Gå til innhold

¤ 60 slankedager ¤


Gjest En Gjest:)

Anbefalte innlegg

Gjest Malina
Tuuuusen takk for energi-overføring, Malina! Og da skal jeg overføre energi til dere, Tøyseklumpen og Pimbila, når jeg bare får mottatt den fra Malina..  :ler: Nå skal det sies at jeg faktisk har SETT på video vitamin-dvd'en i kveld. Litt greit å vite hva man går til.. Så, når energien dukker opp, skal jeg trimme! Tror det blir ganske slitsomt for en utrent sjel, men det går vel..  :ironi:

Nivea, vet hvordan du har det.. Men vi satser på at jente-gjengen her gir oss et spark i baken, så vi klarer sparke ut sjokoladen ut av skapene..  :ler:

Kjenner energien begynner komme litt tilbake (tror virkelig det hjalp, Malina!), satser på at jeg er i tipp topp form igjen imorgen.. For nå er det jammen lenge siden (okei, bare 2 dager,da) jeg var ute og gikk meg tur, eller gjorde noe fysisk i det hele og det store, faktisk.. (staaaaakars mannen min..  :ler:  )

Bra energien kom frem! :tommel: Og fint at du har SETT på trimvideoen :overrasket: Jaja...ett steg i riktig retning :ler:

Ta deg for eks en rask gåtur i morgen før/etter frokost,så kjenner du at det gir deg energi! Vet det er vanskelig akkurat før man kommer ut,men...det går over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja, å SE på dvd'en må da være et skritt i riktig retning.. Så faktisk litt på den igår også, da ble jeg faktisk fysisk DÅRLIG, idag så fikk jeg jo nesten lyst til å trene.. :)

Ja, skal prøve komme meg ut imorgen tidlig. Er normalt flink til det, men tror nok at jeg har hatt litt sykdom i kroppen.. (både mannen min, søstera mi, og mamma, har vært forkjølet den siste uka, så rart er det om jeg har sluppet HELT unna!) Men imorgen, ja, da må jeg nok bli sunn igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Huff, ikke noe gøy å være syk :klem:

Skal vi ha en liten avtale da...en liten tur i morgen tidelig?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke noe gøy å være syk :klem:

Skal vi ha en liten avtale da...en liten tur i morgen tidelig?!  ;)

Den er grei!! Skal pelle meg opp før jeg drar på jobb, ja.. Hvor lenge skal jeg gå, da? :sjenert: (spørsmålet er egentlig; hvor lenge før normalt må jeg stå opp?! Jeg som pleier stå opp en halv time før jeg drar ut av døra..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei!! Skal pelle meg opp før jeg drar på jobb, ja..

Haha!! :ler: For jeg står ALDRI opp før jeg drar på jobb, sånn normalt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malina

Skal du på jobb,ja?! Huff, jeg regnet med du hadde en fridag...da har jeg veldig,veldig forstålelse for om du vil ligge så lenge du kan!

Du får se hvor lenge du vil gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skal på jobb.. Men ikke før klokka ti.. Så jeg burde nok klare å stå opp klokka halv ni, så gå meg en tur, ordne meg og lage mat.. Må dra hjemmefra klokka kvart på ti, så en kjapp spaser-tur klarer jeg nok.. Hvis jeg går fram og tilbake til kiosken (som ikke er åpen da, og som jeg dessuten ikke pleier gå innom), så bruker jeg nærmere en halv time fram og tilbake.. Hmm, kanskje jeg skal satse på det! Hvis jeg IKKE kommer meg ut, skal jeg ta meg en lang tur senere på dagen..

Du da, Malina..? Skal du ut og trimme imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantus

Hei dere :)

Får jeg være med her jeg også? Har starta å slanke litt alene sammen med vg-vektklubb.

Veier 18 kg mer enn jeg egentlig vil veie, har planlagt å gå ned dette på 6 måneder. Men det ville jo ikke vært så dumt med en 60 dagers pangstart sammen med noen andre. :)

Mitt største problem blir å holde meg unna kaker og ikke minst sjokolade og brus. I tillegg har jeg vært utrolig slapp på treningsfronten en lang stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azra avlogget

STØNNNNNNNNN!!!! Bestemor var på besøk i kveld; nå har jeg skapet fullt av sjokolade og småkaker!!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En Gjest:) (Helene)

Vil bare si :velkommen: til alle nye som har kommet i løpet av dagen!

Henger meg på å gå en tur i morgen tidlig. Tar det etter frokost, jeg, for da kan jeg gå til skolen (som jeg skal lese på) og det tar ca 50min. Sov godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille SB
60 dager var et fint anntall, og da ser man enden på det. Skulle det være behov for litt til, så bestemmer man seg for det om 60 dager.  :) 

Jeg tror det hjelper på motivasjonen og ha et slikt mål nemlig.  ;)

Lykke til :) Jeg har selv små perioder hvor jeg jobber mot et mål. Disse periodene er på tre uker, og jeg lager meg nye treningsrutiner og matplaner for disse ukene. I tillegg unner jeg meg en liten gave på slutten av hver periode om jeg har nådd målet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg unner jeg meg en liten gave på slutten av hver periode om jeg har nådd målet mitt.

Lurt! Kanskje jeg skal prøve på det! Gaver er kjekt!!

Endret av Tøyseklumpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia
Nivea, vet hvordan du har det.. Men vi satser på at jente-gjengen her gir oss et spark i baken, så vi klarer sparke ut sjokoladen ut av skapene..  :ler:

Vi får kjempe sammen!! :sjarmor:

Fantus - vi får "kick some ass" og "shake a boodie" så skal vi nok klare dette her også!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal være flink og ut og gå etterpå jeg og.

Får ta med snuppa mi, hun på sparkesykkel så må jeg gå raskt.

I går var jeg da ute og sykla og.

Skulle gjerne ha trent litt skikkelig, men sliter litt med ryggen.

Ellers er jeg veldig spent på vekta på mandag, jeg fikk mensen nå og blåste opp som en ballong og hadde sefølgelig en sjokolade dag, så er litt redd for at det plutselig er litt opp. Men håper på stabilt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt og skrive ned alt jeg spiser, da kan jeg forhåpentligvis se hva jeg gjor galt. Var og ute og jogget en time i går.

Må bare bli veeeeldig mye flinkere til og spise fleere måltider om dagen, mer frukt og VANN!

I dag er det styrkeovelser :)

Kjekt og se at det er så mange som har planer om og bruke de neste 60dagene fornuftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser står fram.. :sjenert:

Vil gjerne hive meg på, men som gravid er ikke slanking rette ordet. Heller å rette litt på rutinene ang mat og trening.

Har ikke trent noe på 3 mnd :forvirret: men skal på "trim for 2" på torsdag. Håper å opparbeide litt viljestyrke til å gå turer også, og kutte det meste av sjokoladeinntaket. :sur:

Kommer nok ikke til å gå på vekta annet en på kontrollene hos legen. Er redd for å bli litt for fokusert på antall kg den viser..

Men hva er fiberrik? Er det godt eller bare sunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser står fram.. :sjenert:

Vil gjerne hive meg på, men som gravid er ikke slanking rette ordet. Heller å rette litt på rutinene ang mat og trening.

Har ikke trent noe på 3 mnd  :forvirret:  men skal på "trim for 2" på torsdag. Håper å opparbeide litt viljestyrke til å gå turer også, og kutte det meste av sjokoladeinntaket.  :sur:

Kommer nok ikke til å gå på vekta annet en på kontrollene hos legen. Er redd for å bli litt for fokusert på antall kg den viser..

Men hva er fiberrik? Er det godt eller bare sunt?

Hei! Sikkert ikke så lurt å bli for fokusert på vekta når en er gravid nei, men lurt å leve sundt da:) Fiberrik er små knekkebrød med massse fiber og godsaker i. Gansker godt med smøreost eller brunost på, men ikke til å spise tørre, synes nå jeg. Står sammen med knekkebrødene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...