte le litt, det hørtes bare litt komisk ut.

Bra dere er venner igjen nå. :klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Godt det endte bra, han er nå søt han smurfen, "det går bra mamma" ;)

Skrevet

Nå sitter jeg her med tårer i øynene. Stakkar smurfen og stakkar mamman :klem:

Skrevet

Kjenner jeg får helt vondt i hjertet bare jeg tenker på det, men det var jo bra at jeg tok av han beltet på bilstolen mens han satt der og furta. Ellers hadde han jo vært helt fast og ikke klart å dunke på døra. Stakkars. Han har fått masse ekstra kos idag den lille gutten min.

Skrevet

Knotten er så urolig på ettermiddagene og kveldene. Han sov 6 timer på dagen idag ( i strekk ja :dåne: ) og nå har han vært våken mer eller mindre hele tiden fra klokka 15. Han har sovet to dupper, en på 30 minutter og en på en time, og nå dupper han litt igjen, men jeg tipper han er våken før klokka 21. Og når han er våken spiser han. Han har en utrolig matlyst på ettermiddagen og kvelden, det er sikkert. Husker jo ikke hvordan det var med Smurfen, men mener det er noe av det sammen. Han har puppet og flasket og snart skal han vel henge i puppen igjen tenker jeg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...