Gå til innhold

¤ 60 slankedager ¤


Gjest En Gjest:)

Anbefalte innlegg

Gjest Fantus

Jeg har gått ned 1,4 kg denne uka!!! :hoppe:

Veide 87,6 kg forrige mandag og i dag veide jeg 86,2 kg!

Er kjempefornøyd med meg selv, har trimmet og spist fornuftig denne uka, men trodde ikke jeg skulle gått så mye ned etter den koselørdagen vi hadde... Ble mye sjokoladekake da...

Dette var inspirerende for meg, nå vet jeg at jeg kan gå ned i vekt!

Og til momo, synseren og pimbila: Bra jobba, jenter! Vekta går nedover! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk synseren!!!

2 kilo er jo bare helt fantastisk da!!!

Synes vi er flinke alle sammen jeg!!!

Håper jeg kommer sterkere tilbake nå, målet mitt er og veie 60 kg til 14 august.

Går forhåpentligvis med full skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg på spenst og trene!!!!

Har en veninne som har klart og overtale meg, så jeg skal melde meg inn og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også skeia ut i helga.....siden torsdag for å være ærlig....også gikk jeg ned 1,1kg!!!! Det trodde jeg ikke med engang, så jeg veide meg en gang til og der sto det fortsatt 111,1 kg på vekta! Det hadde jeg aldri trodd.

Var jo kjempeflink mandag, tirsdag og onsdag med både mat og halvannen times gange hver dag, men når jeg kom på jobb på torsdag skjærte det seg litt med en gang. Arbeidsgiveren har bestemt seg for å sponse oss med is og brus i hele sommer! Og han er kjent for å være supergjerrig så når han endelig bestemte seg for å spandere noe, så måtte jeg jo være litt takknemlig... eller? Holdt meg til Lollipop og Pepsi Max da, og bare en per dag..... men lørdag ble det to is..... Og så ble påspandert Pizza på lørdag også og da var det bare good bye slankekur.

Men det gikk jo bra likevel da.... Resultatet mitt til nå ser sånn ut:

112,7kg/111,1kg/-1,6kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Er konstant sulten jeg. Er det noen av dere som har gode råd og komme med? Virker som kroppen vil spise på seg de kiloene jeg har gått ned. Får bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste i Grete Roede-kokeboka mi at enkelte ting kan man spise ubegrenset av, bl.a. agurk og minimais. Så nå spiser jeg en del minimais...

Hvis du vil ha resten av listen, si i fra, så skal jeg skrive den inn når jeg har bedre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er konstant sulten jeg. Er det noen av dere som har gode råd og komme med? Virker som kroppen vil spise på seg de kiloene jeg har gått ned. Får bare holde ut.

Egg hjelper meg litt i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er konstant sulten jeg. Er det noen av dere som har gode råd og komme med? Virker som kroppen vil spise på seg de kiloene jeg har gått ned. Får bare holde ut.

Passer du på å ha nok proteiner i kosten? Det er proteiner som metter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er bare å pøse på med proteiner. Bedre med ekstra proteiner enn ekstra fett, da proteiner ikke lagrer seg som fett gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også være med:D

Nøyaktig 69 kg, vil ned til 65:P..

Prøver hele tia å spise sunnere og trene regelmessig osv..men får dte liksom ikke helt til, men nå skal jeg prøve ordentlig her;)......60 dager høres jo ut som en bra tid det..

Endret av Hanne_88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på trening to timer i går og, selv om det var bursdagen min. Synes jeg var flink da.

Og jeg var ute og spiste kinamat i går og spiste litt is og allikevel så kom jeg ikke opp i mer enn 1200 kcal.

Men jeg må bli flinkere, for jeg skal ha i meg minimum 1300 kcal pr dag, men i det siste har jeg ikke fått det til.

En snodig ting til, dagen jeg skal på trening veier jeg 68, noe, dagen etter trening har jeg gått opp ca en kilo. Sånn har det vært begge gangene.

Skal på trening i morgen, så får se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Takk for tips anngående sultfølelse. Skal prøve å få i meg nok proteiner.

I går hadde søsteren min bursdag så det ble litt mer mat enn vanlig. Derfor hopper jeg over lørdag som kosedag denne uka. Kan ikke ha to kosedager i uka det blir for mye tror jeg.

Skal trene i dag men har ikke trent tidligere i uka :tristbla:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malina
Vil også være med:D

Nøyaktig 69 kg, vil ned til 65:P..

Prøver hele tia å spise sunnere og trene regelmessig osv..men får dte liksom ikke helt til, men nå skal jeg prøve ordentlig her;)......60 dager høres jo ut som en bra tid det..

Velkommen med i gjengen! ;) Jeg er sikker på at hvis du er flink vil du kunne nå målene dine innen 60 dager!

Ikke så lett å få det helt til,nei...her skal vi ihvertfall støtte hverandre! :)

Hvor mye og hva trener du? ;)

Var på trening to timer i går og, selv om det var bursdagen min. Synes jeg var flink da.

Og jeg var ute og spiste kinamat i går og spiste litt is og allikevel så kom jeg ikke opp i mer enn 1200 kcal.

Men jeg må bli flinkere, for jeg skal ha i meg minimum 1300 kcal pr dag, men i det siste har jeg ikke fått det til.

En snodig ting til, dagen jeg skal på trening veier jeg 68, noe, dagen etter trening har jeg gått opp ca en kilo. Sånn har det vært begge gangene.

Skal på trening i morgen, så får se da.

1200 høres litt lite ut,ja...Jeg gjorde den feil selv og la meg på et lavt energi-inntak, og forbrenningen "stoppet sikkerlig opp". Man trener nokså mye når man trener, og allikevel går man ned en del.

Jeg sliter også med å få i meg nok mat :sjenert:

*gjør meg streng* Hva har jeg sagt til deg før om "mellom veiing"?!

Det bare "forstyrrer"... ;)

Takk for tips anngående sultfølelse. Skal prøve å få i meg nok proteiner.

I går hadde søsteren min bursdag så det ble litt mer mat enn vanlig. Derfor hopper jeg over lørdag som kosedag denne uka. Kan ikke ha to kosedager i uka det blir for mye tror jeg.

Skal trene i dag men har ikke trent tidligere i uka :tristbla:.

Proteiner er sinnsykt nødvendig på slanker`n,ja! Både for å unngå sultfølelse OG for å unngå å miste muskler i tillegg til fett.

Jeg spiser mye av dette:

¤ kyllingfilet

¤ tunfisk

¤ reker

¤ kokt skinke

¤ fiskepudding

¤ hamburgerrygg

¤ linser

¤ fullkornpasta/fersk pasta

¤ laks, annen fisk

¤ kalkun, okse

¤ mager ost

Dette inneholder masse protein og metter kjempe bra! :)

Har ikke fått trent veldig mye denne uken heller. Skal vi ha en ny og realistisk treningsavtale for neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på en treningsavtale!!!

Jeg trener 3 dager i uka, så jeg kan gå inn på det.

Er litt greit at vi kan være her og pushe hverandre litt og.

Det med maten er vanskelig ja, jeg prøver for harde livet og spise nok, jeg er medlem i vektklubb og skal i følge de ha i meg 1370 kcal om dagen. Føler jeg spiser utrolig mye da, men det er jo bare fordi jeg spiser veldig sunn mat, og da kan man jo pise mer.

I dag veide jeg 69.5 selv om det er 2 dager siden trening, men jeg er litt hard i magen, også går man jo gjerne opp litt i starten når man trener.

Hun som har satt opp programmet mitt på treninga og, sa at musklene mine kom til og komme fort da jeg har vært veldig godt trent før.

Og jeg kjenner det spesielt godt på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet jeg veier meg alt for mye, jeg klarer bare ikke å la vær.

Men jeg går etter hva vekta viser på mandag, da jeg vet det kan endre seg mye i løpet av uka.

Nå har jeg vært 1 1/2 time på trening, og nå skal jeg på stranda med jenta mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

OK,skjønner! Jeg har hatt det problemet jeg også...Håper du klarer venne deg av med det for det forstyrrer ganske mye,ikke sant.

1,5 t trening er bra! Kos deg i finværet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen med i gjengen! ;) Jeg er sikker på at hvis du er flink vil du kunne nå målene dine innen 60 dager!

Ikke så lett å få det helt til,nei...her skal vi ihvertfall støtte hverandre! :)

Hvor mye og hva trener du? ;)

1200 høres litt lite ut,ja...Jeg gjorde den feil selv og la meg på et lavt energi-inntak, og forbrenningen "stoppet sikkerlig opp". Man trener nokså mye når man trener, og allikevel går man ned en del.

Jeg sliter også med å få i meg nok mat :sjenert:

*gjør meg streng* Hva har jeg sagt til deg før om "mellom veiing"?!

Det bare "forstyrrer"... ;)

Proteiner er sinnsykt nødvendig på slanker`n,ja! Både for å unngå sultfølelse OG for å unngå å miste muskler i tillegg til fett.

Jeg spiser mye av dette:

¤ kyllingfilet

¤ tunfisk

¤ reker

¤ kokt skinke

¤ fiskepudding

¤ hamburgerrygg

¤ linser

¤ fullkornpasta/fersk pasta

¤ laks, annen fisk

¤ kalkun, okse

¤ mager ost

Dette inneholder masse protein og metter kjempe bra! :)

Har ikke fått trent veldig mye denne uken heller. Skal vi ha en ny og realistisk treningsavtale for neste uke?

Trener på frisis og svettis ca 2 ganger i uka:) Spinning og aerobic/styrke...

Jeg skal ihvertfall begynne å spise sunnere har jeg bestemt meg for;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...