Gå til innhold

¤ 60 slankedager ¤


Gjest En Gjest:)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Til dere som har gått opp i vekt;

Det er gjerne slik at man går opp i vekt dersom man:

1) spiser mye salt (eks salami på skiva)

2) får/har menstruasjon

Altså: neste uke ser det garantert bedre ut om dere fortsetter i god stil.

Tobarnsmor - som ikke har fått fulgt veiinga i det siste pga ferietur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klappe: til alle dere flinke jenter! Jeg har da altså falt HELT av lasset, og er bare usunn.. Idag er jeg 26 år og 51 uker, og har fått bursdagsgave fra mannen.. En ministepper! Jeg sa nemlig at jeg ønsket meg noe som jeg kunne løpe på samtidig som jeg ser fotballkamp. Så da fikk jeg den, èn uke før bursdagen.  ;) Så nå må jeg nok pent bare gjøre som jeg skrøt av, nemlig være aktiv foran tv'en..

hvordan stepper er det du har fått deg? En sånn tv-shop ting? Sånn har nemlig jeg kjøpt, men det ser jo så enkelt og elegant ut på tv men jeg knoter fælt oppå der altså! Nesten sånn at jeg skulle hatt staver å holde meg fast i. *ikke dårlig balanse jeg nei*

Bruker du manualer i tilegg, for å trene overkroppen mens du stepper da eller?

Må få fingen ut å bli flinkere jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Hvordan står det til jenter? Lenge siden vi har fått noen rapport fra dere! Er det varmen som har slått dere ut?

Stå på videre! :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja varmen er godt i gang med og slå ut meg, men gjør det samtidig veldig lett og holde seg unna sjokoladen da. :ler:

Jeg har vært flink og har vært på trening i nesten 2 timer i dag, tok skikkelig i og.

Ellers er jeg veldig flink med maten. Får se hvordan uka blir nå, for på søndag reiser vi til Euro Disney og i morgen er det bursdagselskap for snuppa. Men det blir masse frukt, jordbær, is og sjokolade muffins. Så skal prøve og holde meg til frukt og bær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Jeg har falt helt av lasset jeg, og det er rett og slett fordi jeg glemmer det!! Jeg spiser ikke så galt - tror jeg, men det vil jo vise seg på vekta til mandag..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monana

Hei jenter! :)

Jeg er en av dem som ikke har vært her inne på leeeenge, men jeg har ikke helt falt av lasset, da... Har bare hatt så utrolig mye å tenke på at jeg har ikke fått tid til å skrive noe her inne! (Eksamen, arbeid ute, bryllup i slekta osv...) Mye stress, men noe "godt" har jo kommet ut av alt, da: jeg har gått ned i vekt! I dag veide jeg 74.9 kg, har ikke vært under 75 kilo siden jul... Så jeg er litt fornøyd, da... ;)

Men nå vet jeg ikke helt om jeg burde melde meg ut herfra eller ikke; jeg prøver å bli gravid... Og da bør man jo ikke tenke på å slanke seg, men heller på å få inn en sunn livsstil, ikke sant? Hmm, jeg vet ikke helt, jeg... Mulig jeg er gravid as we speak, menne... Nei, jeg følger hvertfall med dere inntil videre! ;)

Forresten er her mange som er kjempeflinke og fortjener en stor applaus! :)

P.S. Jeg anbefaler forresten å gå til innkjøp av en skritteller, jeg kjøpte en forrige uke (ble inspirert av en annen tråd her på forumet), og er allerede hekta! :tommelsmil:

Klemmer fra Monana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du henger med og, og gøy når vekta går nedover.

Jeg prøver også og bli gravid, men er sliter da. Men mitt kosthold er sunnt da, så tror nok ikke det er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75,2/65/71/-4,2 :)

Er på ferie hos foreldrene mine nå, så jeg vet ikke helt hvordan den vekta er i forhold til min, men håper den stemmer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75,2/65/71/-4,2  :)

Er på ferie hos foreldrene mine nå, så jeg vet ikke helt hvordan den vekta er i forhold til min, men håper den stemmer :-D

Eh, litt jetleg i dag. Trodde det var mandag i dag, jeg. Kjørte bil i hele går kveld og natt, så jeg datt visst litt ut. Hehe.

I dag har mamma servert 100 måltider. 98% var kaker og kaffe, så det spørs om veiinga i morgen ikke er like bra som i dag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekta mi var 69 kg, så gikk jeg opp til 70 kg og i dag veier jeg 68.7 kg.

Er jo fornøyd med at det går nedover, men det kunne jo godt raskere. Jeg som har startet og trene og. Får vel bare smøre meg med tolmodighet, for nå er jeg superflink.

Skal på trening med en veninne i dag og, og i går gikk jeg en lang tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fantus

Kjempebra jobba Pimbila!

Og stå på med treninga Momo! Og du vet, det er mest fornuftig å miste kiloene langsomt, da kommer de ikke så lett på igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg ikke forrige uke, men har gått ned to kg på disse to ukene og er veldig fornøyd med det! Her er mine tall:

Start:86,8/ mål:73/ nå:83,2/ resultat:3,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow,dèt må jeg si....Hva er "opplegget" ditt?

:klappe:

Hehe, ganske enkelt :)

De to første ukene var jeg flink til å spise riktig og trimme. Senere har jeg vært flink til å spise riktig, men ikke så flink til å trimme. Så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg fortsatt går ned.

Men det at jeg har sluttet med brus og godteri har nok en del å si.

Jeg har spist mye minimais i stedet for det svineriet jeg brukte å spise på kveldstid.

Jeg spiser hver 3. time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...

Idag har jeg begynt en slags "slankekur" også...Vil egentlig tenke ny livvstil istedetfor...

Jeg begynner å kjenne kroppen min og hva jeg legger på meg og motsatt av. Har funnet ut at brød og hvitt mel er BAD for megf, så jeg kutter rett og slett veldig ned på karbohydratene!

Vet det har vært mye i media om at denne metoden ikke er bra osv, men i en periode tror jeg ikke det er noe farlig.

Svogeren og svigerinna mi følger denne som livstil, o argumenterer sterkt for den!

Ei venninne av stemoren min har også gått ned 17 kg på denne dietten siden januar, og nå er jeg veldig klar for å kaste meg på lasset! ;)

Jeg har ikke så mye å ta av, men jeg er ikke fornøyd heller, vil derfor gå ned noen kg så jeg iallfall kan gå i hva slags klær jeg føler for... Må passe på når man er ung, og det er jo viktig å føle seg vel! :)

Vil ikke veie meg, orker ikke henge meg opp i vekta sånn i begynnelsen, vil heller fokusere på å spise riktig i førsten og det å venne meg til dette.

Idag har jeg spist:

*Kylling/skinke salat med ost

*stekt kjøttdeig med tacomix krydder, hermetiske tomater,champignon og rømme blandet med slags ostedip ting ved siden av. (dette fikk jeg servert hos svigerinna)Kjempegodt!

Det er så viktig å like maten man spiser selvom man slanker seg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...