Gå til innhold

Knøttets bryllupsdagbok <3


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare innom med et lite :vinke: og en :klem: Alt går bra? Når skal dere få se på lokaler og brudesuiten? Har du sagt det før kanskje? :klø: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Koselig å "se" nye "ansikter" her inne ;)

Skikkelig morro å planlegge, storkoser meg jeg- selv om det er leeenge til enda ...

Tenker på å snike innom dagboka di etterhvert

Hei! Har vært innom dagboken din et par ganger, bare ikke lagt igjen noe spor..det er såå moro å planlegge bryllup, blir koselig å følge deg. Jeg skal også gifte meg neste sommer og svever nok på den samme rosa sken som du.hehe.

:klem: bare innom å sier hei og sjekker at du har det bra :)

Og det ser ikke verre ut nei :)

varm  :klem:

Hei hå! Jada, koser meg som vanlig jeg. Skal ta en dagbokrunde etterhvert også, må bare komme litt til hektene

:klem:

Bare innom med et lite :vinke: og en :klem: Alt går bra? Når skal dere få se på lokaler og brudesuiten? Har du sagt det før kanskje? :klø:  :)

Alt er bra her! Kan ikke vente med å se på brudesuiten og finne lokaler nå! Vi skal fikse det neste uke, når vi drar til hjembyen min og besøker foreldrene mine:)

bare innom en tur og kikker litt :)  :vinke:

Det er lov ;)

Innom for å sei hei ;)

Vakkert frieri og du er veldig flink å tegne :klappe:

Blir kjekt å følge med deg framover

Takk for det! *rødme*

Koselig at du vil følge med på hva som skjer her! :)

------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå har vi vært hos svigers i en hel uke. Skikkelig hektisk, men også kjempemorsomt! Men alltid godt å komme hjem da, jeg har spesielt savnet senga mi- faktisk ... merkelig det der.

Det er egentlig ikke noe nytt innen giftemål og slikt, ikke har forloveden funnet ut hvem han skal be heller :ler: Men en venninne av mammaen hans sa seg frivillig til å komme, om vi trengte folk :P

Skal snart å se på brudesuite og finne lokaler nå, gleder meg! Og så skal vi i sølvbryllupsfest til tanten og onkelen min når vi kommer hjem også, koselig

Fikk nettopp sms fra svigerinnen min, som skrev at hun syntes det var så koselig når vi var på besøk, og at hun og kjæresten gjerne kommer på besøk til oss. Ble overrasket og glad jeg da, koselig!

Æsj, jeg hadde flere smileyer enn jeg kunne ha her, tåpelig med smileyforbud ... så hvis jeg har færre smileyer enn jeg bruker og dere lurer, så skjønner dere hvorfor nå *ler*

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min har skikkelig fobi mot å holde taler, så jeg får nok ingen tale på bryllupsdagen vår ... :tristbla: Jeg forstår han egentlig veldig godt, for jeg vet veldig godt hvordan det er å ha en fobi, men jeg må nok si jeg er litt skuffet likevel ... Heldigvis så blir det ikke et veldig formelt bryllup akkurat, så da blir det kanskje ikke så rart likevel ...

Forresten, bryllupsreisen blir nok ikke rett etter bryllupet. Forloveden tåler ikke varme noe særlig, hvis vi reiser om sommeren kommer han til å være helt utslått- og det vil vi jo ikke på bryllupsreisen! :sjarmor: Så bryllupsreisen blir nok til høsten istedetfor på sommeren ...

Idag skal jeg være snill pike og lage middag til forloveden når han kommer hjem:sjarmor:

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forloveden min har skikkelig fobi mot å holde taler, så jeg får nok ingen tale på bryllupsdagen vår ...  :tristbla: Jeg forstår han egentlig veldig godt, for jeg vet veldig godt hvordan det er å ha en fobi, men jeg må nok si jeg er litt skuffet likevel ... Heldigvis så blir det ikke et veldig formelt bryllup akkurat, så da blir det kanskje ikke så rart likevel ...

skjønner at du blir skuffa, det hadde jeg også blitt om jeg ikke fikk tale, selv om man jo må akseptere at ikke aller liker eller kan holde tale i forsamlinger.

Kanskje han kan skrive ned en tale til deg, og gi den til deg som et brev?

Kjemperomantisk, og han slipper å holde tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at du blir skuffa, det hadde jeg også blitt om jeg ikke fikk tale, selv om man jo må akseptere at ikke aller liker eller kan holde tale i forsamlinger.

Kanskje han kan skrive ned en tale til deg, og gi den til deg som et brev?

Kjemperomantisk, og han slipper å holde tale.

Er nok fortsatt bittelitt skuffet, men det gjør egentlig ikke noe særlig mye. Jeg forstår fobien hans veldig godt også- siden jeg har hatt fobier selv.

God idé! Skal snakke med han om det, så får vi se :) Takk for godt råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min har skikkelig fobi mot å holde taler, så jeg får nok ingen tale på bryllupsdagen vår ...  :tristbla: Jeg forstår han egentlig veldig godt, for jeg vet veldig godt hvordan det er å ha en fobi, men jeg må nok si jeg er litt skuffet likevel ... Heldigvis så blir det ikke et veldig formelt bryllup akkurat, så da blir det kanskje ikke så rart likevel ...

Skjønner at du kan bli skuffa. Forloveden min har og litt fobi, men har sagt at han skal prøve å skrive nokre ord og prøve å gjennomføre. Hadde blitt skuffa om han ikkje sa noko eg og sikkert, men ein må respektera det. Det er jo ikkje derfor vi giftar oss, det er fordi vi elskar kvarandre :hjerter_rundt:

kva om han skriv ein song i staden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om noen som hadde kjøpt inn ei rose for hver av bokstavene i navnet til sin kjære. Han ga rosene til henne samtidig som han fortalte om egenskapene hennes. Så hvis navnet hennes var Rose, så var det noe ala R- for romantisk bla bla, O- for omsorgsfull blabla, S for Sensuell, osv, osv.

Ikke at jeg tror at det kurerer noen med fobi, så er det hvertfall en romantisk, men enkel måte å gjøre det på. Og kanskje lettere å snakke når man samtidig gjør noe fysisk til bruden, (gir rosene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jento og Bare Bea:)

Takk for gode tips! Vi får se hva det blir til. Jeg skal ihvertfall ikke presse min kjære forlovede til noe:) Kjempekoselig at dere kommer med gode råd og tips,det setter jeg pris på!

Sant, man gifter seg ikke for å få en tale eller for at forloveden skal fortelle meg hva han føler for meg- men fordi vi elsker hverandre ... :hjerter_rundt::hjerter:

Ha en fin kveld, begge to! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------

Får ta en bitteliten oppdatering når jeg alikevel er her da:)

Ikke at jeg har noe nytt å fortelle, men. Har funnet litt mer ut av hvem vi skal be. Når jeg var yngre var jeg veldig god venninne med dattera til et vennepar av foreldrene mine, så jeg tilbringte mye tid hos de. Mamma og jeg har kommet fram til at det er naturlig at vi ber venneparet og de to barna deres, siden vi har tilbringt så mye tid sammen, og vært på flere ferier sammen, når vi var yngre:) Og sannsynligvis blir faren til venninna mi toastmaster. Han er en slik person som passer til det, og som kan komme med noen morsomme historier :rodme:

Imorgen skal vi sannsynligvis ut og se på brudesuiten- gleder meg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har også fobi mot å holde taler og det har jeg selv også. (Eller jeg har vel fobi for det meste her i livet :ler: ) Så jeg blir ikke skuffet, hvis han ikke holder en tale... men han har en sang til meg da :hoppe::hjerter_rundt:

Din forlovede finner helt sikkert på et eller annet romantisk til deg skal du se ;)

Spent på å høre om brudesuiten.... har dere fått sett på den nå??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære har også fobi mot å holde taler og det har jeg selv også. (Eller jeg har vel fobi for det meste her i livet :ler: ) Så jeg blir ikke skuffet, hvis han ikke holder en tale... men han har en sang til meg da :hoppe:  :hjerter_rundt:

Din forlovede finner helt sikkert på et eller annet romantisk til deg skal du se ;)

Spent på å høre om brudesuiten.... har dere fått sett på den nå??

:klem:

"Fint" at det er noen som har det slik som meg :) Har vel egentlig bare innsett at jeg ikke får tale nå, så det går bra. Hadde vært hyggelig om han hadde gjort noe annet da, men men. Ingen krise om han ikke gjør noe :)

Søtt at forloveden din lager sang til deg da! ;)

:klem:

Spennende med brudesuite. Må ta bilder sånn at vi og kan få se ;)

Er jo så spent!!!

:hoppe:

Fikk nok ikke tatt bilde, dessverre ... men skal fortelle om den ;)

Så morsomt at du er så spent! :sjarmor:

:klem:

innom med ein helge :klem:

Så koselig! stor :klem:

-----------------------------------------------------------------------------------

Da har vi vært og sett på bryllupssuiten ... Og den var helt nydelig! Dvs, vi fikk ikke se akkurat den brudesuiten vi skulle ha, men en annen som var så og si helt lik- for vår var opptatt akkurat den dagen vi var og så.

Kan prøve å beskrive da:

Stue, med sofa, tv, bilder, stoooore vinduer med nyyydelig utsikt! Og alt annet som bruker å være i stua, såklart. Lite bad med bare toalett og vask. Soverom med himmelseng, fiiine vinduer med nydelig utsikt. Bad med toalett, dusj, vask og badekar. Veranda, nydeeelig utsikt, faktisk relativt stor plass.

Helt utrolig fin suite! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og så har vi valgt sted for festen!!! Vi var bare på to steder og kikket, men bestemte oss for hotellet der vi skal ha brudesuiten. Det er et veldig fint hotell, med en nydelig utsikt. Og så er det ganske nytt, og alt der er så fint! Så da får vi et "mottagelses" område hvor gjestene møtes, drikker en velkomstdrink (vin?) og bare "mingler". Og så har vi "spisesalen", med nyyydelig utsikt mot havet og fjellene. Det blir nok ingen dans eller band, så vi trenger ikke områder til det. Så er det bar både i 1.etasje og toppetasjen, så hvis noen vil ha drinker får de går dit. Det er et utrolig fint hotell! Jeg er sååå fornøyd! :sjarmor:

Må nesten legge til link til hotellet!

http://images.octopustravel.com/HH/Images/N/MOL/MOLRIC16.jpg

Litt info om hotellet:

http://no.wikipedia.org/wiki/Seilet_hotell

Må sette inn en link til, med bilde av hotellet!:

http://www.emporis.com/en/il/im/?id=193186

Endret av Teria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint hotell, verkeleg stilig! beskrivelsane både av hotellet og av brudesuiten høyrest veldig idyllisk ut. Kor mykje må de betala for å vera der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fint hotell, verkeleg stilig! beskrivelsane både av hotellet og av brudesuiten høyrest veldig idyllisk ut. Kor mykje må de betala for å vera der?

Det er et litt spesielt hotell, og meget stilig ;) Er veldig fornøyd!

vi betaler 1900,- for rommet. Det er inkl. jordbær og champagne, og frokost:)

For lokalene betaler vi bare for maten + drikke. Ca 500,- pr.person + drikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig å lese om deg, såååååå utrolig romantisk frieri ! Og nydelig ring! Det hotellet var jo kjempefint! Ville bare si hei (har endelig litt dødtid på jobben, så nå kan jeg lese maaange dagbøker :ler: ) Blir morro å se kjolen når den er ferdig!

:klem: Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :)

Her går det framover ser jeg :klappe:

Kjempe flott hotell!!!!

Kanskje forloveden di overrasker med tale alikevell eller en sang som alle kan være med å synge på ;)noe blir det nok helt sikkert! Tror du blir fornøyd uansett jeg :klem:

Gleder meg også til å se kjolen når den er ferdig :)

Ha en riktig god helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig å lese om deg, såååååå utrolig romantisk frieri ! Og nydelig ring! Det hotellet var jo kjempefint! Ville bare si hei (har endelig litt dødtid på jobben, så nå kan jeg lese maaange dagbøker  :ler: ) Blir morro å se kjolen når den er ferdig!

:klem: Kath

Hei!

Så koselig med nye fjes i boken min :)

Skal luske innom dagboken din;)

Ha en fin dag! :klem:

Hei og hopp :)

Her går det framover ser jeg :klappe:

Kjempe flott hotell!!!!

Kanskje forloveden di overrasker med tale alikevell eller en sang som alle kan være med å synge på ;)noe blir det nok helt sikkert! Tror du blir fornøyd uansett jeg  :klem:

Gleder meg også til å se kjolen når den er ferdig :)

Ha en riktig god helg!

:klem:

Hei hei!

Gratulerer enda engang!!! :hoppe:

Tror nok jeg blir fornøyd uansett ja, selv om jeg egentlig ikke tror han kommer til å overraske meg. Vi får se! Det er uansett ikke det viktigste :)

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...