Gå til innhold

¤ 60 slankedager ¤

Gjest En Gjest:)

Anbefalte innlegg

Gjest Fantus
Jeg skal ha godtekonkurranse med meg selv - ikke noe godteri nå og frem til ferien (som er ca 60 dager fra nå). Jeg syns det er lettere å kutte alt enn litt, fordi når man spiser litt holdes suget ved like. Jfr tidligere erfaringer hvertfall.

Jeg er med på godtekonkurranse! (Ble litt mye is i helga her ja... :rodme: )

Og mine vitale tall:

87,8/70/87,6/-0,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk på vekta likevel jeg, selv om det ikke var planen.

Resultatet var oppløftende, er faktisk 65 kg, dvs -5 ca fra jeg ble gravid.

Mitt mål: max 75 kg i løpet av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 112,7 kg sist søndag (22.mai) og veier idag 112,2 kg. Altså ned 500 gram. Kanskje ikke noe å juble over, men så var jeg ikke noe flink til å trimme forrige uke, pluss at det har blitt en is hver dag siden torsdag og diverse utskeielser i helga. Så da er det rom for forbedring denne uken! Var ute og gikk i en og en halvtime i sola i stad. Må også prøve og kutte flere karbohydrater denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPSUMERING OVER GJENGEN MANDAG 29.MAI

navn: start / mål / no / resultat

Lille-my :103,5 / 100- / 100,8 / - 2,7 kg

Tøyseklumpen:86,8/ 73/86,5/ -0,3

Festus: 105/100/105/+-0

Galatea: 74/65/73,2/ -0,8

Helene : 90 / 68 / 90 / 0

Malina: 78kg/65kg/78kg/-0kg

Nivea 86,9 / 68 / 86,9 / -0

fantus: 87,8/70/87,6/-0,2

Endret av lille my
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verst i starten, så går det helt av seg selv - ihvertfall før!! Cluet er å bestemme seg hundre prosent og ikke tvile på sin beslutning. Begynner man å tvile - det er da det blir vanskelig!

Ja det er jammen sant! Nå har jeg ikke spist godis siden nyttår og det var bare de par første ukene som var ille. Nå frister det ikke en gang, og jeg spiste myye sjokolade før! Flinke er dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest Tobarnsmor

Jeg mista veiinga igår... Starta på lørdag og hadde planlagt lørdager.. Kommer sterkere tilbake..

Godt jobba til dere som allerede ser resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monana

Hei, jenter! :)

Glemte faktisk ikke veiedagen i går, selv om jeg muligens er litt treig med å legge inn tallene her... :sjenert:

Uansett: 77 / 58 / 76.8 / -0.2

Hadde som sagt ikke egentlig begynt før i går, så jeg ble bare positivt overraska over at jeg ikke hadde gått opp noe i vekt (spesielt etter lørdagens godte-orgie... :forvirret: )

Hmm, jeg skrev jo før at min største utfordring kom til å bli å komme meg opp om morgenene, jeg hadde helt glemt hvor avhengig jeg er av Pepsi Max... :forvirret: Er her noen som har lyst til å være med på en null brus-utfordring, eller? Jeg vet jo ikke om her er andre som har det samme problemet som meg (gjerne en hel flaske Pespi Max hver dag, null problem for meg! :sur: ), men jeg gjør hvertfall dette til mitt første steg... Kan hende brus ikke viser noe særlig på vekta, men jeg er hvertfall hellig overbevist at selv om det er kalorifritt, teller det IKKE positivt når det blir så store mengder!!! Så: null brus på 60 dager (gjerne lenger, da! ;) )

Så her var noen som hadde en avtale om 4 treningsøkter i uka, kan jeg være med på den? Hva slags trening gjelder det, har dere noe spesielt, eller? Selv er jeg i verdens verste form, så gåturer holder i massevis for meg just nu, men jeg drømmer om en dag å kunne jogge... :rosasmil:

Ha en fortsatt fin dag, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo Monana.

Jeg har også Pepsi Max-avhengighet, men nå har det faktisk gått noen dager uten, så det går så det suser. Du får bare stå på.

Jeg sliter med godteriet jeg da. Jeg spiser litt fortsatt, men ikke så mye, så jeg da litt flink... :ler:

75,2/65/75,2/-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer mitt og

69/60/69/-0

Skulle gjerne vært med på ikke noe godteri, men kan bli litt vanskelig, da jeg og datteren min har bursdag i juni og vi skal til Euro Disney.

Kan jo si at jeg ikke skal ha noe godteri, men litt is og kake må jeg nesten få, bare litt.

Har vært flink de siste dagene, og i dag har jeg vært på shopping i mange timer, er jo trim det og.

Er litt streng med meg selv og, for nå får jeg ikke lov til og kjøpe meg mere klær før jeg har gått ned en str i bukser. Men ble nye sko da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Hei, jenter!  :)

Hmm, jeg skrev jo før at min største utfordring kom til å bli å komme meg opp om morgenene, jeg hadde helt glemt hvor avhengig jeg er av Pepsi Max...  :forvirret:  Er her noen som har lyst til å være med på en null brus-utfordring, eller?

Så her var noen som hadde en avtale om 4 treningsøkter i uka, kan jeg være med på den? Hva slags trening gjelder det, har dere noe spesielt, eller? Selv er jeg i verdens verste form, så gåturer holder i massevis for meg just nu, men jeg drømmer om en dag å kunne jogge...  :rosasmil:

Ha en fortsatt fin dag, folkens!  :)

:vinke:

Hva man vil trene må man nesten bestemme selv, men vi kan godt si en minste tid, liksom...Forslag: min 45min ??

En liten oppmuntreing ang drømmen din om å kunne jogge ;) Før(noen mnd) siden hadde jeg ikke kjempe god kondisjon,men begynte med (variert) trening- også gåturer. Etterhvert la jeg inn løpeintervaller på gåturene, og nå har jeg blitt en sikkerlig jogge-entusiast :) Kan jogge/løpe i mange minutter i strekk, og synes det er kjempe artig! :)

Noe jeg gjør nå er å ha en løype jeg gå/jogger noen gnager i uken, og tar tiden hver gang- så ser man at man bruker kortere tid for hver gang(evt også klarer løpe lenger i strekk). Veldig motiverende!

Og du....jeg må prøve meg på en sånn lett-brus avtale! Meeen....tror jeg aldri vil bli helt avholds når det gjelder cola light(I am addicted!), så et realistisk mål for meg må nok være kun 1-2 ganger i uken. :sjenert:

Ellers så har jeg hengt med på Niveas forslag om godteri-avtale! (hjelp,her må jeg være litt forsiktig hva jeg kan finne på å gå med på i et svakt øyeblikk :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malina
Her kommer mitt og

69/60/69/-0

Skulle gjerne vært med på ikke noe godteri, men kan bli litt vanskelig, da jeg og datteren min har bursdag i juni og vi skal til Euro Disney.

Kan jo si at jeg ikke skal ha noe godteri, men litt is og kake må jeg nesten få, bare litt.

Har vært flink de siste dagene, og i dag har jeg vært på shopping i mange timer, er jo trim det og.

Er litt streng med meg selv og, for nå får jeg ikke lov til og kjøpe meg mere klær før jeg har gått ned en str i bukser. Men ble nye sko da.

Skjønner at det kan være vanskelig med en godteri/is- avtale da,men det trenger jo ikke være avtale om 0 utskeielser?!

Shopping er sikkerlig trim :sjarmor:

Hmm...lurer på om jeg også skal være litt streng når det gjelder kleskjøp....Må gå ned en str før jeg kjøper et nytt plagg. DET er ihf en STOR motivasjon for meg!

God idè ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Hvorfor kutte ut Pepsi Max..? Ok skjønner hvis det går ned store mengder, men ellers fikk vi lov å drikke det på Grete Roede kurset!! Det er jo min store trøst og glede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Jeg er sinnsykt sulten

Håper kantina stenger snart...... eller at noen kommer og stjeler lommeboken min

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Malina
Hvorfor kutte ut Pepsi Max..? Ok skjønner hvis det går ned store mengder, men ellers fikk vi lov å drikke det på Grete Roede kurset!! Det er jo min store trøst og glede!!

Mine grunner til å kutte ut cola light:

* Sikkerlig fy for tennene

* Noe av det verstet for sjelettet

* Alt sånn kunstig søtningsstoff er jeg en smule skeptisk til....

* Jeg blir oppblåst av å drikke for mye lettbrud(ergo magen ser større ut!)

Jeg vet ikke om jeg er noe stor-drikker akkurat,men drikker vel ofte 1 liten/1/2 stor 4-5 ganger i uka. Det er selvfølgelig mange som drikker mye,mye mer enn det.

Heldigvis er det jo heeelt uten kcal,men smaker jo like godt(synes jeg),så lett brus MÅ man ha på slanker`n! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli med på null brus. Men så er ikke jeg noe særlig glad i det da, så det er faktisk lett for meg.

Ja, shopping er veldig bra trim.

Håper jeg har klart og gå ned en str til skattepengene kommer, for da har jeg masse penger og shoppe for og vil gjerne shoppe og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPSUMERING OVER GJENGEN

navn: start / mål / no / resultat

Lille-my :103,5 / 100- / 100,8 / - 2,7 kg

Tøyseklumpen:86,8/ 73/86,5/ -0,3

Festus: 105/100/105/+-0

Galatea: 74/65/73,2/ -0,8

Helene : 90 / 68 / 90 / 0

Malina: 78kg/65kg/78kg/-0kg

Nivea 86,9 / 68 / 86,9 / -0

fantus: 87,8/70/87,6/-0,2

Monana: 77 / 58 / 76.8 / -0.2

Pimbila: 75,2/65/75,2/-0

Momo: 69/60/69/-0

Endret av Galatea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo.. Idag er det KALDT her, 6 grader, regn og sur vind.. Gjett om det er ei som ikke har lyst å gå tur idag.. :sjenert: Men skal gjøre et tappert forsøk, må bare vente på at gå-kompisen min skal få spist seg ferdig. Egentlig er jeg visst litt sulten selv, men må vente til mannen kommer hjem før jeg kan lage mat.. (sen middag idag, gitt). Skal ha fiskekaker og grønnsaker. (gubben kan da få noen poteter)

Er faktisk litt stiv og støl etter "Kari-trimmen" igår, så den fungerer jo tydeligvis..

Pepsi max er min gode venn, den kutter jeg ikke ut. Drikker ikke så mye, men synes den er god å ha når jeg har lyst på noe søtt.. Jeg merker ikke noe til at jeg får mer søthunger av å drikke pepsi max, leser jo at noen mener at man får det..

Forresten... Gifteringen min faller snart av... :overrasket: Tror jammen jeg har blitt tynnere i fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...