Gå til innhold

¤ 60 slankedager ¤


Gjest En Gjest:)

Anbefalte innlegg

Da reiser jeg på ferie og blir borte en uke, så tok veiingen i dag jeg:

Start: 86,8/ mål: 73/ nå:85,2/ resultat: -1,6

Godt fornøyd :)

Har ikke store forventninger om å gå ned noe særlig denne uka, men jeg skal i allefall ikke gå opp!!

Ha en flott uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver og snikveier meg hver dag. Blir til at jeg gjør dette da jeg ikke vil gå opp til 70 kg, og håper og komme meg ned på 68.

Når det gjelder maten så har jeg vært utrolig flink siste uka, bare spist små, mange og sunne måltider og jeg har vært flink til og sykle og gå alle stedene jeg skal istedenfor og ta bilen, trente styrke en dag og.

I går veide jeg 68,9, derfor var jeg ekstra flink med maten i går og sykla ca 1 mil og gikk nesten like langt og, men nei da i dag veide jeg 69,6 kg. Så jeg har gått opp 700g.

Så i dag er jeg sint. skjønner ikke hvordan det er mulig og gå opp 700 g når jeg er så flink. Hva er vitsen med og være flink da? Skal fortsette og være like flink nå for dette må jo bare være feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Malima: Ikke fortvil selv om du brøt avtalen. Det tar tid å endre vaner derfor er det lett å falle tilbake i gammelt mønster. Fortsett på den gode trenden i morgen igjen du!

Jeg har gått lang tur i dag på stranden. Det er herlig å gå i sanden langs sjøen. Se bølgene skummer og kjenne den gode sjøluften.

Dessuten sa jeg nei til softis :overrasket:. Sofis som jeg elsker av hele mitt hjerte. Og jeg sa nei. Nå er jeg stolt nå  :sjarmor:. Dessuten tok jeg ikke dressing i wrapsen min heller, bare grønnsaker og kylling.

Imorgen tidlig skal jeg gå til SATS og trene mage/rygg.

Så utrolig bra!! :klappe: Flinkingen! ;) Og takk for oppmuntrende ord! :klem:

Ha en fin fredag!

Da reiser jeg på ferie og blir borte en uke, så tok veiingen i dag jeg:

Start: 86,8/ mål: 73/ nå:85,2/ resultat: -1,6

Godt fornøyd :)

Har ikke store forventninger om å gå ned noe særlig denne uka, men jeg skal i allefall ikke gå opp!!

Ha en flott uke alle sammen :)

Gratulerer med -1,6kg :klappe:

Ha en kjempe fin tur! Kos deg! :klem: Hvor skal du? ;)

Jeg driver og snikveier meg hver dag. Blir til at jeg gjør dette da jeg ikke vil gå opp til 70 kg, og håper og komme meg ned på 68.

Når det gjelder maten så har jeg vært utrolig flink siste uka, bare spist små, mange og sunne måltider og jeg har vært flink til og sykle og gå alle stedene jeg skal istedenfor og ta bilen, trente styrke en dag og.

I går veide jeg 68,9, derfor var jeg ekstra flink med maten i går og sykla ca 1 mil og gikk nesten like langt og, men nei da i dag veide jeg 69,6 kg. Så jeg har gått opp 700g.

Så i dag er jeg sint. skjønner ikke hvordan det er mulig og gå opp 700 g når jeg er så flink. Hva er vitsen med og være flink da? Skal fortsette og være like flink nå for dette må jo bare være feil.

Det ER vikrelig noe i det at man ikke skal veie seg hver dag! Høyst èn gang i uken!

Kanskje det bare var at du fikk i deg litt ekstra salt i går eller noe??!

Ha 1 veiedag i uken(ikke dagen etter du har skeiet ut!)

BRA trening på deg i går :klappe: Kjempeflott!

Ha en fin fredag :klem:

Endre skrivefeil

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

http://www.sukkerkalkulatoren.no/

Her kan du finne ditt sukkerforbruk! Det blir jo ikke heeelt riktig da, siden det ikke er veldig mange matvarer å velge mellom,men det gir en liten pekepinn...kanskje også en tankevekker. F eks hvor mye sukker det er i yoghurter og diverse frokostblandinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo vet man skal veie seg bare en dag i uken, men kroppen min har vært sånn i det siste. Den vil virkelig ikke mer ned, vil heller opp.

Har jo egentlig veiedag på mandag da, men er jo livredd for og komme over 70.

Tror jeg snart får ta meg en tur til legen, for det kan da ikke være normalt og gå sånn i lengden.

Og i morgen har jeg fest, skrekk og gru, da går jeg vel opp minst 2 kg.

I morgen får jeg i meg masse sukker. Er nok masse av det i rusbrus.

Ellers er jeg veldig flink, og tror jeg får i meg ekstremt lite sukker til daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de skull hatt mer utvalg på den kalkulatoren, jeg fant kun en ting jeg spiser der, og spiser det maks 2 ganger i uka, så det ble 4,2 gram sukker på meg i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fantus

Grumf!!!!

Jeg slutta tidlig på jobb i dag, og hadde tenkt å ta en skikkelig økt i svømmebassenget. Men hva er det jeg ser når jeg kommer ned til svømmehallen? Jo, en stor lapp på døra hvor det står at svømmehallen er sommerstengt. Blir ikke mye trening på meg i dag da.

Men jeg har i hverfall gått fra svømmehallen og hjem igjen, ca 30 minutter. Og kanskje det blir litt gåing senere i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantus

Hei jenter.

Kan dere gi meg mange gode grunner for å ikke løpe ut og kjøpe masse snop?

Jeg er alene hjemme i kveld og er så godtesyk. Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi etterpå kommer du virkelig til og angre deg, og da smaker ikke godtet så veldig godt lenger.

Fordi godteri legger seg der du ikke vil det skal legge seg.

Er sånn i kveld selv jeg, men kjemper alt jeg kan. Skal ta en kopp options kakao og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, frukt er bra.

Hvis jeg har det virkelig ille kan jeg finne på og gå og legge meg for og sove, for da spiser jeg jo ikke godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har midlertidig gitt opp, jeg... :sjenert: Kommer sterkere tilbake senere, må bare vente til sola kommer tilbake... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantus

Ikke gi opp da, Galatea. :klem:

Hvis har satt deg for høye mål nå, kan du senke kravene litt og så øke dem når du fikser de lavere kravene du setter deg. F. eks hvis du ikke klarer å trene 4 ganger i uka trenger du ikke å starte der. Kanskje du klarer 1 eller 2 ganger i uka?

Lykke til videre, vi er her for å mase på deg vi vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter.

Kan dere gi meg mange gode grunner for å ikke løpe ut og kjøpe masse snop?

Jeg er alene hjemme i kveld og er så godtesyk. Hjelp?

Jepp, du kommer til å angre etterpå. Føle deg oppblåst og håpløs (for det gjør jeg).

Jeg husker Oprah sa på et show: Når du går og er fysen på noe om kvelden, så er det kroppen din som roper " gi meg noe snop nå, med en gang, hvis jeg ikke får det - så begynner jeg å tære på hoftene!" :ler:

A minute in your mouth, a lifetime on your hips, er det ikke det de sier?

Jeg kjenner meg forøvrig godt igjen. Klarte å holde igjen i går kveld, men idag ble det to små mørke sjokolader..... :sjenert: Det er ihvertfall mye bedre enn mine vanlige utskeielser *trøst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
A minute in your mouth, a lifetime on your hips,

Så sant, så sant! Tar ihvertfall godtelysten fra meg...

En stund siden jeg har vært innom her nå...helgen har godt bar sånn slankemessig; gått lange turer og kostholdet er strålende!

Gikk 2 timers morgentur i RASKT tempo både i går og i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har vært helt forferdelig med tanke på slanking. I stedet for å gå ned i vekt har jeg gått opp over ett! Grr. Gleder meg ikke til veiingen i morgen.

Men i dag har jeg syklet en tur med barna i sykkeltilhengeren. Og nå har jeg tatt fram eye-toy play 2 spillet mitt, så jeg har fått bokset, spilt bordtennis, trommer og gitar m.m., og har blitt litt svett. Skal kjøpe meg kinetic-spillet også, det ser virkelig morsomt ut. Spørs om jeg har stor nok plass i stua..

Klar for veiing i morgen, da, folkens? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest synseren

Jeg må tilstå at jeg bare har gått 3 turer denne uke. Kommer sterkere tilbake neste uke Malina.

Imorgen er det veiedag, er alle klare? Jeg er skikkelig spent det er sikkert.

Skal veie meg til samme tid som forrige uke jeg. Halv ti. Gleder/gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veid meg i dag

momo/27 år/ 69 kg/68.9 kg/ -0.1 kg

Har bare gått ned 100 g, men er veldig fornøyd med det.

Jeg hadde fest på lørdag, og den tok virkelig av, så jeg drakk alkohol i 14 timer i strekk, ble skikkelig drita og festa hele natta lang.

Vil ikke engang tenke på hvor store mengder alkohol jeg drakk.

Så da håper jeg og komme sterkere tilbake neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75,2/65/75/-0,2

Faktisk fornøyd, fordi jeg for et par dager siden veide over 76 :( Men de siste dagene har jeg vært flink, og det skal jeg fortsette med.

Skal ut på sykkeltur med barna i dag også.

Et sp.mål:

Hvordan lage wok så sunt som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Jeg har gått ned -2 kilo. :hoppe:

Har spist variert denne uka. Trimmet 3 ganger. Og så hadde jeg en kose dag.

Kanskje jeg endelig har funnet oppskriften på hvordan jeg kan gå ned i vekt. Har slitt lenge nå med en vekt som har stått i ro. Så dette var en skikkelig energi boost for meg. Fortsetter videre neste uke.

Bra momo, det er bra med -0,1 kilo vektnedgang. Alt teller. Fortsett sånn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...