pondusa Skrevet 8. desember 2007 #13721 Del Skrevet 8. desember 2007 Hipp hurra for halvveis!! Jeg følger rett bak deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #13722 Del Skrevet 8. desember 2007 Hopper litt for 20 uker :juhu: og må spørre... Du som pakker inn ting i cellofan. Hvordan får du det til egentlig? Føler meg komplett idiot her, for mine snurrer bare sklir opp... Du må bare snurre dem skikkelig hardt. Jeg har plagdes litt med noen snurrer jeg og så det er ikke så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #13723 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Idag er en så dag. Har fått handla mer til nisseserviset mitt - 2 dessertskåler, 2 dype tallerkener og 2 boller - og mannen er nesten 1000 kroner fattigere Jeg veide meg hjemme hos mamma - på den vekta jeg begynte å veie meg på fra dag 1 av svangerskapet og etter halvgått tid har jeg gått opp 1,5 kilo :juhu: Mamma sa dessuten at hun så at jeg hadde gått ned i meg selv :juhu: Kan det bli bedre? Endret 8. desember 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. desember 2007 #13724 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer med 20 uker og kun 1,5 kg Da har du nok gått ned litt i egenvekt, tenker jeg, for sånn ellers er jo 1,5 kg litt lite når man er 20 uker inbiller jeg meg. Men har forstått det sånn at du har litt ekstra fra forrige gang. Jeg har gått opp hvertfall 5 kg nå tror jeg... Har litt småangst for akkurat det med vekta, liker ikke å veie meg, spes. ikke når leger/jordmødre ser på... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #13725 Del Skrevet 8. desember 2007 Lurer på om omgangssyka har kommet til heimen jeg. Og passende offer? MOI Det kom iallefall som kasta på meg her for en halvtime siden og nå har det kommet begge veier, for å si det sånn Pokker altså, jeg vil ikke bli syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 8. desember 2007 #13726 Del Skrevet 8. desember 2007 Å nei, det er no' dritt. Bokstavelig talt Vi hadde det i forrige uke, men bare ungene, og bare den ene veien. Jeg håper veldig på at vi andre ikke får det. Koser meg med jerry maguire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #13727 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Ja, det er noe dritt Men jeg satser på at det er et engangstilfelle. Sitter og titter på "Bruce Almighty" mens gubben spiller på den andre PC'en. Sosial lørdagskveld Endret 8. desember 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. desember 2007 #13728 Del Skrevet 9. desember 2007 Huff, omgangssyke er noe dritt ja! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #13729 Del Skrevet 9. desember 2007 Heldigvis ser det ut til at det ikke er omganssyke Idag fikk smurfen forkle i adventskalenderen sin, så idag har mannen og smurfen bakt boller. Nå står de til etterhvening og jeg gleder meg til å smake Selv har jeg skåldet 1 kilo mandler. Nå har jeg dem til tørking i stekovnen, men etterhvert skal jeg henge dem opp over vedovenen til neste helg. Da skal vi lage kransekake og marsipan Var og ute med foringsbrett til småfuglene i sted. Fylt opp med solsikkefrø, villfuglblanding (frø) og brødsmuler. Det ble litt populært ja. Så nå har vi både den og masse meiseboller som vi har laget selv ute. Når det nærmer seg jul skal vi henge opp nek og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 9. desember 2007 #13730 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har også veldig lyst å lage fuglemat, har hatt det nesten hvert år (kjøpt), men her er ingen småfugler tydeligvis :gråte: De blir ihvertfall hengende urørt. Kanskje småfuglene ikke trives i store byggefelt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #13731 Del Skrevet 9. desember 2007 Gjør de ikke? Trodde sånne småtasser dukka opp overalt jeg? Her er det iallefall full fart i småfuglene. Og for ikke lenge siden kom det jammen to ekorn på besøk og. Antakeligvis et voksent og en unge. Kjempegøy å se på. Dessverre gikk naboene forbi etter ikke alt for lang tid, så da pila de vekk, men de kommer nok tilbake igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. desember 2007 #13732 Del Skrevet 9. desember 2007 Så koseleg med fuglar og ekorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 9. desember 2007 #13733 Del Skrevet 9. desember 2007 Mannen hadde en teori om at måsene skremte de bort Kunne godt tenkt meg både småfugler og ekorn utenfor vinduet ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #13734 Del Skrevet 9. desember 2007 Mannen hadde en teori om at måsene skremte de bort Kunne godt tenkt meg både småfugler og ekorn utenfor vinduet ja! Det kan hende ja. Vi bor jo ved sjøen, men her er det nesten ikke måser. De holder jo til inne i byen Så her er det fritt fram for små pip-piper iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #13735 Del Skrevet 9. desember 2007 Smurfen har sovna på sofan, jeg og mannen har spist middag - koteletter som har stått og ordna seg selv sammen med grønnsaker og mandeloteter i en stekepose i ovnen. Nam, men jeg klarte nesten ingenting. Jeg blir jo mett med en gang nå for tiden. Vi skal egentlig i 30 årsdag senere idag, men vi får se an formen til smurfen tror jeg. Nå er jeg gal i hodet mitt av å skrive navn på alle julekortene, men jeg er så og si ferdig. De som mangler skal leveres sammen med gaver så da haster det ikke så fælt. Men det ble 40 stk alt i alt :dåne: Nå skal jeg pakke inn en haug med gaver. Må bare få gjort det nå altså. Har snakka alt for lenge om det. Og så må jeg få klart alt som skal sendes. Fristen til posten er vel 16. desember så det er bare å henge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. desember 2007 #13736 Del Skrevet 9. desember 2007 Gratulerer med halvveis løp! - som tidne flyyr! Her er det så koselig å være, og særlig nå før jul. Du er et skikkelig julemenneske du!! Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #13737 Del Skrevet 10. desember 2007 "MAMMA!!!!MAMMMMMMMAAAAAAAAAAAAA!" Jadda, det var det jeg våkna til idag - kvart over 6 :dåne: Da hadde smurf våkna av at gubben sleit med å starte bilen sin. Han måtte starte opp min og få ekstra strøm på den, men neida. Gubbebilen skulle ikke noe sted idag Det er 7 minus må vite og sånt er jo ikke vi vant til Etter en halvtimes tid fikk han endelig start og da hadde jeg kledd på smurf og vi hadde åpna kalendergaven. Så en halvtime for sent dro de avgårde til barnehage og jobb. Og jeg får ikke sove Så jeg har satt på vaskemaskin og en oppvaskmaskin og skal snart slenge sammen en deig til kolakaker. Idag tok forresten gubben med seg dekkene mine til byen. Ja, de gamle vinterdekkene ja. Så blir det nye på bilen min idag og. Jeg har vært uten bil siden begynnelsen på november, men nå er jeg snart mobil igjen Da blir det kortere dager på smurfen i bhg de dagene jeg skal til byen. Enten leverer jeg han senere eller så henter jeg han tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #13738 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Dagens gjøremål: - sette på vaskemaskin - legge sammen klær - sette på oppvaskmaskin - ta ut av oppvaskmaskina og sette på ny. - bake kolakaker - tørke støv - sette på et par vaskemaskiner til nummer 2 Endret 10. desember 2007 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. desember 2007 #13739 Del Skrevet 10. desember 2007 Du er så flink! Inspirert til å sette på en vaskemaskin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #13740 Del Skrevet 10. desember 2007 Rimelig stolt av at jeg klarer å inspirere noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå