Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg søkte etter bilder av ribbe på google bilder. Se hvilket bilde jeg fikk opp? (Øverste rekke, bilde nummer 5)

Fineste ribba jeg har sett!

:fnise:

:fnise: Du leter nå etter så mye rart... :fnise: Men jeg er enig med deg da. Lekker ribbe :fnise:

Skrevet

Lille smurf har krupplignende hoste :sukk:

Han sovna momentant idag, noe som i seg selv er et dårlig tegn. Så vi har avlyst Tr.heims tur i mårra. Gubben skal avlyse timen sin på St.Olav for jeg klarer ikke å styre med smurf hjemme en hel dag. Forbanna bekken :sur: Men vi ble enige om at vi ikke vil sende han i bhg med den hosten, for vi vil ikke ha sykt barn til jul :riste:

Skrevet

Vi har vært på juletrejakt idag vi. Skulle ha en edelgran, men fikk skutt en gran. Fin var den, men du verden så utplukket det var :dåne: Nå skal den få stå ute til onsdag neste uke, så skal vi sette den i garasjen til fredag, får den får komme inn og bli vant til oss på et litt kjørligere rom på fredag. På lørdan den 22. får det komme inn på stua og pynte seg. Spent på hvordan det går, jeg som er så allergisk mot gran :sjenert:

Skrevet

Har vært en travel dag.

Smurfen er i bedre form, men hosten er stygg. Var nok ikke dumt å holde han hjemme idag tror jeg. Han har herja godt i ettermiddag så formen er stigende.

Selv sto jeg nesten en time i kø på osten idag. Skulle poste en 6 - 7 pakker og x antall julekort. Nærma meg 500 kroner i porto, men de er nå sendt iallefall. Så da kan jeg krysse av på lista mi, for det.

Var og innom og fikk tak i siste rest av julegaver, litt mer julepapir, tape og en saks. Så nå er det klart for mer innpakking i kveld :mrgreen:

Har fått masse multer til mamma idag og, så nå blir det deilig multekrem på julaften :hoppe:

Skrevet

Litt heit smurf. Temp på 38,5 så jeg er spent på om den er stigende.

Skrevet

Tusen takk, jenter :klemmer:

Selv om tempen ikke var spesielt høy, men høy nok for en som har 36 til vanlig. Nå har han vært veldig urolig den siste halve timen. Ropt på mamma, grått litt (og da går han jo tett med en gang) og vært halvvåken. Han har den typiske krupplyden. Har satt opp vinduet hans skikkelig og håper det ikke utvikler seg til kruppanfall.

Jeg er så glad for at jeg er vant med kruppbarn hjemmefra. Broren min var veldig plaget da han var liten, så jeg vet hva jeg skal gjøre om det oppstår.

Tror jeg skal gå og legge meg snart i tilfelle det blir våkenatt. I tillegg har jeg fått skikkelig lyskestrekk. Pokker, det er vondt :sur:

Gjest Dallandra
Skrevet

Håper dere har sovet godt i natt. Krupp er ikke noe gøy, vi har en med antydning her hjemme vi også, og tilbragte et døgn på sykehus i fjor vinter pga krupp.

Skrevet

Natta har vært litt urolig. Han våkna i natt en gang og kom over til oss. Da gikk mannen og la seg i smurfen sin seng mens jeg ble liggende å høre på den grusomme hostingen og klynkingen. I 7 tiden gikk jeg over på smurferommet og jagde gubben tilbake i vår seng. Da var det min tur til å sove....men fikk jeg sove? :riste: Så i 8 tiden mente smurf et var på tide å stå opp så da var det slutt på "sove". Hodepine og vond nakke idag, men smurfen virker i god form - bortsett fra hosten.

Skrevet

21+0 :juhu:

Fra 21 uker og 0 dager til 21 uker og 6 dager av svangerskapet.

Vekt: 400 g

Full lengde: 26 cm

I morges var det fullt liv i magen like før jeg våkna. Herlig :hjerte:

Skrevet

Tror jeg skal pelle meg til byen før galningene våkner. I går var det jo totalt kaos.

Skrevet

Jeg vurderte en tur til Sandvika storsenter i dag, men droppet det. Regner med fullstendig kaos....... :sukk:

Skrevet

Gratulerer med 21 uker :hoppe:

Godt at smurfen virker bedre da.

God lørdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...