Gå til innhold

¤ 60 slankedager ¤


Gjest En Gjest:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært flink den siste uka. Ikke så mye trening, men sunn mat.

I dag skal jeg på fest. Har ikke vært på fest siden oktober... Hvor mye går man opp i vekt når fester en kveld, mon tro? I gamle dager da jeg var ung og sprek festet jeg ofte, men gikk ikke opp. Det var tider, det :lol:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: til alle dere flinke jenter! Jeg har da altså falt HELT av lasset, og er bare usunn.. Idag er jeg 26 år og 51 uker, og har fått bursdagsgave fra mannen.. En ministepper! Jeg sa nemlig at jeg ønsket meg noe som jeg kunne løpe på samtidig som jeg ser fotballkamp. Så da fikk jeg den, èn uke før bursdagen. ;) Så nå må jeg nok pent bare gjøre som jeg skrøt av, nemlig være aktiv foran tv'en.. Og så, når bare sola kommer tilbake, skal jeg ut i finværet igjen. (ikke at det er meldt fint vær her med det første,men..)

Forresten, tross usunn livsstil, hadde jeg gått ned 700 gram forrige uke.. Men tror ikke jeg tør gå på vekta på mandag.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ha en strålende helg alle sammen!!!

Jeg var på fest forrige helg og gikk ikke opp for det, og jeg drakk i 14 timer og drakk masse.

Så lenge man ikke fester for ofte så tror jeg ikke det er så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

Jeg har ikke vært så veldig flink i uka før denne, men så har jeg vært ganske flink i den uka som har gått nå.. sist mandag hadde jeg gått opp et par hundre gram (...) Og nå har jeg tyvveid meg og gått ned mer enn jeg hadde gått opp. så jeg får bare være litt forsiktig med ananas isen og kaffe isen vi lager nå, så skal det (kanskje?) gå litt bedre denne veiinga!! :-) Stå på jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Jeg er ikke flink i det hele tatt for tiden. Er sulten hele tiden selv om jeg spiser proteiner. Kan noen trøste meg :grine:. Da jeg gikk på vekta i dag (tjuv veiet meg) så hadde jeg gått opp hele 4 kilo siden forrige mandag :overrasket:. Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal gå ned i vekt. Men jeg gir ikke opp!!!

I dag tok jeg sykkelen fatt og tråkket i høyt tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Jeg er ikke flink i det hele tatt for tiden. Er sulten hele tiden selv om jeg spiser proteiner. Kan noen trøste meg  :grine:. Da jeg gikk på vekta i dag (tjuv veiet meg) så hadde jeg gått opp hele 4 kilo siden forrige mandag  :overrasket:. Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal gå ned i vekt. Men jeg gir ikke opp!!!

I dag tok jeg sykkelen fatt og tråkket i høyt tempo.

:klem:

4kg er mye,ja...men hvis det er at du har forspist deg litt denne uken,så går de nok fort av igjen. ;) Kanskje du spiste mye mat/saltmat/fet mat i går?? Da går man ofte opp en del dagen etter,men vekten er fort nede igjen.

Det er bra du ikke gir opp! :) Håper det blir bedre til uken. Sender over en klem og motivasjons tanker til deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren
Jeg er ikke flink i det hele tatt for tiden. Er sulten hele tiden selv om jeg spiser proteiner. Kan noen trøste meg  :grine:. Da jeg gikk på vekta i dag (tjuv veiet meg) så hadde jeg gått opp hele 4 kilo siden forrige mandag  :overrasket:. Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal gå ned i vekt. Men jeg gir ikke opp!!!

I dag tok jeg sykkelen fatt og tråkket i høyt tempo.

:klem:

4kg er mye,ja...men hvis det er at du har forspist deg litt denne uken,så går de nok fort av igjen.  ;) Kanskje du spiste mye mat/saltmat/fet mat i går?? Da går man ofte opp en del dagen etter,men vekten er fort nede igjen.

Det er bra du ikke gir opp! :)  Håper det blir bedre til uken. Sender over en klem og motivasjons tanker til deg! ;)

Når jeg gikk på vekta nå viste det "bare" + 1,4 kg. Kanskje batteriet er dårlig?

Takk for oppmuntrende ord Malina!

Når det gjelder treningsavtale så kan vi godt ha det for neste uke. Hva med 3 dager, best å være realistisk. Hva sier dere til det?

Endret av synseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantus

Denne uka har ikke vært en bra slankeuke for meg... Blitt mye is på meg nå i sola...

Gruer meg til veiing i morgen tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75,2/65/72,6/-2,6 :)

Har spist ofte og lite denne uka + drukket vann, men har ikke trenet. Jobber i naturbarnehage så vi går turer og sånn, men jeg har ikke trent (at pulsen har økt). Bortsett fra når jeg spiller eye-toy spillet. Yeah.

Må vel si at 73 er vekta som jeg vanligvis veier, så det er kanskje derfor jeg gikk ned så mye denne uka.

Skal trene mer denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fantus

Ble overraska da jeg gikk på vekta i dag. Hadde faktisk gått ned 500 gram.

Fra 86,2 kg forrige uke til 85,7 kg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner og bli temmelig forbanna.

Jeg har vært superflink hele uka, spist sunnere enn sunnest og jeg har gått opp, nå veier jeg 70 kg, det vil si over 1 kg opp i vekt.

Jeg har og trent 3 ganger den uka, og vært veldig aktiv ellers og.

Men skal fortsette jeg, men nå er jeg jævlig forbanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner og bli temmelig forbanna.

Jeg har vært superflink hele uka, spist sunnere enn sunnest og jeg har gått opp, nå veier jeg 70 kg, det vil si over 1 kg opp i vekt.

Jeg har og trent 3 ganger den uka, og vært veldig aktiv ellers og.

Men skal fortsette jeg, men nå er jeg jævlig forbanna.

Skjønner godt at du er forbanna ja, når du har vært flink med både mat og trening! Men er du like flink denne uka, går du sikkert ekstra mye ned neste mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg hjemme fra ferie, og veiingen i dag var ikke veldig koselig. For mye is og for lite trening i uka som var. Men denne uka.. da skal jeg være superflink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Jeg begynner og bli temmelig forbanna.

Jeg har vært superflink hele uka, spist sunnere enn sunnest og jeg har gått opp, nå veier jeg 70 kg, det vil si over 1 kg opp i vekt.

Jeg har og trent 3 ganger den uka, og vært veldig aktiv ellers og.

Men skal fortsette jeg, men nå er jeg jævlig forbanna.

Det skjønner jeg veldig godt! :klem: En eller annen logisk forklaring må det være...men,jeg vet ikke. Spiste du mye dagen før du tok vekten?

Jeg har vanligvis veiedag på fredag fordi jeg merker jeg ofte går opp litt lørdag og søndag,men alt (og mer) går av til neste fredag.

Har blitt litt lite mat på meg i dag, særlig fordi jeg har trent...:

Frukost: 175 g(1 beger) fruktkesam

Mellom måltid: 1 beger cottage cheese m/kirsebær syltetøy(1 lite "ferdig" beger)

Trening: 1,5 t sykling i rask tempo (3mil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste ikke mye før jeg veide meg.

Den logiske forklaringen kan være at jeg er veldig hard i magen, så fortsetter det sånn, så må jeg ringe legen i løpet av uka.

Håper ihvertfall det er forklaringen, så jeg skal fortsette og håper på mye bedre resultat neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Jeg har gått opp 1,3 kg denne uka. Det betyr at jeg har gått ned 700 gram på to uker og det er jeg forholdsvis fornøyd med.

Spist mye vannmelon i dag. Og har hatt en kort treningsøkt. Imorgen blir det 6 km gåtur i så raskt tempo som jeg orker.

Stå på jenter, dere er flinke :hoppe::hoppe:!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...